1. Un om normal isi petrece timpul in baie de-a lungul vietii aproximativ 3 ani
2. Nu iti poti linge cotul.
3. Daca esti baiat si vrei sa inviti o fata in oras, gandestete la un raspuns bun daca fata te va intreba de ce. Am citit intr-o carte in care sfatuia fetele sa intrebe pe baiatul care le invita in oras sa il intrebe de ce o invita asa ca m-am gandit sa va ajut. Succes.
4. Ginecologii de sex masculin din Bahrain au voie sa examineze organele genitale ale femeilor doar indirect cu ajutorul oglinzii.
5. In anii '20 se considera ca muzica Jazz te face sa scapi de inhibitiile sexuale, motiv pentru care era interzisa in multe orase.
6. Atunci cand au aparut masinile intr-un sat din Australia au avut loc 3 accidente intr-o singura saptamana. Problema era ca in total erau doar doua masini.
7. Abdul Kassem Ismael, mare vizir al Persiei in secolul X, nu se despartea niciodata de cartile sale. Cele 117.000 de volume erau carate de 400 de camile dresate sa mearga in ordine alfabetica.
8. Neil Armstrong a pasit pe Luna cu piciorul stang.
9. Regele de Inima Rosie este singurur rege fara mustata.
10. 90% din oamenii ce au citit ca nu isi pot linge cotul au incercat sa o faca. Cine se simte?
CITEȘTI
Stiati Ca...
RandomCuriozitatea a dus la nenumarate descoperiri. Ea a fost este si va fi unul dintre cele mai importante lucruri. In aceasta carte veti citi curiozitati din numeroase domenii.