1. La începutul anilor 50 vitezometrul sau lampa de frână nu erau dotari de bază ale motocicletelor ci dotari opționale.
2. În corpul uman este format din 70% apa. Deci nu suntem grasi, sutem inundati.
3. Camioanele moderne de azi au în dotare multe inovații tehnice semnificative din punct de vedere al siguranței. Una dintre acestea este ACC ,nu, nu e acel medicament cu care trateazi durerea in gat ci Adaptive Cruise Control care menține nu numai viteza vehiculului ci mulțumită radarului incorporat si distanță de urmărire fata de vehiculul din fața.
4. Pe sania cu motor nu există schimbător de viteze însă are funcția de marșarier. Înainte de a merge înapoi apasă pe un buton de pe ghidon iar motorul se oprește automat câteva clipe apoi pornește invers, învârtind înapoi talpa de cauciuc.
(Bonus): La majoritatea vehiculelor discurile de frana necesita răcire dar la sania cu motor încălzire.5. Submarinul Alvin a scos la suprafață în anul 1966 o bombă atomică din Marea Mediterană.
6. Viteza elicelor unui elicopter pot atinge viteza sunetului.
7. Un muzeu din Rusia "angajeaza" pisici care sa protejeze obiectele expuse de rozatoare.
8. Emma Stone si-a convins parintii sa se apuce de actorie cu o prezengare in Power Point.
9. Creatorul desenului animat Sponge Bob este biolog marin.
10. Prodictia unui singur episod din Games of Thrones costa aproximativ 6 milioane de dolari.
CITEȘTI
Stiati Ca...
AcakCuriozitatea a dus la nenumarate descoperiri. Ea a fost este si va fi unul dintre cele mai importante lucruri. In aceasta carte veti citi curiozitati din numeroase domenii.