Začína sa to vymykať z podkontroly

5.1K 136 16
                                    

Hneď ako sa Justin vrátil domov, povyzliekal sa a šiel do kúpeľne. Napustil si plnú vaňu horúcej vody, pridal do nej sprchový gél, ktorého vôňa bola príjemne mätúca. Lahol si do vody, zavrel oči a užíval si kúpeľ. 

Justinovou hlavou sa preháňali rôzne myšlienky. Ľutoval to, čo urobil. Po rozume mu stále chodil ten moment, ako sa k nemu Kalye naklonila a chcela ho pobozkať. 

-Do čerta dievča! O čo ti ide? Chceš ma ťahať za nos a hrať so mnou hru? Alebo si sa naozaj zamilovala do toho nesprávneho? Justin uvažoval a snažil sa dať si v hlave doporiadku všetky jeho chyby. Voda pomaly začala chladnúť no Justin ešte nebol umytý. Postavil sa, pustil sprchu, pomaly sa začal umývať, na ruku si dal šampón a unavene si prehraboval vlasy. Opláchol sa, zastavil vodu, vyliezol z vane a pozrel sa na umývadlo vedľa neho. Hladal osušku no nikde žiadnu nevidel. Tak si teda obul papuče aby nespadol, vyliezol z kúpeľne, nahý prešiel cez celý dom až do spálne. Tam si otvoril skriňu, z ktorej si vybral osušku, poutieral sa, vysušil si vlasy, nahý si lahol do postele, prikryl sa a okamžite zaspal. 

Justina toto ráno nezobudil budík ale zvonček. Vylakane vyskočil z postele a bežal ku dverám no neuvedomil si že je nahý. 

-"Preboha, kto takto skoro ráno? Oh bože... Počkajte prosím, hneď som tam!" Zakričal niekomu kto stál za dverami. Pri dverách mal totiž zrkadlo, ktoré zachránilo osobu za dverami pred veľkým šokom. Justin bežal do izby a hodil na seba župan.Vrátil sa späť ku dverám a otvoril.

-"Dobrý deň, pán Bieber?" Bola to poštárka. Priniesla mu balíček, na ktorý čakal už asi dva mesiace.

-"Dobré ráno, áno, áno Bieber, môžem nejako pomôcť?"

-"Som kuriérka a priniesla som vám balíček, potrebujem aby ste to prevzali do vlastných rúk a tu sa mi podpísal" Už mu dávala pred tvár papiere a prstom ukazovala miesto, kam sa má Justin podpísať. Vzal do ruky pero, podpísal sa na staovené miesto, prevzal balíček, pekne poďakoval, zavrel dvere a odišiel do spálne. Župan je síce pohodlný, ale Justin radšej chodí nahý, tak ho zo seba vyzliekol, sadol si na postel a otvoril balíček. Počas toho čakania aj zabudol čo vlastne objednával. Hneď ako otvoril balík ho aj následne zavrel. Vo vnútri bol darček na narodeniny pre jeho bývalú priateľku. Podviedla ho a následne od neho odišla. Nechcel sa tým ďalej zaoberať, na kuchyni otvoril okno a balík zahodil do smetného koša, ktorý bol vonku pod oknom. Nechal vyvetrať pretože po včerajšej noci bolo v obývačke ešte stále dusno, odišiel do spálne a začal sa obliekať do práce. Jeansy, čierne tieľko, na to biela košeľa, retiazka okolo krku, vysoké biele tenisky, čo viac si môžu dievčatá v triede priať. Vzal zo stola všetky papiere a odišiel do práce. Hneď ako otvoril dvere na zborovni ostal v šoku. Riaditeľka čakala pri jeho stole a nevyzerala veľmi nadšene. Bál sa že sa tajomstvo dostalo na povrch. 

-"Dobré ráno, čo sa deje? Stalo sa niečo?" Spýtal sa Justin vystrašeným hlasom.

-"Ano stalo pán Bieber!!" Naštvaná odpoveď riaditeľky neveštila nič dobé. Justinov tep začal veľmi zrychlovať. Naozaj mal strach.

-"Dnes ráno mi zavolali traja učitelia že nemôžu doraziť! A ja mám teraz robiť čo? Len tak si neprídu, a zastupujúcich učiteľov mám nájsť kde? Akoby mi nemohli dať vedieť deň dopredu! Je to strašné! Prosím, chcela som  vás poprosiť či by ste dnes neostali v práci trochu dlhšie a nezastúpili by ste pár hodín. Sú jednoduché, dve matematiky a tri fyziky, to zvládnete, prosím."

Justinovi spadol zo srdca obrovksý kameň. Vydýchol si a nezmohol sa na nič iné ako 

-"Samozrejme, nebude to žiadny problém." Justin ešte asi nikdy nebol v takomto strese. Naozaj sa bál. Ale už zvonilo a tak odišiel na svoju prvú hodinu. Fyzika u štvrtákov. To znamenalo ďalších 45 minút s Kalye. Hodina bola naozaj zvlášna. Žiaden flirt, žiadne provokovanie ani žiadna odpoveď na otázku. Kalye celý čas sedela v lavici ako omámená, nereagovala a bola prítomná len fyzicky. Akonáhle zazvonil zvonček na koniec hodiny, celá trieda sa postavila a odišla na chodbu. Kalye stále sedela vo svojej lavici a prišiel ku nej Justin.

Sexy matematikár!Onde histórias criam vida. Descubra agora