Qaranlıq.

63 6 4
                                    


Çox zaman keçdi... yazmayalı çox oldu bilirəm. Gedənlər getdi, gələnlər gəldi. kimisi eksik qaldı, kimisi...

Çox oldu bilirəm. unutdum hər şeyi, hər kəsi mən. 4 il olub artıq. Həyatımda biri var. elə biri ki, mən onu çox sevirəm. Şablon gələcək sizə bundan bizə nə? Açığı məndə bilmirəm. 

-Bir düşünün bir qadın(adam) sevirsiz həmdə elə çox sevirsiz ki, canınızı istəsə verməyə hazırsız, get dese gede bilmirsiz axi sevirsiz siz onu. 

Və bu sevdiyiniz adam sizin intihariniz olur. Bi növ dar ağacınız ama qorxmursuz axi sevirsiz, dəli kimi həmdə. sarılmaq istəsən sarıla bilmirsən, öpmək istəsən öpə bilmirsən...

axi sən qarşılıqsız sevirsən, o  bilir ona necə aşiqsən. Ancaq sənə inana bilmir şüphə edir. Gecələrin uzanır, siqareti siqarete calayırsan. Sadəcə xəyal edirsən onu. tüstü bürümüş otağına qonaq olur, və bir anlıq fikrə gedirsən və deyirsən xəyalına: 

-Mən səni çox sevdim qadın həmdə çox. Sən atəş dərin dərya mən sudan qorxan biri oldum, sən ən yüksək zirvə mən isə akrofob oldum. ancaq mən səni o qədər sevdim ki, o dəryanin dibindədə batdım, o yüksək gözlərindəndə atladım aşağı. Paramparça oldum, ama sən görmədin, çünki bilmədim sevgimi qadın, şüöphə etdin.

-Deyirlər qadınlar saclarını kəsərək intihar edir, bəs heç düşündünmü bir adam necə intihar edir? heç maraqlı gəldimi? gəlməz adam ruhunu atdı gözlərindən, intihar etdi, öldü, getdi.

Mən səni çox sevirəm qadın. istər inan istər inanma. sən mənim xəzan saçlı, dəniz gözlü, payız qoxulum. sən mənim canparəm.

Mən isə qaranlıq küçələrdə birazcıq sevgi dilənən dilənçi. Mən biraz şizofrenəm, xəyalınla danışıram. sonra yuxun gəlir yatırsan dizlərimdə, mən saçlarına siğal çəkirəm.

Çox şey istədim səndən məni sev deyə. Oysa sən mənim payızımı bahara çevirən oldun qadın.

Mənim yaralarım vardı illərlə acı verən sən məlhəm oldun onlara sən dərman oldun qadın. biraz anlasaydın məni, biraz özünü mənim yerimə qoysaydın inan səndə sevərdin məni.

Çox qırıldım sən tərəfindən, cox sindim, yıxıldım. ama sevdim bunlara rağmən sevdim səni qadın. Axı sevgi bunlara baxmir, yenə qır sındır paramparça et,mən yenə sevecem seni sonsuz və ölümsüz...

mənim sənə tərəf yollarım bi xeyli dumanlıdır qadın. sən işıq ol mənə.

Səni mənə verən Allah məni özümdən aldı qadın...







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ÇarəsizWhere stories live. Discover now