Din perspectiva lui Alex :
Ma doare suflerul in ultimul hal , inima e praf , totul s-a ruinat si toate astea sunt amplificate de imaginea fetei din dreapta mea. Am ranit-o ! Imi pare nespus de rau , nu am vrut sa fie asa , nu am stiut ce imi rezerva viitorul . M-am indragostit ca un nebun de ea si acum sunt fortat sa o las chiar daca nu vreau sa fac asta . Nu vreau sa o parasesc , vreau sa fie a mea pentru totdeauna , nu vreau sa plec de langa ea , nu vreau sa o parasesc. Nu pot face nimic in privinta asta , daca parinti mei au decis asta nu ma pot impotrivi. Ajungem la ea acasa si cobor cu ea , e ultima oara cand o mai vad , cand o mai ating , de maine se vor schimba multe , nu vom mai fii non-stop impreuna , vom fii fortati sa traim unul fara celalalt.
-Sa fii cuminte iubito! Sa nu ma uiti , te rog! Stii ca esti cea mai importanta fiinta din lume pentru mine , iar lucrurile nu vor ramane asa , vei fii a mea pe veci ,promit.
-Da, cum spui tu !
-Iubito , nu imi vorbi asa te rog. Stii bine care e situatia ti-am explicat deja.
-Da stiu. Spuneai ca sunt cea mai importanta persoana din lume?
-Daa .
-Daca eram ceam mai importanta persoana din lume , ramaneai cu mine , nu ma paraseai , nu plecai , nu ma raneai . Ok?
-Iubito...
-Nu! E ok , pleaca , nu te voi uita pentru ca nu am cum , nici daca as vrea nu as putea sa fac asta , ok? Si nu iti face griji voi avea grija de mine.
Spune si pleaca cu lacrimi in ochii . Nici macar nu ne-am luat "ramas bun" am ramas doar eu in fata casei ei , plangand.
Am pierdut-o . Si ma doare dar nu pot face nimic.
-Iti promit ca ma intorc la tine curand, iubit-o.Din perspectiva lui Meggie :
Intru in casa si fug repede in camera mea. Lacrimile mele nu au scapat din frau pana acum , am vrut sa fiu tare in fata lui , sa nu ii arat toata durerea mea , stiu ca o are si el pe a lui nu voiam sa il incarc mai mult , ii inteleg situatia , nu poate face nimic in privinta asta dar putea sa imi zica mai devreme , sa ne petrecem ultimele zile ca cuplu intr-un mod special diferit de ce faceam pana acum , nu vreau sa plece , il iubesc enorm de mult si nu stiu cum voi putea traii fara el , era parte din mine , e tot ce ma face fericita , el ma face sa ma simt iubita si speciala , acum ca el pleaca eu ce fac? Toate gandurile si amintirile dau navala in capul meu iar lacrmile incep sa apara, noroc ca am ajuns in camera mea , inchid usa ,incep sa plang.
Simt cum toata viata mea se duce , iar eu raman doar cu durere si suferinta. Ma doare ca nu il mai pot atinge , ca nu il mai pot vedea , saruta sau avea , ma doare . Ma pun in pat si adorm plangand.
Dupa 1 luna
Azi se face o luna decand eu si Alex ne-am despartit si el a plecat , am mai vorbit de cateva ori dar mai mult rau ne facem unul celuilalt asa ca am decis sa nu mai vorbim decat la urgente sau daca e important. Am fost la liceu luna asta , pentru ca vacanta s-a terminat si totul parca e diferit acum , parca vad lumea cu alti ochii. Nu mai sunt ca inainte asta e clar , m-am schimbat si asta e bine . Tata s-a mutat la noi acum cateva zile iar Thom l-a acceptat intr-un final si se inteleg binisor. Deci in concluzie viata lor e foarte happy iar a mea e naspa rau ... asta e nu ai ce sa faci .
Plec la liceu si pe drum ma intalnesc cu Emili stau cu ea de vorba si imi vad de drum linistita. Ajung la liceu ma pun in banca si sa inceapa orele. Tot ce imi doresc e sa se termine mai repede ca nu am nici un chef de ele plus ca nu imi sta capul la scoala in ultima vreme. Nu stiu ce e cu mine dar parca sunt prea trista pentru lumea din jur sau sunt ceilalti prea veseli nu stiu ce sa zic , cert e ca ceva nu merge ca inainte.
Aia mica care daca nu ar bate in pieptul meu nu as stii ca e acolo , nu e bine de loc , e praf saraca si nu s-a refacut pana acum , si nici nu stiu cand se va reface asa ca dasta sunt asa cum sunt , acum nu imi mai pasa asa mult de lucruri pentru ca daca iti pasa prea mult de ceva intr-o zi va pleca si iti va rupe inima in mii si milioane de bucati mici ,mici greu de pus la loc .
Ziua trece iar eu ma vad cu Emili sa mergem la mall. Da cand a plecat Alex toata lumea incerca sa ma faca sa ma simt bine dar degeaba , eu le-am zis ca se straduiesc prea mult si ca nu are rost sa faca toate astea pentru ca ce am eu trece foarte greu . Dar nu te intelegi cu ei si trebuie sa faci cum zic ei asa ca uite-ma acum in fata dulapului cu haine cautand de zor o pereche de blugi si un tricou cu care sa ma imbrac.
Sa zicem ca sunt gata asa ca imi iau genata , telefonul , ma incalt si ies afara din casa sa o astept pe Emili . Trec 10 minute si nu apare asa ca o sun . Nu raspunde asa ca nu am incotro , stau si o astept. La un moment dat se opreste o masina neagra in fata casei mele , ma indrept spre ea crezand ca e Emili dar cand vad cine coboara din masina raman socata si aproape ca lesin. Cand il vad pe Matei o frica ma cuprinde si gandul imi zboara la Alex .Se indreapta spre mine zambind.
-Ce faci papusa? Singura?
-Ce vrei Matei?
-Ee lasa ca vei vedea.
Aud asta iar totul se face negru in fata mea.
CITEȘTI
Aparentele inseala [FINALIZATA]
Romance"Si cateodate simt ca nu mai pot , ca am ajuns la capatul puterilor , dar intotdeauna apare cineva care sa ma ridice de la pamant si sa ma duca pe cele mai inalte culmi apoi ma prabuseste si iar vine cineva si ma ridica . Dar nu mai vreau asta , el...