Ma trezesc cu o durere ingrozitoare de cap , probabil de la cat am plans aseara , si din cauza zgomotelor de jos. Imi iau telefonul de pe noptiera si cand vad cat este ceasul aproape ca fac infart , nu pot sa cred , s-a dus naibi toata ziua mea, e 17:00. Cum am putut sa dorm atat? Si oare de ce e atata zgomot jos ? Ma deranjeaza cumplit , parca imi amplifica durerea de cap . Ma ridic din pat hotarata si pusa pe cearta, imi iau papucei mei cu iepuras in picioare si cobr sa vad ce se intampla.
-Thomasss! Tip de cum ies pe usa . De ce faci atata galagie? Ma doare capul. Spun asta in timp ce cobor scarile iar cand ajung in living raman foarte mirata. Alex e aici si se joaca FIFA cu Tom. Ce prieteni buni au devenit ei intr-o seara.
-Ce e Megg?
-Ma doare capul si faceti prea multa galagie.
-Buna si tie Megg!
-Buna Alex!! Va rog nu mai faceti atata galagie, ok.
-Megg!
-Da , Tom ce mai e?
-Imi e foame.
-Si daca nu ma trezeam eu , cine iti facea de mancare?? Mureai de foame? Nu crezi ca esti cam nesimtit?
-Hai surioara te rog !! Stiu ca si tie iti e foame , faci si tu ceva in plus , te rog.
-Bine iti fac dar te duci la farmacie sa imi iei pastile de cap ca nu mai avem.
-Ma duc.
-Hai fugii !!
-Aa Megg ,pe Alex il las cu tine , ai grija de el sa nu il mananci ca ma lasi fara partener de FIFA!
-Buna gluma , hai zbori.Din perspectiva lui Alex:
O aud cum tipa din camera ei si ma abtin sa nu rad, saraca , cred ca am trezit-o . Vine in living si cand o vad in pijamalele ei cu iepurasi ma bufneste rasul dar ea nu obesrva . Asist la discutia ei cu Tom si ma amuza putin relatia asta a lor , eu nu am aceeasi relatie cu sora mea.
-Deci Megg. Ti-ai deschis cadourile? fac un subiect de discutie , deoarece am mai ramas doar eu cu ea si linistea asta ma sperie.
-Nuu , din pacate nu am avut starea necesara aseara.
-De ce? Ai patit ceva?
-Pai nu stiu , tu sa imi zici?
-Cum adica?
-Pai stai sa nu gresec , mi-ai spus cuvinte frumoase si te-ai purtat frumos cu mine , ba chiar mai mult era sa ne sarutam iar apoi ai plecat. Si as vrea sa te intreb ceva. Ai facut toate astea doar pentru ca stiai ca am nevoie de ele? Sau ai simtit sa faci asta?
-Wow ! Esti foarte directa.
-Da sunt pentru ca inima mi-a fost distrusa , si vreau sa o repar , de aceea am nevoie sa stiu ce simti tu?
-Nu e asa important ce simt eu ,crede-ma .
-Pentru mine este ! De ce ai plecat asa si nu ai mai dat nici un semn? Macar un mesaj ceva. Sa ma lamuresti si pe mine .
-Am considerat ca nu e nevoie. Nu era bine sa te sarut , de aia nu am facut-o pentru ca era o greseala.
-De ce zici asta??
-Nu conteaza. Deja sunt agitat si nu stiu ce sa ii mai raspund , ma enerveaza ca nu inceteaza odata cu intrebarile.
-Conteaza pentru mine . Zi-mi te rog Alex.
-Megg crede-ma las-o asa .
-Nu pot.
-De ce nu poti? Pentru ca esti o incapatanata care trebuie sa obtina tot ce vrea? Chiar crezi ca totul se invarte in jurul tau? Incetaza sa te mai crezi asa impornata.
Doame ce rau imi pare ca am zis asta . Ii observ ochii cum joaca in lacrimi , si cum chipul ei se intristeaza si ma doare dar stiu ca e mai bine asa , nu putem fii impreuna acum , trebuie sa isi revina dupa despartire si apoi daca sentimentele ei sunt intradevar reale promit ca o sa i-le impartasec si eu pe ale mele pana atunci nu pot face asta si o sa o ranesc atat pe ea cat si pe mine.
-Iarta-ma!
-Nu Alex , probabil ai dreptate, scoti tu din cuptor mancarea.
Spune si pleaca . Ahh ma urasc pentru asta , de ce trebuie sa fie asa , nu apuc sa ma duc dupa ea deoarece vine Tom.
-Heii omule , unde e soramea?
-Cred ca la ea in camera.
-A facut de mancare nu?
-Da e pe masa .
-Ok , ma duc sa ii duc pastilele si vin sa mancam.
-Pot sa ii le duc eu , si ii duc si ceva de mancare ca nu si-a luat cand a urcat .
-Okk!
Iau o farfurie cu mancare , un pahar cu apa si o pastila si ma i drept catre camera ei. Deschid usor usa , fara sa ma auda si o aud suspinand e si in momentul ala simt cum mi-se rupe inima si imi dau seama cat de puternica sunt sentimentele mele pentru ea. Las tava pe noptiera si ma las dus de sentimente , ma asez langa ea in pat si o iau in brate, asta a fost primul meu instinct si se zice ca astea sunt cele mai bune.
-Ce faci??spune ea ingrijorata
-Stiu ca am fost un idiot, nu am vrut sa zic acele lucruri. Imi pare rau!
-Stai linistit Alex. Eu sunt aia idioata, idioata ca am crezut ca simti ceva pentru mine , probabil tot ce ai facut aseara a fost din mila si te inteleg . Asta e asa mi-se intampla mie de obicei .
-Megg nu vorbi asa . Hei uita-te la mine , nu esti idioata . Uite chiar simt ceva pentru tine dar nu pot da frau liber sentimentelor.
-De ce?
-Pentru ca mie teama ca ceea ce simti tu sa nu fie real , e posibil pentru ca tu esti instabila emotional si tot ce iti doresti acum este afectiune din partea unui baiat si cred ca nu e real ce simti.
-Daa , asta crezi? Vin-o cu mine atunci.
Ma i-a de mana si ne dam jos din pat si mergem pe balcon.
-Trage aer in piept.
Fac exact cum spune ea , sa nu o supar cumva ca ma arunca de aici.
-Ce simti?
-Aer proaspat.
-Exact , aer pur , la fel de pure sunt si sentimentele mele pentru ca ele nu sunt de aseara , sunt din prima zi in care te-am vazut .
-Dar...
-Nici un dar Alex. Uite o sa iti demonstrez.
Imi i-a mana si o pune in dreptul inimi ei .
-Cum bate inima mea acum?
-Normal , cred.
-Acum mangaiema. Fac exact cum spune ea , imi duc mana pe fsta ei si incep sa ii mangai obrazut , iar privirile noastre se intersecteaza si asa raman.
-Acum? Cum bate?
-Mai repede. Si acum?
-Saruta-ma!
Vreau sa imi lipesc buzelede ale ei , sa o sarut si sa nu ii mai dau drumul vreodata din brate , dar nu pot , vreau ca lucrurile sa se linisteasca si sa fiu sigur ca ceea ce simte e real.
-Scuze Megg ! Nu pot face asta.
-De ce??
-Pentru ca vreau sa fac asta cand o sa fie timpul. Acum nu e momentul potrivit. Iarta-ma stiu ca probabil te ranesc , poti sa ma urasti pentru asta dar te rog intelege-ma.
-Ce e de inteles Alex? Ca te joci cu semtimentele mele?
-Megg ,crede-ma nu ma joc cu sentimentele tale. Doar ca abea ce am devenit prieteni , daca tu vrei o relatie cu mine ok o sa o ai , dar daca ea va fii acum e posibil ca in scurt timp tot ce simti acum sa dispara si sa te simti mai rau decat acum iar atunci nu o sa mai fim prieteni , iti garantez , chestia aia cu ramanem prieteni nu e adevarata, eu nu vreau sa te pierd , intelegi , te vreau mai mult ca oricand , imi doresc din toata inima sa te iau in brate si sa te sarut dar stiu ca nu ar fii bine , daca as face asta ar insemna ca profit de vulnerabilitatea ta , si nu vreau asta .
-Ok! Te inteleg acum , iarta-ma , ai dreptate , poate chiar asa e cum zici tu ,poate sentimentele mele sunt asa doar pentru ca tu ai fost cel care m-aajutat in momente grele , ca cel de aseara. O sa mai asteptam , facem cum vrei tu pentru ca nici eu nu vreau sa te pierd. Mersi , Alex.
O privesc si vad cata sinceritate poate avea in ochi , ascult fiecare cuvant pe care il scoate pe gura iar la final o imbratisez , abtinandu-ma de la mai mult.-Acum hai sa mananci !
-Bine !
Merg cu ea in camera si o privesc cum mananca iar atunci imi dau seama ca ea nu a deschis cadoul meu , defapt nici un cadou.
-Megg , tu nu ai deschis cadoul de la mine nu?
-Inca nu.
-Si nu il deschizi .
-Ba daa.
Il scoate din noptiera , si raman putin surprins ca restul de cadouri sunt in masina iar al meu e in noptiera ei. Il deschide cu grija si cand vede ce contine se bucura ca un copil dala mic , aproape ca incepe sa planga de bucurie. Sare la gatul meu si ma strange atat de tare incat mai are putin si ma sufoca, iar apoi ma pupa pe obraz si imi multumeste.
-Mersi mult ,e cel mai frumos cadou pe care l-am primit.
-Defapt e singurul pe care l-ai desfacut deci... nu stii daca e cel mai frumos.
-Categoric e cel mai frumos mai ales ca este de la tine.
CITEȘTI
Aparentele inseala [FINALIZATA]
Romance"Si cateodate simt ca nu mai pot , ca am ajuns la capatul puterilor , dar intotdeauna apare cineva care sa ma ridice de la pamant si sa ma duca pe cele mai inalte culmi apoi ma prabuseste si iar vine cineva si ma ridica . Dar nu mai vreau asta , el...