Din perspectiva lui Alex:
Ies din baie si o vad pe Megg stand sprijinita de zid, pare ingrijorata, ma duc la ea si o intreb ce s-a intamplat, dupa ce imi povesteste tot , simt cum furia pune stapanire asupra mea , pot sa jur ca imi ies aburi pe nas si urechi , tot ce vreau e sa il calc in picioare pe nenorocit.
-Il calc in picioare!
-Nu Alex stai. Aud asta in urma mea si imi dau seama ca vine dupa mine, nu ma pot controla sunt prea furios, vreua sa imi descarc nervii pe nenorocit, ajung in restaurant, ma duc la masa lui , il trag de pe scaun si ii dau un pumn, iar acum incepe totul , dam amandoi , ne caram pumni si picioare unul altuia si nimeni nu poate sa ne desparta , nu stiu cum ajung deasupra lui si ii car pumni in fata , nu ma pot opri , nimeni nu poate.
-Alex opreste-te , il omori. Aud vocea iubitei mele si ma opresc imediat , ma uit scarbit la el si ii zic.
-Las-o in pace sau data viitoare nu ma mai opresc ,stai departe de ea!
Spun asta , il scuip si plec cu iubita mea in camera noastra.
-Esti ok iubire?
-Da iubita mea! Tu?
-Sunt bine.
-Scuze ca a trebuit sa imi vezi aceata latura dar m-am enervat rau de tot, tupeul lui e extraordinar, si nu pot sa suport ca cineva sa ii zica ceva iubitei mele sau mai rau sa ii faca ceva.
-Sunt ok, totul este ok , si asa va fii .
Ne intindem in pat si ma imbratiseaz apoi ma saruta scurt pe buze.-Megg , vreau sa stii ca atata timp cat esti cu mine nu ti-se va intampla nimic, te voi proteja mereu.
-Stiu iubire! De aia te iubesc si pentru multe altele .
-Si eu te iubesc !
Stam cam 20 de minute imbratisati , uitandu-ne la tavan , in liniste , cred ca Megg a adormit asa ca nu fac nimic care sa o deranjeze, nu intelsg ce vrea Matei de la ea? Oare e doar o coincidenta ca e aici ? Poate ca da , nu imi pasa , tot ce vreau este ca iubita mea sa fie in siguranta si sa nu sufere.
-La ce te gandesti iubitule?
-Am crezut ca dormi, ma gandeam ca ar cam fii cazul sa mergem sa vedem ce fac Tom si Emilli si sa mergem sa mancam ceva. Ce zici?
-Nu dormeam , si ai dreptate , imi este foarte foame.
-Te duci tu sa vezi ce face Tom pana ma schimb eu? Am sangele nenorocitului pe pantaloni.
-Bine iubire.
Megg pleaca la Tom iar eu ma schimb in ceva mai lejer si inchis la culoare, in caz ca ma intalnesc iar cu ala sa nu imi patez hainele cu sangele lui , din nou. Cred ca daca ii zic lui Tom ce s-a intamplat , o sa ma ajute sa il omor pe prost, dar mai bine imi vad de treaba mea si actionez doar daca este cazul.
-Iubtule esti gata? Aud vocea ingerului meu si gandurile mele sinucigase inceteaza, ies din baie si merg jos la restaurant cu iubita mea sa mancam ceva, se pare ca Tom si Emilli dorm, propabil au avut o intalnire foarte epuizanta. Pare a fii o cina romantica, avem si o lumanare pe masa, ok eu nu am cerut asta dar puncte bonus pentru restaurant.-Si ti-a placut mancarea?
-Da , a fost foarte buna, dar tot am nevoie de un desert.
-Sigur ce vrei ? Prajitura cu ciocolata?
-Vreau un desert de la tine iubire.
-Ok , am inteles , dar dupa ce mancam prajitura bine?
-Bin iubire cum vrei . Spune si radem amandoi , iubita mea are chef de aventura , e de bine cred , vine desertul mancam, bine mai mult ne prostimsi plecam in camera.
Nici bine nu intam in camera ca iubita mea se prinde de gatul meu si incepe sa ma sarute , hainele dispar repede de pe noi, si de aici va puteti imagina ce a urmat. A durat ceva, si suntem extenuati amandoi, asa ca adormim imbratisati si goi.Dimineata
Din perspectiva lui Meggie :Ma trezesc langa cel mai frumos inger, am avut o seara incitanta si epuizanta , nici nu stiu cand am adormit , ma dau usor jos din pat , sa nu il trezesc pe Alex, ma duc la baie si imi fac o baie calda cu spuma.
Ies din cada si ma uit in oglinda si observ ca dupa atat timp sunt fericita , cu adevarat fericita.
-Esti superba nu iti face griji.
-Wow ce mai speriat. De cat timp stai acolo?
-De ceva timp. Destul timp sa imi dau seama cat de frumoasa esti si cat de norocos sunt sa te am .
-Off iubitule . Ti-am zis cat de mult te iubesc?
-Nu! Mi-ai demonstrat-o.
Ne luam in brate si ne sarutam.
-Acum du-te si imbracate , eu o sa fiu afara cu Tom.
-Ok , ma imbrac si vin si eu .
Ma duc la dulap , si aleg sa ma imbrac simplu ,lejer . Apoi ies afara dupa Alex cu gandul ca este ultima zi aici si trebuie sa profit de ea la maxim. Ajung pe micul teren de baschet si il observ pe Alex care se distreaza de minune.Eu o sa ma duc la piscina cu Emilli , stam si noi ca fetele , vorbim ,ne imprietenim mai bine.
-Si Emilli , ce iti place sa faci?
-Pai nu prea multe , adica imi place sa ascult muzica , sa dansez nu prea multe , stii nu sunt o persoana prea activa .
-Poate putem sa facem ceva impreuna o data , mi-ar face placere sa ne intelegem bine si sa fim prietene.
-Si mie Megg!
Ne imbratisam si intram in piscina, la scurt timp vin si baieti si pot spune ca ne distram de minune , ar trebuie sa iesim mai des toti 4. Sunt pe marginea piscinei si imi privesc iubitul, care apropo arata extraordinar cum vine spre mine cu privirea aia a lui de tip sexy si seducator si isi musca si buza , in speranta ca o sa ma dea pe spate, si reuseste ce pot spune, cum sa rezisti la asta.Vine la mine ma trage in apa si ma lipeste de corpul lui, instinctiv imi incolacesc picioarele in jurul lui si il prind de gat , acesta isi pozitioneaza mainile pe fundul meu si isi lipeste fruntea de ea mea.
-Ti-am mai zis pana acum ,cat de perfecta esti?
-Poate , nu stiu , dar imi place sa zici asta .
-Te iubesc Megg!
-Si eu te iubesc Alex!
Ne sarutam si aproape suntem pe cale sa facem dragoste in piscina, nu ca nu mi-ar place dar mai sunt oameni aici si nu avem cum asa ca ma opresc si ii fac semn sa inteleaga ca nu e locul potrivit iar el face fata aia de catel plouat , ii dau un sarut mic si ma duc la Tom si Em .
Am stat ceva la piscina, am facut poze , ne-am jucat iar acum sunt in camera mea schimbandu-ma de haine cand aud ca imi suna telefonul, il ridic din pat si vad un numar de fix , ok cine mai foloseste fix in 2017?? In fine raspund iar ceea ce aud ma face sa cad in pat si sa bufnesc in plans ,nu pot sa cred.......
CITEȘTI
Aparentele inseala [FINALIZATA]
Romansa"Si cateodate simt ca nu mai pot , ca am ajuns la capatul puterilor , dar intotdeauna apare cineva care sa ma ridice de la pamant si sa ma duca pe cele mai inalte culmi apoi ma prabuseste si iar vine cineva si ma ridica . Dar nu mai vreau asta , el...