Capitolul 5

202 12 0
                                    

Din perspectiva lui Matei:

Intru in clasa , dar observ ca Megg nu este. Dar am vazut-o cu ochii mei cand a venit la liceu. Foarte ciudat . Nu stiu ce sa fac.. . Sa o intreb pe Ana poate stie ea ??

-Hei Ana, unde e Megg ?
-Nu stiu.
-Cum nu stii ?
-Pur si simplu.
-Te-am vazut cu ea in parcare.
-Ne-am certat ok!!
-Si sti unde s-a dus?
-Probabil in parc , asa face ea cand e suparata se duce in parc si mananca vata pe bat.

Astept sa se termine ora si plec dupa Megg in parc.
Acum e acum, sa vad cum dau de ea in ditamai parcul. La intrarea in parc vad un om ce facea vata pe bat. Ma duc si iau doua. Acum sa o caut. Nu stiu de ce  fac asta , dar nu imi place sa o vad trista. Cred ca incep sa o plac. Nu merg mult si o vad pe Megg , imbracata elegant, prea elegant , trag din tigare un fum , o arunc si ma duc la ea.

 Nu merg mult si o vad pe Megg , imbracata elegant, prea elegant , trag din tigare un fum , o arunc si ma duc la ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Din perspectiva lui Meggie:

Stau si ma uit la cer si vad ca era destul de intuneric. Mai am 1 ora pana la casting dar parca nu imi vine sa ma duc.
Vad ca cineva se aseaza langa mine si imi intinde o vata pe bat. E Matei.
Iau vata si ii zambesc.
-Buna ! Mersi!
-Buna , Megg , nu ai pentru ce. Ce faci aici?
-Pai, am simtit nevoia sa fiu singura!Tu?
-Vrei sa te las singura?
-Nu , nu , poti sa stai. Deci ce faci aici?
- Am venit  pentru ca stiam ca aici o sa te gasesc. Voiam sa stiu de ce ai plecat de la liceu. Adica stiu ca te-ai certat cu Ana , dar de ce?
- Pai , e o poveste mai lunga.
-Am timp!!
-Pai , iubitul meu, pardon fostul iubit  , m-a inselat cu cea mai buna prietena a mea, cu Ana, si acum vor sa fie oertati sau mai bine sa ma prefac ca nu am patit nimic si ca nu s-a intamplat nimic .Dar nu pot . Nu pot pentru ca doare al naibii de rau.
-Imi pare foarte rau! Nu te mai consuma tu pentru ei, nu te meritau , nici el si nici ea.
-Si asta nu e prima oara cand face asta. (Spun si imi curge o lacrima pe obraz)
-Heii , nu mai plange! Nu se merita , mai sunt o multime de baieti , nu  e ultimul. Daca a facut toate astea inseamna ca nu te merita , tu meriti ceva mai bun.
-De ce , spui asta? De ce as merita ceva mai bun, sunt o impiedicata, uituca si cu gura mare de care se foloseste toata lumea.
-Nu e asa Megg, nu te mai desconsidera, nu eati deloc asa. Si nimeni nu isi bate joc de tine. Esti prea buna pentru ei iar daca au facut asta nu stiu ce persoana minunata au pierdut.
-Mdaaa... asa o fii.
-Hai nu mai plange ,te rog! Spune si ma ia in brate. Imi place ca a facut asta! Ma simt mai bine ,putin.

-Auzi pot sa te intreb ceva?
-Da spune.
-Unde te duci asa gatita? Te-ai gatit pentru mine sau ai alta treaba? Spune si rade .
-Nu m-am gatit pentru tine, de ce as face asta? Am un cating pentru un serial. Dar nu mai am chef sa ma duc .
-Gandeste-te bine inainte sa iei o decizie pripita.
-M-am tot gandit si m-am hotarat...
-Si??
-Nu ma duc , o sa ma duc acasa , o sa ma schimb in ceva comod , o sa ma uit la un film siropos si o sa mananc inghetata mea preferata.
-Suna foarte interesant.
-Mmmmm... nu e chiar asa.
-Pai vrei sa te duc?
-Ma duci?
-Daca vrei ?
-Da vreau.
-Ok hai!

Ne indreptam catre masina lui, imi deschide portiera si imi face un semn ca la printese gen " dupa dumneavoastra domnisoara " ii zambesc si urc in masina. Urca si el si da drumul la muzica. La radio canta

Iar eu fara sa imi dau seama incep sa cant , deoarece iubesc piesa asta. La un moment data observ ca Matei se uita la mine destul de insistent si ma opresc

-Scuzee , m-a luat valul . ( Spun si rad)
-Stai linistita, ai o voce superba. De ce nu ai dat la un liceu de muzica sau ceva?
-Pai trebuie sa stii sa canti la un instrument  ca sa intrii la muzica, iar eu nu stiu .
-De ce nu ai invatat??
-Pentru ca nu am putut , am incercat dar nu iesea nimic cum trebuia asa ca m-am lasat batuta!
-E pacat sa stii. Ai potential mare.
-Multumesc mult! Stii cand te-am cunoscut am crezut ca esti fitos , la fel ca toti colegii nostri dar nu e asa , nu esti ca ei si ma bucur ca suntem prietenu si acum imi pare rau ca am crezut lucruri  urate despre tine.
-Stai linistita , stii tu aparentele inseala.
-Asa se pare.
-Pai am ajuns , iti urez o seara buna , vizionare placuta la film si sa ai pofta la inghetata...
-Mersii mult ! Vrei sa intrii? Imi incerc norocu poate zice ca da, incepe sa imi placa mult de el.
-Pai , nu stiu , nu as vrea sa deranjez, si nu prea as vrea sa creada Renata ceva .... imi e rusine de ea , stii tu e prietena buna cu parintii mei.
-Stai linistit, mama nu e acasa ,si nu deranjezi.
-Ok atunci .

Parcheaza masina si intra inauntru.

-Fa-te comod ma duc sa ma schimb si vin imediat.

Acesta se aseaza pe canapea, dupa ce isi da geaca jos si ma asteapta ca un copil mic , in cea mai mare liniste.
Urc repede in camera mea , si ma duc sa vad cu ce ma imbrac. Nu dureaza mult si hotarasc sa ma imbrac asa

 Nu dureaza mult si hotarasc sa ma imbrac asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si cobor in living.
Matei statea pe canapea si ma astepta.
-Gata am venit (spun si sar in canapea)
-Sii ce film vedem?
-Nu stiu , alege tu
-Nu alege tu...
-Daca aleg eu o sa ma fac de ras.
-De ce zici asta?
-Pentru ca voi alege ceva de dragoste , si voi plange.
-N-are nimic , te consolez eu , chiar ma pricep.
-Termina ( zic si ii dau cu pumnu usor in umar)
El dramatizeaza si se arunca pe jos , prefacandu-se ca plange.
-Hai nu te mai plange ca un copil mic , ca am dat incet.
-Ajuta-ma sa ma ridic. Spune si intinde mana spre mine. Eu ma aplec pe marginea canapelei si il iau de mana ,dar ma treage jos langa el, mai bine zis peste el. Wtf !!! Sunt peste el o mana o am pe pieptul lui si cealalta e prinsa intra lui. Isi pune mana pe spatele meu si ma priveste in ochii. Ii simt bataile inimii ,care sunt foarte rapizi. Doamne ce fac acum....
-Ammmmm... scuzee....
-Pentru? Spune , fara sa imi dea drumu de la spate.
-Pentru aceasta ipostaza. Ar fii mai bine sa ma dau ,cred ....
-Stai linistita Megg , am inteles mesajul.
In momentul acela ma simteam oribil, eu as fi vrut sa il sarut dar... stiam ca nu e reciproca aceasta dorinta. Ma dau jos de pe el si acesta isi i-a geaca si pleaca fara sa zica nimic. Oare am gresit cu ceva? Pur si simplu nu cred ca el ma place.... sau...

Aparentele inseala [FINALIZATA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum