Din perspectiva lui Alex
Cred ca am fost cam dur , dar imi aduce aminte de fosta mea iubita se trag din aceasi categorie de oameni . Doar ca ea e putin diferita am momente in care cred ca o judec gresit. Ma enerveaza la culme ca pune multe intrebari si vorbeste prea mult, vrea sa fie prietena cu toata lumea, ca sa ce? Sa aiba mai multi prosti de care sa se foloseasca? Eu nu vreau sa fiu unul dintre ei . Nu pot sa neg ca ma simt atras de ea dar nici nu pot sa neg ca ma enerveaza rau de tot si ca imi e scarba cateodata de ea. Sper sa ma insel eu , sa fiu eu ala nebun care o judeca gresit , dar sunt destul de sigur ca nu e asa. Ajung acasa si cand sa ma dau jos din masina observ pe locul unde statea ea ca si-a uitat telefonul mobil . Ok acum prostul trebuie sa ii duca printesei telefonul. Nu o sa ma duc sa o caut prin tot mall-ul , ma duc acasa la ea direct , am noroc ca mi-a lasat Matei adresa . Ma indrept catre casa printesei si parca imi doresc sa imi raspunda ea , nu stiu de ce , poate sa o mai fac putin sa planga. Nu , nu , chair nu vreau sa mai planga din cauza mea , o fii ea rea dar nu cred ca merita asta, acum . Si sincer m-am simtit prost cand am vazut-o ca plangea mai devreme. Dar o sa ii treaca. In fine am ajuns acasa la ea , ma dau jos din masina si ma indrept catre usa, ce sa zic o casa mare , tipic oamenilor ca ea. Bat la usa o data, de doua ori , de trei ori , vad ca nu imi raspunde nimeni asa ca ma asez pe scari si o astept pe printesa . Nu am de ales, trebuie sa fac asta altfel printesa o sa moara fara telefonul ei.
Din perspectiva lui Meggie:
Am petrecut ceva timp in mall , mi-am gasit greu o rochie pe placul meu pentru maine. Zic sa imi fac o comanda la taxi ca poate nu gasesc unul liber afara. Dar ce naiba , nu imi gasesc telefonul , e posibil sa mi-l fii furat cineva? Nuu , nu sigur l-am uitat la studio sau in masina la Alex, sigur la el in masina. Sper sa gasesc un taxi afara altfel nu stiu ce voi face. Am gasit si taxi si am ajuns si acasa. E cineva pe scarile casei mele , cine o fii , din cate vad eu de aici e un barbat , dar cine e? Alex? Ce cauta el aici?
-Buna! Ce faci aici?
-Am venit sa iti aduc telefonul , tu ce credeai ca am venit sa te vad pe tine?
-Nici nu mi-a trecut asta prin gand.
-Nici sa nu iti treaca vreo data.
-Ok , telefonul?
-A da , ia-l.
-Multumesc! Vrei sa intri ?
-De ce as intra in casa ta?
-Nu stiu ma gandeam ca iti e foame , iar eu sunt singura la cina.
-Cum esti singura? Parinti tai? Iubitul? Unde sunt , te-au lasat balta?
-Pai , iubitul are treaba , mama se ocupa de ziua mea , iar tata....
-Sa ghicesc , rupe cazinoul in doua?
-Nu stiu , probabil. Nu mai stiu nimic de el de cand aveam 10 ani, adica il vad in fiecare zi dar nu stiu nimic de viata lui.
-Aaa .. scuze nu am vrut sa...
-Stai linistit nu e nimic , nu ai stiut. Deci intri ,sau?
-Avand in vedere ca imi e foarte foame , ca te-am asteptat mult , si nu are cine sa imi gateasca acasa si imi e lene sa imi fac singur , o sa raman. Dar asta nu inseamna ca imi schimb parerea despre tine.
-Ok . Zic si radem amandoi.
Intram in casa si incep sa gatesc ceva pentru musafirul meu, sper sa imi iasa bine, sa nu ma fac de ras.
-Te ajut cu ceva?
-Nuu , stai linistit , tu esti musafirul nu trebuie sa faci nimic ma ocup eu.
-Dar nu ai o menajera sau servitoare cum ii spuneti voi?
-De ce sa am asa ceva cand sunt capabila sa imi fac si singura . Am doua maini doua picioare , ma descurc si singura.
Nu mai zice nimic , cine e gata si noi incepem sa mancam , sper sa ii placa.
-Iti place?
-Da e foarte bun, te pricepi.
-Mersi.
-Unde ai invatat sa gatesti asa? Mama ta te-a invatat?
-Nuu . Am invatat de pe net , mama e mai mereu plecata si a trebuit sa invat.
-Mancarea a fost foarte buna , eu trebuie sa plec acum , mersi pentru cina.
-Nu ai pentru ce trebuia sa ma revansez cumva , ca ai asteptat atata.
-Pa, Meggie.
-A era sa uit ,Alex , poftim.
-Ce e asta?
-O invitatie la ziua mea.
-Ok.... o sa vad daca o sa vreau sa vin.
-Cum vrei. Pa!
-Pa!
Musafirul meu pleaca , parca mai bun decat a venit (si nu ma refer la faptul ca arata bine ,pentru ca el mereu arata bine, ma refer la faptul ca pare mai dragut , cel putin in ceea ce ma priveste) si sper sa nu se mai poarte asa cu mine si sa imi dea ocazia sa ii arat ca nu sunt asa cum crede el si sa fim prieteni sau poate mai mult . O nu Ania , nu te mai gandi ca o sa fie ceva mai mult , esti cu Matei , ai uitat? Apari cand nu trebuie stii? Lasa-ma sa visez . Faci ce vrei dar i-ati gandul.
Doamne ma enerveaza asa mult constiinta mea , apare cand imi e lumea ma draga. In fine , strang ce era pe la bucatarie, si ma duc in camera mea sa imi fac baie si sa imi pregatesc rochia pentru maine.
CITEȘTI
Aparentele inseala [FINALIZATA]
Romansa"Si cateodate simt ca nu mai pot , ca am ajuns la capatul puterilor , dar intotdeauna apare cineva care sa ma ridice de la pamant si sa ma duca pe cele mai inalte culmi apoi ma prabuseste si iar vine cineva si ma ridica . Dar nu mai vreau asta , el...