#14

36 5 0
                                    

1. In 1971 formatia Pink Floyd a reusit sa omoare cu muzica lor pestii dintr-un lac. Asta s-a intamplat la London's Crystal Palace Bowl. De vina nu a fost muzica propriu-zisa ci volumul muzicii care era dat prea puternic si din cauza ca spectacolul a inclus si un numar cu rachete de semnalizare  care erau lansate in lac, in timp ce se incerca umflarea unei caracatite de cauciuc intinse pe suprafata lacului.

2. Singurele cacofonii acceptate in limba romana sunt: Ion Luca Caragiale, tactica cavalereasca, biserica catolica, epoca capitalista si Bamca Comerciala.

3. Lungimea talpii de la varful degetelor pana la capatul calcaiului este egala cu cea a antebratului de la incheietura la cot.

4. Cand englezii au ajuns in Ausralia, au vazut un animal ciudat card sarea prin paduri. Ei au intrebat un bastinas prin semne ce animal era cel pe card l-au vazut. Bastinasul repeta Kan ghu ru, englezii au adoptat acest nume pentru animal. Dupa multi ani cercetatorii au aflat ca acel bastinas zicea in limba sa "nu inteleg".
In caz ca nu stiti ce animal au vazut englezii am sa va spun eu. Era un cangur, de acolo si Kan ghu ru.

5. Daca ai calatori cu viteza luminii de la un capat la altul a galaxiei Calea Lactee, ti-ar trebui aproximativ 100.000 de ani ca sa termini calatoria.

6. Cercetatorii au stabilit ca relatiile sexuale armonioase contribuie la vindecarea durerilor de cap, reumatismelor, si te feresc de infarct. In plus arde caloriile si ajuta la eliberarea endorfinelor adica hormonul fericirii, ceea ce scade riscul aparitiilor depresiilor. Faceti sex de doua ori pe saptamana si veti trai cu pana la zece ani mai mult.

7. Dureaza aproximativ 7 secunde pana mancarea isi parcurge traseul din gura in stomac.

8. Un fir de par uman poate suporta 3 kg.

9. Femurul este mai solid decat betonul.

10. Inima unei femei bate mai repede decat a unui barbat.

11. Exista aproximativ 1 milion de bacterii pe fiecare dintre picioarele tale.

12. Femeile clipesc de doua ori mai des decat barbatii.

Stiati Ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum