2

4 0 0
                                    

Noapte trecuta am adormit toti trei in sufragerie..Dimineata cand ne-am trezit, am observat ca Mellisa nu mai era, in schimb lasase un biletel: 'Dragii mei, aveti grija de voi..Sunt la servici...Va urez un inceput precum l-ati visat in tot acest timp...Sunteti tot ce am mai bun..Va iubesc mult. ' Am zambit la acest gand, cum ca cineva chiar s-a gandit si la noi..
Dar deja era tarziu, asa ca m-am dus in camera mea si mi-am facut un mic dus...Mi-am luat rochita cumparata in urma cu o seara si geaca de piele , in picioare luandu-mi botinele, parul doar mi l-am periat si l-am lasat pe spate, nici pic de machiaj, ca nu stiu sa ma 'vopsesc' ca altele , mi-am luat geanta si cheile de la masina si am plecat..

A new started..
Viata mea se va schimba radical incepand cu momentul in care voi pasi pentru prima data in incinta universitatii..
Curtea era foarte mare , mi-am parcat masina la intrare in primul loc liber pe care l-am gasit si mi-am ridicat privirea in jur...
In stanga se afla un teren de fotball avand de jur imprejur tribuna..In fata se afla cladirea in care va trebui sa petrec o parte importanta din viata mea... In dreapta se aflau mai multe banci pe care puteai citi lejer ...
Am intrat si spre mirarea mea, am nimerit din prima secretariatul.. Secretara era o doamna foarte foarte interesanta, care s-a comportat foarte frumos cu mine si mi-a zis care e dulapul meu si mi-a dat cheia si orarul..

Prima mea ora era istoria..Mi se parea cea mai interesanta materie..Mi-am luat cartile din dulap si telefonul si am intrat in clasa..

Toata lumea se uita la mine ca la felul paispe' ..Ma simteam prost..Nu stiu de ce..Mi-am lasat privire in jos si am inaintat spre locul liber din spate..
'Heii! Stai langa mine, ca nu sta nimeni' O voce draguta ma opreste si ma uit spre proprietarul acesteia..O fata frumoasa, defapt super frumoasa cu un par rosu ca macul imi zambea..
'Haide!' Ma trage aceasta de mana.. 'Eu sunt Allison, iar prietenii imi spun Alii' imi zice aceasta.. 'Tu esti?'

'Amallien, dar prietenii imi spun Ama' folosesc si eu aceeasi exprimare ca a ei..Si ii zambesc..
'Ma bucur sa te cunosc..Prietene?'
Tocmai sunt pe cale de a imi face prima prietena, dar sunt intrerupta de un tignal puternic:
'Allisia cum e la gradinita? Ai invatat si tu sa iti faci prietene noi? Vai ce dragut!' Imi indrept privirea spre cea care a zis acest lucru si vad o 'Papusa' , intr-adevar foarte frumoasa, dar pe cat de frumoasa, pe atat de proasta..Imi intorc privirea la 'prietena mea' si o vad plina de nervi..
'Taci Suzette! Crezi ca daca te f**i cu tot liceul esti mare smechera?' Zice aceasta si zambeste triumfator... Ii zambesc si eu timid si o vad cum ma mai intreaba odata:
'Prietene?'
'Daa. Prietene..'
Profesorul de istorie nu venise deloc, si timp de doua ore, fara pauza, am vorbit cu Allii, am aflat ca e singura la parinti, ca are un verisor cam prost si ca nu are nicio prietena, ca majoritatea fetelor au fost prietene cu ea, doar ca sa ajunga in patul varului ei... I-am zis si eu povestea mea, mi-a zis ca se bucura ca m-a cunoscut si ca abia asteapta sa imi cunoasca fratele..I-am zis ca e oricand binevenita la noi..Am aflat ca avem foarte multe lucruri in comun si ca o sa ne petrecem timpul impreuna non-stop, ca avem acelasi orar.
A venit ora mesei..M-am dus in cantina si mi-am luat un mar si o nectarina..Am cautat o masa libera sa ma asez, dar nu era niciuna, Ali mi-a facut semn sa ma asez la masa ei, care era formata din mai multe persoane..
Mancam linistita, pana cand mi-am ridicat privirea, iar langa mine statea un tip,defapt era tipul pe care il vazusem ieri, in mall..Inseamna ca si cei de langa mine au fost ieri acolo..
'Alisso' dar s-a oprit si apoi si-a indreptat privirea spre mine, incercam sa nu ma mai uit in ochii aia albastrii, dar pur si simplu nu puteam, parca eram vrajita..Nu imi puteam da seama ce se intampla cu mine..
'Te cunosc?' Ma intreaba acesta..Sa ii zic ca da sau sa ii zic ca nu..De ce i-as zice ca da..Poate ca aseara el nu se uita la mine, poate se uita la altcineva..

'Mhm..Mnuu..Nuu cred' ii raspund eu acestui baiat..
'Aa, pai bine. Elliott.Incantat'
'Amallien, asemenea' dau eu mana cu acesta.. Ii zic eu cu o vocea slaba, in timp ce il ating..
Dintr-o data se face intuneric si sunt acoperita de doua maini pe care le recunosc dintr-o mie..

'Chasse!' Exclam eu uimita..
'Ce face cea mai frumoasa fata din univers? Ma intreaba fratele meu, de care stiam ca invata la o facultate diferita de a mea..L-am luat in brate si am zambit...Eram fericita..Eram cu adevarat fericita..Acum nu eram fericita doar ca (,) carte pe care o citesem avea final fericit, ca pana acum...Eram fericita ca in sfarsit aveam viata pe care mi-am dorit-o atata timp..
'MHHMM' Se aude dintr-o data si uit de persoanele din jurul nostru..
'Chasse, ea este Alii, noua mea prietena!'
Chasse se uita la ea , abia daca mai respira, sunt sigura ca era vrajit de frumusetea ei.. Allisson la randul ei era vrajita de el..Dintr-o data , Chasse da mana cu ea..
'Chase.Incantat' zice acesta cu o voce ragusita..Era entuziasmat, se vedea de la o posta..
'Allii...Alliiso...Allisson' se trezeste prietena mea la realitate.. 'Prietenii imi spun Allii..Incantata, Mi-a povestit Ama atatea despre tine!'

Prinsa in inima taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum