|14|

2K 104 5

Bellan näkökulma:

Heräsin viiden aikoihin herätykseeni ja nousin ylös. Puin vaatteet päälleni ja menin käymään vessassa. Pesin hampaani ja lähdimme sitten hotellihuoneesta aamupalalle.

Aamupalan jälkeen haimme tavaramme autosta ja lähdimme lentokenttää kohti.

Turvatarkastusten ja kaiken säätämisen jälkeen pääsimme vihdoin koneeseen ja lähdimme Milanoa kohti.

Harryn näkökulma:

Nousin sängystä ylös ja menin vessaan. Lähdin alakertaan laittamaan kahvinkeittimen päälle. Menin yläkertaan pukemaan. Laitoin vaatteideni päälle aamutakin. Hetken kuluttua menin hakemaan kahvini keittiöstä. Nappasin uusimman lehden mukaani ja menin parvekkeelle. Näin lehden etusivulla kuvan minusta ja Kendallista eilen lentokentällä. Erostamme keskusteltiin jo somessa vaikka emme olleet edes vielä kertoneet erostamme.

Join kahvini loppuun ja menin takaisin sisälle. Tiskasin kahvikuppini ja laitoin sen kaappiin. Tarkistin vielä että keittiössäni kaikki oli pois päältä ja menin sitten hakemaan tavarani makuuhuoneestani. Kannoin matkalaukkuni alakertaan ja heitin aamutakkini sohvalle. Puin takin päälleni ja sujautin kengät jalkoihini. Sammutin talostani valot. Otin matkalaukkuni mukaani ja astuin talostani ulos. Kävelin autotalliini ja valitsin sieltä valkoisen urheiluautoni ja vein kassini sen takapaksiin. Menin istumaan ajajan paikalle ja ajoin auton ulos tallista. Suljin autotallin oven kaukosäätimellä. Kurvasin pois pihastani ja lähdin kohti lentokenttää.

Saavuin lentokentälle ja ajoin lentokentän alakerrassa olevaan parkkihalliin. Se oli vain henkilökunnalle mutta kuuluisuudet säilyttivät usein autojaan siellä. Ajoin autollani punaisen ferrarin viereen jonka tiesin kuuluvan Zaynille. En tiennyt olimmeko väleissä enää. Emme olleet puhuneet sen jälkeen kun hän lähti. Minulla oli ikävä häntä. Olimmehan me kuitenkin olleet parhaita ystäviä viisi vuotta.

Nousin autosta ja otin matkalaukkuni takapaksista. Lukitsin auton ovet ja lähdin kohti yksityiskonettani. Kävelin tutun lentäjäni Tomin luo ja tervehdin häntä. Annoin hänelle matkalaukkuni. Kävelin lentokoneeseen ja istahdin nahkasohvalle. Otin hyvän asennon ja valmistauduin lentoon.

Laskeuduin turvallisesti lentokentälle ja odottelin että pääsisin koneesta pois. Pian kone pysähtyi ja sain luvan poistua koneesta. Lähdin ripeästi koneesta ja hain Tomilta laukkuni. Lähdin suoraan lentokentän eteen josta saisin taksin. Tietenkin muutama fani huomasi minut ja alkoivat juosta minua kohti. Pyysin heitä olla kertomatta kenellekään ja yritin päästä vain nopeasti pois. Annoin tytöille kuvat ja nimmarit ja sitten yritin nopeasti saada taksin. Taksi ajoi eteeni, laitoin laukkuni takakonttiin, menin sisälle ja suljin oven nopeasti. Näytin osoitteen taksikuskille ja taksi nytkähti liikkeelle.

Saavuin kohteeseeni ja nousin taksista. Otin laukut takakontista ja annoin rahaa kuskille. Kävelin hotelliin sisälle ja menin tiskille. Blondi nuori nainen yritti flirttailla minulle. Pyysin vain asiallisesti avainta ja hetken päästä hän tuhahti ja tyrkkäsi avaimen minulle. Lähdin hissejä kohti ja menin lähimpään hissiin. Painoin ylimmän kerroksen nappia ja hissi lähti ylöspäin. Korjailin hiuksiani peilin kautta. En ollut laittanut niihin tänään mitään joten ne olivat sekaisin kuin harakanpesä.

Saavuin ylimpään kerrokseen ja kävelin hissistä ulos. Etsin käytävältä huonettani ja pian löysin sen. 143. Avasin oven avaimellani ja kävelin sisälle. Suljin oven perässäni. Laskin matkalaukun parisängylle. Kävin itse laukkuni viereen makuulle. En ollut kuullut hänestä mitään. Tiesin että hän oli nyt lentokoneessa. Ei hän nyt vastaisi. Mutta emme olleet jutelleet päivään. Ja se oli pitkä aika. Nousin sängyltä. Vetäisin paitani pois päältäni ja heitin sen sängylle. Riisuin myös housuni, sukat ja bokserit ja kävelin suihkuun.

Suihkun jälkeen kävelin takaisin sängyn luo ja otin kassista bokserit, shortsit ja t-paidan. Vedin puhtaat bokserit jalkaani ja siihen päälle farkkushortsit. Jätin shortsit heiman v-linjan alapuolelle jolloin bokserini näkyivät hieman koska pidin siitä. Vedin valkoisen paidan päälleni. Jätin hiukseni märiksi. Ne kuivuisivat auringossa kuitenkin. Sujautin mustat vanssit jalkoihini. Nappasin aurinkolasit otsalleni, puhelimen, rahapussin ja avaimet taskuuni ja lähdin huoneestani lukiten oven. Menin hissillä alas ja kävelin ihanaan aurinkoiseen ilmaan. Lähdin etsimään kukkakauppaa.

Saavuin söpön kukkakaupan luo ja menin sisälle. Valistin valikoimasta kimpullisen vaaleanpunaisia ruusuja ja menin kassalle. Maksoin kukat vanhalle rouvalle ja kiitin ystävällisesti hymyillen. Toivotin naiselle hyvät päivänjatkot ja astuin ulos kaupasta. Kävelin kadulla etsien jotain hyvää ruokapaikkaa. En ollut syönyt mitään jos aamuista kahvia ei lasketa. Löysin kadun kulmalta subwayn ja tilasin itselleni ruokaa. Tilaukseni tuli nopeasti ja pääsin lähtemään. Kannoin kukkia kipsatussa kädessäni ja ruokakassia toisessa. Kävelin takaisin hotellille ja menin sisälle. Otsani kiilteli hiestä. Täällä tosiaan oli kuuma. Menin huoneelleni ja avasin oven. Kävelin sisälle ja suljin oven perässä. Laskin kukkakimpun pöydälle ja ruokakassin sen viereen. Riisuin kengät ja paitani pois. Otin leipäni ja juomani paperipussista ja istahdin sohvalle. Avasin television josta tuli paikallisia televisio-ohjelmia. Enhän minä niistä mitään ymmärtänyt joten suljin television ja keskityin vain syömiseen.

Bellan näkökulma:

Saavuimme juuri Milanoon jossa aurinko paistoi ihan mukavasti. Saimme laukkumme nopeasti ja seuraavaksi piti etsiä hotellimme. Saimme taksin ihmisjoukosta huolimatta ja pääsimme lähtemään kohti hotelliamme.

Saavuimme hotellimme eteen ja isä maksoi taksin. Kannoimme laukkumme aulaan ja isä kysyi avainta huoneisiimme. Äiti kertoi että minulla on oma huone. Sain avaimen ja lähdimme hissejä kohti. Menimme hissillä ylimpään kerrokseen ja etsin huonettani käytävältä. Vanhempieni huone oli minun huoneeni vieressä. Kävelin huoneeni ovelle ja työnsin avaimen lukkoon.

Harryn näkökulma:

Kuulin ulkopuolelta askeleita ja puhetta. Hyppäsin sohvalta ja nappasin kukkakimpun pöydältä. Juoksin eteiseen ja kuulin kuinka avain kääntyi lukossa.

Bellan näkökulma:

Avasin oven ja sitten näin hänet. Paidaton Harry Styles seisoi edessäni kukkakimpun kanssa toinen käsi kipsissä. Juoksin suoraan miehen luokse ja hyppäsin hänen syliinsä kiertäen käteni hänen kaulansa ympärille. Hän piteli minua terveellä kädellään sylissään ja toisessa kädessä kukkakimppua.

-Harry mitä sä teet täällä? kysyin itkien pitäen silti kasvoni Harryn olkapäällä.

-Mä halusin yllättää sut ja kun kerroit että sulla on nyt loma niin mikä olis ollu parempi idea, Harry sanoi ja laski minut maahan.

-En haluu päästää irti vielä, sanoin itkien ja roikuin miehen kaulassa edelleen.

-Ei sun tarvi, Harry sanoi ja halasi minua tiukemmin. Halimme siinä ainakin viisi minuuttia minun itkien hänen olkapäätään vasten.

-Ostin sulle kukkia, Harry sanoi ja vetäytyi halauksesta. Hän ojensi kukkaset minulle.

-Kiitos ihan kamalasti ei sun ois tarvinu, sanoin ja halasin miestä vielä kerran.

-Tottakai mä tuon kauniille tytölle kukkia, Harry sanoi ja punastuin.

-No mut siis mä aattelin että voidaan laittaa noi vaatteet yhessä ni en tunkenu noihi kaappeihi vielä mitään, Harry sanoi. Hetkinen...

-Jaetaanko me huone?! kiljahdin ja katsoin Harryä jonka kasvoilla oli hämmästynyt ilme.

-Joo. Eikai haittaa? Harry sanoi.

-No ei todellakaan haittaa omg! kiljahdin ja halasin miestä taas.

-Sä näköjään tykkäät halia, Harry naurahti ja halasi takaisin.

-Voisin halia sun kanssa vaikka monta päivää, sanoin ja vetäydyin halauksesta. Riisuin kenkäni ja jätin ne eteiseen. Otin laukkuni oven välistä ja suljin oven. Nostin matkalaukkuni Harryn oman viereen ja avasin sen. Aloimme Harryn kanssa laittamaan vaatteita vaatekaappiin.

No control || H.S. FinnishWhere stories live. Discover now