5

55 2 0
                                    

''Harry?'' Gemma ve Anne gidecekti. Bu yüzden yatağımda uyuya kalan Harry'yi uyandırmaya çalışıyordum. Ama lanet olası çocuk gözlerini açmıyordu.

''Hı?'' dedi. ''Annenler gidiyor hadi kalk.''

''Kapa çeneni Al.'' dedi kafasını yastığıma gömerek. Kıvırcık saçları dağılmıştı ve ağzı çok az aralıktı. Çenemi kapadım ve yanımda duran Gemma'ya döndüm.

''Sorun değil kalabilir. Ben kanepede yatarım.'' dedim elimden geldiğince gülümseyerek.

''Başka bir kız olsaydı hayır derdim ama tamam. Zaten yarın cumartesi. İyi geceler.'' Ona iyi geceler dedikten sonra Gemma odadan çıktı ve büyük bir oh çektim. Harry'nin montunu çıkardım ve üstünü örttüm. Sonra kendi üstümü değiştirdim. Üstünde 58 yazan siyah beyaz erkek tişörtümü giydim. Zaten bana elbise gibi olduyordu. Aslında boyum kısa değildi ama yine de elbise gibi oluyordu işte. Odamdaki kanepede mi yoksa salondaki kanepede mi yatsam diye düşünürken aklıma Harry'nin uyanınca karıştıracağı yerler geldi ve odamdakinde yatmaya karar verdim.

Kitabımı aldığım gibi yatağa zıpladım. Kitabımdaki Alexsandra adlı kız resmen salaktı. Kim Seth varken Aiden'i tercih ederdi ki? Salak işte. Oradaki ben olsam.. herneyse. Benim adımı taşıdığı için kendimden utanıyordum.

Saat gecenin üçüydü ve ben kendimi kitaba o kadar kaptırmıştım ki hala uyuyamamıştım. Harry uykusunda sayıklıyordu.

''Üzgünüm Al. Bunu yapmak istememiştim gerçekten çok üzgünüm.''

Ne diyordu bu? Bir anda aklıma binlerce fikir geldi ve benden gizli ne yapmış olabileceğini düşündüm. Belki de söyledikleri sadece rüyanın bir parçasıydı. Ama gerçek olup olmadığı umrumda değildi. Kanepeden kalktım ve Harry'ni olduğu yatağın yanına oturdum. ''Harry? Neyi yapmak istememiştin?'' dedim. Ama o hala uyuyordu.

''Lütfen gerçekten bu şekilde öğrenmeni istememiştim benimle arkadaşlığını kesme lütfen Al. Ben iki yıl önceki kötü çocuk değilim.''

Ne?

''Belki de hala öyleyimdir. Özür dilerim.'' dedi. ''HARRY UYAN!''

Birden gözlerini açtı. Alnından boncuk boncuk terler damlıyordu ve gerçekten korkmuşa benziyordu. Kalktı ve bana sarıldı. Sonra BANA sarıldığını fark ederek geri çekildi.

Gözleri gece lambamın ışığında hafif hafif parlıyordu. İnsanın bu kadar çekici bir arkadaşı olması gerçekten işkence gibiydi. Direk olarak dudaklarına yapışma isteği uyandıran hafif yamuk ama kıpkırmızı dudakları vardı. Kıvırcık saçlarına her ne yapıyorsa gece bile alnına düşmüyorlardı.

''R-rüyanda bana ne söylemiştin?'' dedim titrek bir ses tonuyla.

''Hiç. Sadece seni öptüğüm için özür diliyordum.''

''Sık sık rüyanda konuşur musun?'' sanki cevabı bilmiyormuşum gibi..

''Hayır.''

Gülümsedi. Gülümseyince muhteşem gamzeleri ortaya çıkıyordu. ''Seni tekrar öpmemi istiyorsun değil mi?'' diye pis pis sırıtarak anı mahfetme uzmanı halini açığa çıkardı.

''Sen böyle diyene kadar evet istiyor olabilirim belki.''

''Belki? Hadi ordan hala istiyorsun!'' kahkaha attı.

''Kapa çeneni annemler uyanacak.''

''Bir kere denesek? Gerçekten senden o anlamda hoşlandığım için demiyorum sadece merak ediyorum. Geçen sefer karşılık vermemiştin.'' DEMEK HATIRLIYORDU! Pislik.

''Saçmalama Harry arkadaşlar sırf merak için öpüşmez.'' dedim.

''Sen de aramızdaki ilişkinin arkadaşlıktan birazcık daha şey olduğunu biliyorsun Al.'' Şey. Evet biliyordum.

Buna karşı çıkacak herhangi bir cümlem yoktu çünkü söylediği doğruydu. Ama onu öpersem her şeyi kaybetmekten korkuyordum. Gözlerimin içine bakıyordu. Aramızda iki santim bile yoktu. Gözleri dudaklarıma indi.

''Bu sefer karşılık vereceksin.''

''Ya vermezsem?''

Dudaklarıma doğru konuştu.

''Vereceksin.''

Eğildi ve dudaklarımı dudakarının arasına aldı. Eliyle boynumun arkasını tutarken diğer eliyle kendini destekliyordu. Ben mi? Karşılık vermiyordum.

Dudaklarımdan ayrılıp gözlerimin içine baktı. Hayır.

''Karşılık ver Alexsandra.''

Tekrar dudaklarıma yaklaştığında kendimi tutamayacak kadar güçsüz hissediyordum. Ben dudaklarımı araladığımda beni daha sert öpmeye başladı. Dudaklarının dokunuşu sanki korkuyormuşçasına yavaş, daha fazlasını istiyormuşçasına sertti. Ben de karşılık veriyordum. Korktuğum olmuştu. Kendimi ona kaptırmıştım. Ve durmasını istemiyordum. Dudakları sıcacıktı. İçimi kaplayan bu sıcaklık beni kendisine çekmeye devam ediyordu.

Bu doğru değildi. Yaptığım, yaptığımız şey doğru değildi. Harry iyi bir arkadaş olabilirdi ama onun iyi bir sevgili olmadığını biliyordum. Bu yüzden durdum. Durduğumu hissedince benden ayrıldı ve gözlerime baktı.

''Seni seviyorum Al.''

Lanet olsun.

FEARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin