1. Traditionala "Ultima Masa" pentru detinutii condamnati la moarte nu a inceput din motive de compasiune pentru acestia, ci ca un mod de a mitui detinutul sa nu bantuie executorul dupa moarte.
2. In secolul al XVI-lea berea facea parte din micul de jun
3. Sunt mai mult de 20.000 de feluri de bere.
4. Un expresso are mai multa cafeina decat o ceasca de cafea.
5. Merele sunt mai bune decat cafeaua pentru a ne reveni din oboseala cand ne trezim. Am incercat se dupa prima muscatura am simtit cum dispare oboseala.
6. Cafeaua este benefica in prevenirea crozei hepatice conform unui studiu american. Studiul realizat pe un esantionde 125.000 de persoane a scos la iveala faptul ca 22% dintre cei care au consumat cate o cana de cafea zilnic au prezentat riscuri mai mici de dezvoltarea de boli.
7. Uleiul de peste ajuta la cresterea rezistentei inimii si asta fiind ca scade simtitor colesterolul. Ajuta si la circulatia sangelui si incetineste procesul de imbatranire distrugand toxinele din organism. Consumat cu regularitate, uleiul de peste linisteste sistemul nervos, ne ajuta sa dormim profund si sa facem fata stresului.
8. De prin luna a cincea fatul recunoaste vocea mamei sale.
9. Urechea omului poate percepe numai sunete cuprinse intre 16 si 20.000 de vibratii pe secunda
10. Auzul normal poate auzi o soapta de la 6 metri distanta iar o conversatie obisnuita de la cel putin 25 de metri, chiar si 100 daca este liniste.
CITEȘTI
Stiati Ca...
RandomCuriozitatea a dus la nenumarate descoperiri. Ea a fost este si va fi unul dintre cele mai importante lucruri. In aceasta carte veti citi curiozitati din numeroase domenii.