#41. Din culise

52 1 0
                                    

1. La scena in care Rick era in tank si hoarda de zombie mancau calul, ghidul nostru, ce era zombie atunci se afla deasupra unui coleg de al sau. Fiin cald si din cauza machijului el transpira excesiv si il uda cu sudoare pe cel de sub el cerandu-si scuze in mod repetat iar tipul de sub el a spus: " Acuma ce sa fac, sa ma las de meserie?"

2. Atentie ca vine un spoiler mare, daca nu ai vazut serialul pana la finalul sezonului 6 nu recomand sa citesti asta:
Daryl a fost atacat intr-un restaurant sau in ceva magazin de niste fani deoarece ei ziceau ca din cauza lui a murit Glenn.

3. Intr-o scena s-a folosit capul lui Jonny Depp. El a raspuns iar intr-un film a folosit capul lui Rick.

4. Puteai plati 100 de dolari sa intri pe platouri si sa faci poze cu actorii iar o femeie nebuna a platit triplu si l-a muscat rau pe Daryl.

5. Mustele de pe cadavre erau facute printr-un procedeu de inghetare, ele amorteau si apoi erau puse pe figuranti carora li se ziceau ca e interzis sa le alunge deoarece o musca costa mai mult decat salariul lor.

6. Cand Rick transpira in film o facea pe bune deoarece Daryl ii facea farse. Ii punea sclipici in bautura si aerul conditionat.

7. Intr-o scena un tip trebuia sa obtina geanta lui Glenn. Cand acesta i-a smuls-o i-a luat si un smoc de par. Intr-o zi Glenn a venit nervos la el si a facut scandal. Striga la el intruna chestii de genu: "Tu esti nemernicul ala ce mi-a smul parul?!!, vreau sa il dati afara pe nemernicul asta". Reactia tipului a fost: "Hai ma ca doar am glumit" si ghicit ce?
Au ramas prieteni buni.

8. Intr-o zi dupa filmari Rick a iesit sa ia o gura de aer iar Daryl l-a incuiat afara si nu l-a lasat sa intre. Rick a ajuns sa fie urmarit de o "hoarda" de fani ce il strigau "Andreeew Lincoooln" pe un ton de zombi si mai imitau mersul de zombie.

9. Prin lentilele de contact ale zombilor nu se vedea clar iar acestia se mai loveau in timp ce le purtau.

10. Lentilele de contact ale zombilor erau luate de la un figurant, curatate si puse la altul ceea ce facea ca ele sa coste 1000 de dolari lentila. Deci 2000 de dolari perechea.

11. Guvernatorul tinea niste capete in acvarii. Unul dintre ele apartine unui personaj din filmul "Falci".

12. Pe timp de zi pentru zombie se folosea carne de porc si pe timp de noapte carne de pui deoarece era mai deschisa la culoare

13. In timpul filmarilor regizorul dadea indicatii figurantilor de zombie sa mearga de la stanga la dreapta. Toti l-au ascultat mai putin unul ce a facut fix invers. Nu prea era permis ca un figurant sa nu asculte de regizor iar cand el s-a dus la figurant si l-a intrebat de ce a facut gresit el a radpuns "asa a simtit personajul meu ca e mai bine"

Stiati Ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum