11

0 0 0
                                    

Cred ca am adormit pe tejghea, iar cand m-am trezit, in fata mea am vazut un buchet mare de trandafiri.
Inauntru se afla un biletel.
"Imi pare rau ca nu sunt ceea ce voiai,
Imi pare rau ca nu sunt ceea ce ai nevoie.
Imi pare rau ca nu sunt cum vrei tu sa fiu.
Vreau doar sa stii ca imi pare asa rau pentru tot ceea ce ai auzit despre mine.E adevarat.Intr-adevar.Nu stiu sa iubesc..
Dar exista si o exceptie.Nu pot sa te las.Nu pot pur si simplu sa te vad langa altul.Dar nici sa ma schimb nu pot.
In numai cateva zile ai reusit sa faci din mine, ceea ce nu as fi crezut niciodata ca voi.Niciodata nu am organizat o cina, chiar daca ce petrecuta impreuna a iesit bine.
Niciodata nu am cumparat un buchet de flori, nu stiu daca sunt florile tale preferate sau nu.Nu stiu ce tip de flori iti plac, sau ce fel de intalniri iti plac.Dar as vrea.As vrea sa aflu mult mai multe lucruri despre tine.As vrea sa aflu daca in momentul in care primeste biletul il arunci, sau nu.Cand il citesti plangi sau zambesti.Sau dupa ce il termini il arunci sau il vei pastra.
Nu sunt baiatul perfect,
Nu ma aseman nici pe jumatate cu ceilalti.Dar nu vreau sa te pierd.
Te rog.."
Siroaie de lacrimi curgeau.Nu imi venea sa cred de ceea ce era in stare baiatul asta sa faca din mine.Rar ma vedeai sa plang.Dar plansesem azi pentru toata luna.Voiam sa dorm acolo, la cafenea.Defapt sa plang.Voiam sa ma descarc de tot.Simteam nevoia sa plang.Dar stiam ca se ingrijora Mell.Asa ca mi-am luat florile, biletelul l-am asezat in geanta, in cartea de istorie, si am plecat.
Am ajuns acasa, si am incercat sa ma furisez in camera mea, dar se pare ca fratele meu ma astepta special, pe canapeaua din sufragerie.

-Sunt de la el,nu? Perfect a inceput interogatoriu cu cea mai inteligenta intrebare pe care putea sa o puna.Buna miscare, fratioare. Nu voiam sa vorbesc cu el prea mult, asa ca dau din cap doar.
-Vino aici.Si imi face semn spre canapeaua pe care statea el.
Sa inceapa distractia, doamnelor si domnilor.
-Nu iti zic nimic din rautate.Dar esti surioara mea.Si nu mi-as ierta-o , daca ai suferi.Ai suferit destul de mult pana acum.Te rog.Doar incearca sa il ignori.Stiu ca ai plans, se citeste pe fata ta.Si crede-ma ca ceea ce iti cer e spre binele tau.O sa iti fie greu la inceput, caci.La naiba.Te-ai indragostit ca fraiera de el.Dar dupa aceea iti va fi mult mai bine.Vei intalni pe altcineva, si il vei uita definitiv.
Daca dupa ce am auzit primele cuvinte am izbucnit in plans.Ce sa mai zic, ca la final plangeam in bratele lui.Mi-am propus sa il evit.Cat pot de mult.Si asa am si facut.A trecut o saptamana jumate.In care am ajuns acasa, si am plans in fiecare seara.
L-am evitat cat de mult am putut.A venit la mine, de cateva ori.A incercat sa vorbeasca cu mine,dar eu de fiecare data am incercat sa bag niste scuze. Ieri a trebuit sa ma machiez, aveam niste cearcane uriase.In urma cu o zi..A venit la mine si mi-a zis ca stie ca il evit.. "Nu te evit."  I-am zis eu. Atunci el mi-a zis. "Saruta-ma si dovedeste asta,  doar suntem impreuna, nu? "  Si atunci, voiam sa plec.Dar m-a prins de mana, si m-a intors cu fata spre el.Mi-a luat fata in maini, si m-a saruta.Iar eu ca o proasta, ca asta sunt:o proasta i-am raspuns. El a stat in fiecare zi cu cate o tipa,in timp ce eu plangeam.Iar proasta de mine ii raspunde la sarut.

M-am gandit mult, si m-am gandit bine, ca saptamana aceasta sa nu ma duc nici la servici, nici la ore.Mell mi-a zis ca imi va face ea rost de scutiri, si ca va vorbi ea cu seful meu,iar fratiorul meu a zis ca imi respecta decizia.Cu conditia sa merg la petrecere cu ei in seara aceasta.

Ora 6. Ma apuc sa ma machiez.Dupa ce imi da fata cu crema,intind usor fondul de ten.Incerc sa acopar toata zona fetei, apoi ma dau cu iluminator si cu blush.Ma dau cu putin fard si rimmel pe ochii, apoi cu corector in zona cearcanelor,Ruj si ma imbrac.Imi aleg o rochie neagra, lunga, pana in podea, care avea spatele gol, pe care o asortez cu un lantisor simplu, primit de la Mell.
In picioare imi aiu tocurile negre, iar in par imi fac doua codite.Chiar daca urma sa arat ca o stafie, macar sa fiu pana la capat.
Ora 7. Am ajuns la petrecere.
Ora 7 si 5 minute.Deja l-am vazut, si abia a inceput seara.
Ora 7 si 20 minute.Era cu o roscata in brate. Brusc mi s-a facut sete, asa ca m-am dus sa imi torn ceva de baut.Mi-am pus un pahar de tequila. Voiam sa ma distrez la acea petrecere.
Doua minute mai tarziu, cineva imi goleste paharul. "N-ai voie sa bei." Intorc privirea. Yeyy. Fix omul pe care voiam sa il evit se afla in fata mea. Dublu yey. A inchis si usa.
"Cine spune ?" Intreb eu amuzata, apoi iau o gura din propiul pahar.
"Eu!"Raspunde acesta nervos.
"Si cine esti tu draga? Iubitul meu nu mai esti. " Ii raspund eu direct. Se pare ca bautura isi facea efectul, si incepusem sa prind curaj.
"Daca nu mai eram iubitul tau, nu mai faceam asta!" Si isi lipeste buzele de ale mele.Ma saruta puternic, si ma musca de buza, facandu-ma intr-un final sa ii raspund.
Ratiunea imi spunea ca nu e bine.
Dar inima imi spunea ca aveam nevoie de asta.
Usa se tranteste puternic, iar inauntru isi face aparitia, cel mai inteligent frate. Aplauze pentru el. M-a salvat la fix.
"Ia-ti mainile de pe ea." Spune acesta clar si raspicat. "Te rog frumos sa pleci!" Si ii face semn spre usa.
"Si tuu. Parca il evitai." Spune acesta, si incepe sa rada."Hai! Vino! Nu te mai scap din ochi!" Ma ia de mana, si ma trage spre iesire.

Ora 10.Pana si tavanul mi se pare mai distractiv ca aceasta petrecere..
Ora 10 si un sfert. Chiar ca e mai distractiv.
Ora 10 si 16 minute. Ma duc sa imi mai iau ceva de baut. Nu nu inainte sa ma impusc, ca am trecut pe langa Ell. Un pahar intreg de tequila e bun. Apoi ma intorc pe canapea.
Ora 11 fara 15 minute. Cred ca un tip dragut filtreaza cu mine. Nu pot sa imi dau seama, ca sunt prea beata.
Doua minute mai tarziu. Tipul ma saruta. Wowowowow.Tipul are tupeu.Am uitat sa il atentionez ca am avut un iubit cam gelos, asa ca acum si-a luat un pumn in fata.

Prinsa in inima taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum