4.

13 0 0
                                    

Și așa începe noua mea viață luxuriantă și plină de fericire.....Mda,pe cine mint eu aici ?

Am avut o viață de căcat până să pot începe viața cu adevărat și acum toată lumea s-a sfârșit înainte să fac niște progrese,regret.Sau poate nu?Adică acum am un soț și o vilă care se ține pe picioare chiar dacă potopul a distrus totul în cale dar cel mai bun prieten ți părinții mei au murit din cauza apocalipsei.

Iar acum tot ce pot face este să stau în vilă și să gătesc ...Dar nici la asta nu sunt bună așa că noul meu soț gătește și mai și vânează pentru amândoi.Îmi pare rău că a trebuit să se căsătorească pe un timp ca ăsta și că eu nu am ascultat-o pe mama când a vrut să mă învețe să gătesc.Dar nu a spus că mă voi căsătorii.....Dar nu a spus nici că va murii fără să-și ia adio de la mine,și tata la fel,dar trebuie să fiu tare.

Eram în bucătărie și vorbeam cu Phillip și dintr-o dată apare un om în fața geamului și strigă speriat după ajutor.Spunea că pădurea vine după el și fata sa.Nu știam ce să spun.Eu și Phillip am rămas șocați.Nici pădurea nu se mișcase de la locul ei și nici nu o vedeam pe fată.Dar am înlemnit când am văzut o mână de copil pe care bărbatul o ținea în mâna lui stângă.....

Phillip a luat arma și mi-a spus să stau în casă.eram prea șocată încât că mai răspund.El pleacă afară,îndreptându-se spre geamul cu pricina.Dar se întoarce două minute mai târziu cu o expresie bizară pe față.Și îl lasă pe om să intre deci era bine...????

-Phillip,ești bine?Ești palid și nu vrei să-mi spui nimic de când ai ajuns în casă.Deci?

-Ginger,promite-mi că noaptea vei sta în casă,fără discuții!Iți voi spune mâine totul dar acum nu sunt în cea mai bună stare.A da.....Domnul va sta la noi în noapte asta.Dă-i camera de oaspeți și arată-i unde sunt haine curate și baia.

Nu l-am mai văzut așa nervos și speriat niciodată de când locuim împreună.M-a speriat!Dar nu vroiam sa-l mai supăr așa că nu am mai spus nimic.Pregătesc totul și apoi mă duc să mă culc.

Noi .la dorința mea,încă dormim separat pentru că trebuie să mă obișnuiesc cu ideea de cuplu căsătorit!În fine....Mă trezesc pe la 4 dimineața din cauza unui zgomot infernal.Aparent nimeni nu ea treaz prin casă așa că m-am dus să investighez.Zgomotul venea de afară.nu vroiam să mă duc dar acel zumzet s-a transformat în scâncete și plânsete.Era un copil...cred că de vreo 3-4 ani.Nu îl puteam lăsa acolo.Poate era în pericol.Îi voi explica situația lui Phillip mai târziu.

Ies pe pragul ușii fiind precaută la orice semn de pericol și am fugit înspre unde se auzea plânsetul.Nu au trecut nici 10 minute că plânsetul se oprește.Mă gândesc că era cu cineva și acesta l-a calmat.Mai târziu mi-am dat seama că era puțin suspect faptul că acei oameni stăteau așa aproape de vila noastră și totuși nu-i văzusem niciodată.Dar atunci mă gândeam doar la cum voi ajunge acasă și mă voi pune înapoi în pat.

Dar ei aveau alte planuri pentru mine.....Din tufișuri se aude un foșnet .iar niște creaturi care semănau cu niște cerbi au ieșit din ele.Am Încremenit!Nu era posibil!

Nu aveam nimic cu ce să mă apăr și nici nu mă mai bătusem vreodată în viața mea.Eram terminată.

Strigam disperată după ajutor.Nu era nimeni,normal,dar din cer aterizează o femeie care se pune între mine și acele creaturi mutante.Ea avea o lanternă așa că puteam să mă uit mai bine la acele creaturi.Erau hidoase!

Aveau un cap de om cu ochii mici și negrii ca un abis fără fund.Parcă te puneau într-o transă.Coarne de cerb și copite în loc de mâini și picioare,care erau pline de blană.Ca un cerb pe 2 picioare cu cap de om.Era înfiorător....Dar ea nu schița nici un gest.Era neînfricată.Ca o eroină

Ea avea să devină cineva foarte important pentru mine.

Lumea este inca frumoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum