Tom:
Už nějakou tu chvilku jsme stáli mezi dveřmi. Koukal jsem se do jejích nádherných očí nespecifikovatelné barvy a každou chvílí jsem dostával větší a větší chuť ji políbit. Bohužel jsem se tomu musel bránit. Nesměl jsem to udělat. Zakázal jsem to sám sobě. Byla tak nádherná už od pohledu. Musela každého okouzlit a omámit svou spanilostí, ale byla krásná také zevnitř, jako jedna z mála. Byla milá, hodná, ale bohužel i důvěřivá a naivní, což z ní dělalo roztomilou, trochu dětinskou a hlavně ze všech pohledů jednu z nejkrásnějších dívek, které jsem kdy poznal. Proč jsem si tedy zakazoval věnovat jí ten polibek? Nemiloval jsem ji. Záleželo mi na ní, měl jsem ji rád, ale poslední co by ve své situaci potřebovala, byl další úlet s někým, komu jako jedinému mohla věřit, ale nemiloval ji. Věděl jsem, jak moc by ji to zasáhlo, kdybych se neovládl, políbil ji a pak na ni vybalil, že ji mám sice hrozně rád, ale nic víc k ní necítím.
Nevím, jak se to stalo, ale najednou byla celá přitulená ke mně a líbala mě. Já ani netuším, kde se to v ní vzalo a nevím ani to, zda mě to překvapilo mile nebo ne. Věděl jsem, že nesmím, ale nemohl jsem odolat. Její rty byly hebké a sladké, líbala krásně a já jsem na ni dostal chuť. Chtěl jsem víc než jen ten polibek, ale moc dobře jsem si pamatoval, co mi řekli v nemocnici a taky jsem se musel ovládat už jen kvůli ní. Kdybych po ní vyjel, myslela by si, že jí snad její city opětuji, ale tak jsem to já sám necítil.
Když se ode mě odtrhla, styděl jsem se za sebe, za to, že to došlo tam, kam nemělo. Ona se usmívala. Vypadala šťastně a sebevědomě. Zato já nevěděl co dělat a jak jí to všechno vysvětlit. Nechtěl jsem jí ubližovat, obzvláště po tom, čím si teď prošla.
Seděl jsem v šedém křesle. V pokoji nikdo nebyl, jen já, horký čaj a jediný zvuk, který narušoval to hrobové ticho, byl proud vody ve sprše.
Když jsem si Laru představil nahou, jak po její hebké kůži, která úžasně obepínala její dokonalé křivky, stékají pramínky vody, jak si to užívá, chtěl jsem ji mít.
Spousta žen mě měla za pravého britského gentlemana, ale já jsem, byl a budu vždy stejný jako všichni ostatní muži. Miluji krásné ženy, protože sex s nimi je bezchybný a úžasný. Možná vlastním dar, působit na ženy něžně, ale nikdy jsem nestrávil noc s dívkou, kvůli lásce.
Právě teď jsem měl na ni stejnou chuť jako na všechny ty modelky, herečky nebo výjimečné fanynky.
Ovládán chtíčem jsem se zvedl z křesílka a vydal se za ní do koupelny. Jako bych přišel o rozum a zapomněl na všechno to, co mi říkali doktoři: „Potřebuje klid, odpočinek a hlavně žádný sex." Nevím, proč mi to bylo jedno, neměl jsem to dělat, ale těžko vám budu vysvětlovat, jaké to je, být ovládán jen svými pudy, být jako jejich loutka na hraní.
Když jsem potichu otevřel dveře do koupelny, viděl jsem jen zamlžená skla sprchového koutu. Ona neměla ani ponětí o mé přítomnosti a stále si pobrukovala melodii skladby River Flows in You. Pomalu jsem otevřel jedno křídlo dveří od sprchy.
„Hej! Co to děláš?" dívala se vyděšeně a pomalu couvala až ke zdi. Já ze sebe nevydal ani slovo. Zavřel jsem za sebou a přitiskl se na ni. Nechal jsem tekoucí proud teplé vody promočit všechno mé oblečení a vlasy. Líbal jsem ji, ale ne jako před chvílí. Tentokrát vášnivě a hrubě. Dával jsem ji tím najevo, jak moc ji chci a moc dobře jsem věděl, že ona to všechno chce taky. Svíjela se pod mými doteky na jejích stehnech, bocích a zadečku. Už jí nestačilo dotýkat se mne přes promočené oblečení. Svými horkými dlaněmi mi vjela pod tričko. Od zad přes mé břicho, kde se chvíli zastavila a skrz polštářky jejich prstů si užívala a obkružovala mé vypracované svaly, až ke hrudi a pak mi bílé triko sundala. Odměnou jí bylo pár polibků na krku, pod kterými tiše, ale stále slyšitelně zas. Když jsem přestal, řekla si o další odměnění, když mi pomalu rozepla knoflíček a zip u džínů. Za to jsem její zadeček silně stiskl a druhou rukou udělal to samé s pravým ňadrem. Zaklonila hlavu a já na její laní krk mohl věnovat víc a víc polibků. Když se mi to už zdálo dost, odtáhl jsem se a podíval se jí do očí. Ona se jen usmála a sehnula se dolů. Sundala a mi kalhoty i s boxerkami a měla tak volný přístup k mé vzpřímené zbrani. Klekla si a pomalu ho olízla od kořene až ke špičce. Zavřel jsem oči a nechával se unést na vlně extáze. Byla úžasná, když si ho celého vsunula do úst a kmitala hlavou ke mně a pryč. S hlavou zakloněnou a ústy dokořán jsem nemohl vypadat svůdně, ale bylo to dokonalé. Udržet to v sobě mi dalo práci, ale já ještě nechtěl konec, musel jsem pokračovat.
„Dost!" řekl jsem asi hlasitěji, než jsem chtěl a ona se s leknutím postavila. „Byla jsi úžasná." Pošeptal jsem jí do ouška vášnivě ji začal líbat na krku. Poté jsem se svezl na její dekolt a ňadra. Kroužil jsem jazykem okolo jejich bradavek a občas ji i zkousnul. To krapet zasyčela bolestí a vzrušením. Dýchala hlasitě a přerývavě. Už jsem nemohl dál, byl jsem na vrcholu nadržennosti. Neurvale jsem do ní vsunul dva prsty. Byla tak horká a mokrá. Nohy se jí rozkoší třásly a vzdychala čím dál tím hlasitěji. Když se mi svíjela pod rukama a polibky, věděl jsem, že je přesně tam, kde já. Přitlačil jsem ji na stěnu a vyzvednul si ji okolo pasu. Ona instinktivně ovinula své nohy okolo mého pasu, což mi do ní umožnilo lepší přístup. Nadzvedl jsem ji a posadil na mou horkou chloubu. Prohnula se, zaklonila hlavu a dlouze a nahlas vydechla. Přesně věděla, jaké pohyby se po ní vyžadují. Hýbala zadečkem ke mně a zpět. Nejprve to bylo pomalu a potom zrychlovala, ale víc už to nešlo. Třásla se a vzdychala jako zběsilá a já taky. Dlouho jsem tak dobrou holku neměl.
„Otoč se." Přikázal jsem jí dost hrubě na to, aby to udělala bez keců a hned. Dál už sama věděla, o co jde. Předklonila se a rukama se zapřela o kachlovou zeď. Zezadu jsem do její horké studánky vložil svou zbraň a udával si tempo, přesně tak jak mi vyhovovalo. Vzdychali jsme oba, ona se nádherně svíjela, v rozkoši se třásla, jako v zimě i když na nás proudem dopadala horká voda. Najednou jakoby přestala dýchat a z ničeho nic vykřikla. Byla na konci a sotva se držela na nohou, musela to ale ustát za každou cenu. Přirážel jsem, tvrdě a rychle. Pořád hrozně nahlas vzdychala a klepala se a pak jsem i já třikrát pomalu přirazil. Byl jsem v cíli. Jí se to povedlo rovnou dvakrát.
Sesunula se na zem a já vedle ní. Zrychleně jsme oddechovali a uklidňovali se po vzrušujícím sprchování. Byl to po dlouhé době ten nejúžasnější sex. Kdo ví, kde se v ní ta troufalost vzala.
Po chvíli se ke mně přitulila a láskyplně mně objala. Oplatil jsem jí to a líbnul ji do mokrých vlasů. Seděli jsme tam ještě chvíli, ale pak jsem se postavil a pomohl na nohy i jí. Vypnul jsem sprchu a vyšel ven. Kolem pasu jsem si zabalil ručník a Laře podal další. Poslal jsem ji do obýváku, aby se upravila, zatímco já sbíral ze země mé promočené oblečení a věšel ho na topení u zdi, aby uschlo.
Když jsem se oblékl do suchého, šel jsem uvařit čaj a udělal něco malého k jídlu. Když jsem to donesl k Laře do prostorného pokoje, seděla schoulená na gauči a zabalená v teplé dece. Tácek s večeří jsem položil na skleněný stůl a přitulil se pod deku k ní.
Měl jsem výčitky svědomí, ale zároveň jsem nelitoval toho, co jsem před pár chvílemi udělal. Tahle chvíle byla krásná. Jakoby mi odpustila všechno, co jsem jí udělal, co jsem zkazil i když o ničem z toho nevěděla. Bezhlavě mě milovala a věřila mi bezmezně. Neznal jsem odpověď na to, jak ji to řeknu, ale moc dobře jsem věděl, že musím, a to co nejdřív.
Tak jsme tam seděli v objetí pod dekou u televize, každý přemýšlel nad něčím jiným a bez jediného slova jsme společné usli.
ČTEŠ
Music and Theater
FanfictionHodná 20ti letá dívka, která miluje hudbu si splní sen a dostane se Royal Philharmonic Orchestra. Jednou hraje tento orchestr na Shakespearovských hrách v divadle Globe a ona má možnost potřást si rukou se všemi herci, kteří byli ve hrách obsazeni...