Capitolul 11

156 9 1
                                    

Ma trezesc din cauza telefonului care suna de cateva minute bune.

-Daaa!
-Ce faci?De ce nu raspunzi la telefon?
-Dormeam Matei. Ce e asa urgent , de ma suni la ora asta?
-Stii macar cat e ceasul?
-Nu dar cred ca e dimineata.
-Nuu ! E 1 dupa masa!
-Mama cat am dormit , cat o vaca.
-Stii ca intr-o ora trebuie sa fim la studio ?
-Pe buneeee...Wtf! Ok hai ca sunt gata in 10 minute .
-Hai ca mai am putin si ajung la tine .
-Ok , te pup.
-Si eu .

Ma dau repede jos din pat , ma duc la baie ,imi fac rutina , si imi caut repede ceva de imbracat ,maimbrac asa

Ma dau repede jos din pat , ma duc la baie ,imi fac rutina , si imi caut repede ceva de imbracat ,maimbrac asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si cobor. Dar nici bine nu ies din camera ca imi si suna telefonul.

-Da iubire ,acum cobor.
-Bine ,eu am ajuns .
-Acum vin.

Ies din casa , urc in masina lui Matei si obesrv ca e cam schimbat la fata , e galben ,si are ochii rosii.

-Iubire , ce ai iti e rau?
-Da putin,imi vine sa vomit.
-Ai luat ceva ?
-Ce sa iau??
-O pastila ceva.
-A, nuu .
-Trebuia sa imi zici ca iti aduceam eu .
-Nu e nevoie mersi .
-Oook....

Matei se poarta cam ciudat ,imi vorbeste sec si in sictir,poate are doar o zi proasta . Mai bine nu ii mai pun nici o intrebare pana ajungem la studio sa nu il enervez .
In mai putin de 30 de minute am ajuns la studio . Intram inuntru si acolo observ un baiat , atat de frumos , dar care se uita atat de urat la mine , ma sperie privirea lui , oare asa se uita el sau are ceva cu mine? Dar ce sa aiba cu mine ca nici nu ma conoaste ?? Pare foarte nervos , si parca i-a cazut ceva in cap cand m-a vazut pe mine. Okkk....

-Megg, Megg , ce ai esti bine? Ma trezeste Matei din transa , fluturandu-mi mana prin fata .
-Mmmmm , da sunt bine ...
-Nu pari , dar te cred ...
Nu cred ca trebuie sa ii zic lui Matei, proasta mea teorie , cred ca sunt eu paranoica si tipul e chiar de treaba , asa ca il las pe Matei sa vorbeasca cu prietenul lui, sau mai bine zis sa incerce sa de-a de el pentru ca inca nu ajunsese, si ma duc sa fac cunostinta cu tipul acesta , aratos . Doamne nu cred ca e posibil sa ma indragostesc asa de repede , si nu e drept fata de Matey , o sa incerc sa ma stapanasec
dar o sa fie greu cu asa bunaciune in fata mea. Hai Megg curaj , du-te , vorbeste cu el . Mama deci urasc cand incepe minunata mea constiinta sa vorbeasca . Hai taci si du-te , imi place si mie tipul. Taci ca ma duc.

-Buna , eu sunt Meggie.
Spun dar acesta se face ca nu ma aude , oare ce e cu el. Cred ca e surd saracul .... Dar ce ar cauta un om surd intr-un studio de muzica ? Sigur nu e surd, poate nu aude bine , zic sa ma mai prezint o data.
-Buna , eu sunt Meggie.
Si nimic ..... nu inteleg ce e cu el , cred ca e un infumurat dala care se crede mai mult decat e si nu vorbeste cu oricine. Mai incerc odata, de data asta sa formulez altfel , poate micul print rasunde.

-Scuze , numele meu este Meggie , sunt noua pe aici si ma gandeam...
-Te-am auzit de prima data , dar se pare ca tu nu pricepi , nu vezi ca nu iti raspund , de ce tot insisti , nu vreau sa vorbesc cu tine si punct, nu ma lau cu sunt noua pe aici ca nu ma impresionezi , crezi ca nu stiu ca esti noua , stiu prea bine fato cine esti tu , si nu vreau nici in ruptul capului sa vorbesc cu tine. Inteles.

Aparentele inseala [FINALIZATA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum