7

2 0 0
                                    

Petrecerea de aseara a decurs destul de bine.Elliott a dansat cu mine toata noapte si acum iata-ma in patul meu intr-o minunata zi de sambata.N-am de gand sa ma ridic nici sa iau telefonul de pe masa, care vibreaza de 10 minute fara oprire.Imi iau laptopul de pe dulapiorul de pe pat si dau drumul la Tvd.O bataie in usa ma face sa opresc serialul fix la scena fierbinta dintre Damon si Elena.Strig un intra si ridic privirea din dreptul laptopului.Un Elliott amuzat sta in dreptul usii.
'Nu stiam ca te uiti la filme porno!' imi zice acesta si izbucneste in ras, in timp ce eu ma inrosesc in obraji.Las rusinea de o parte si ii zic:
'E serialul meu preferat , nu-ti permit sa il jicnesti.Il jicnesti pe el, ma jicnesti pe mine.'Ii zic eu, si nu sesizez momentul in care ma aflu in fata lui , zambindu-i triumfator.
'E na. Si ce ai de gand sa faci? Ma bati?' Imi zice acesta zambind la randul lui.
' Da' ii zic eu si incep sa rad. Ma simt luata in brate si imobilizata in pat..
'Hai bate-ma' imi zice acesta..
'Fgm.Da-mi drumu.Nu joci cinstit .' Ii zic eu..
'Fgm?Bine. Fgm '  Si incepe sa ma gadile.Rad cu lacrimi de miscarile lui.Urasc sa ma gadile cineva, deoarece ma gadil foarte foarte rau.Dupa ce se opreste, se aseaza langa mine in pat si se uita in sus.
'De ce nu mi-ai raspuns la telefon?' Sparge acesta gheata..
'Pai..Mi-a fost lene sa ma ridic sa il iau'ii raspund eu zambind.
'Serios? Ti-e lene sa te ridici sa iei telefonul? Imi zice Ell.
'Da ..pai..Ridica-te si adu-mi-l si mie' Ii zic eu, asteptandu-i reactia.
'Pfoaa.Mi-e lene.'zice acesta de-a dreptul iritat.
'Vezi cum e?' Ii zic si incep sa rad de raspunsul lui.
'Nu-i corect.Mi-ai facut'o sub aceeasi forma' Si incepe iar sa ma gadile.

Elliott a plecat pe la un 5 dupa-amiaza..Bineinteles ca Mellissa l-a vazut si mi-a facut niste semne pe la spatele lui (👉👌) cand m-a luat in brate, cand a trebuit sa plece..N-am scapat de interogatoriu.. M-a intrebat cine e..I-am zis ca un prieten, verisorul lui Allisson, si mi-a zis exact ceea ce mi-a zis si fratele meu.. 'Prietenii nu se uita asa unul la altul,draga mea'. Cand am intrebat-o de ce.Mi-a zis ca o sa vad eu.
 

Am urcat in camera si am adormit cu imaginea acelor ochi albastrii in minte.
Soarele imi bate in ochisori? Stai. eu am tras perdeaua cand m-am pus sa dorm..
Mi-e cald rau.Stai ce? Nu e vara sa imi fie cald asa.
Sunt stransa in brate. Ce? Atunci realizez si incerc sa ma intorc .
'Mhm..Lasa-ma sa dorm..Nu te mai misca..' Vocea aia.. Imi provoaca mii de furnicaturi in tot corpul.Dar ce cauta el?
Intr-un final reusesc sa ma intorc cu fata spre el.Pare asa de frumos de aproape.Parul ii atarna usor pe ochi.Ceea ce ii face sa iasa in evidenta.Buzele carnoase, usor crapate , cat sa poata respira. E tot ceea ce ai vrea.Pacat ca eu nu am.Oare sa aiba dreptate Mellissa.Ca se citeste pe noi ca nu suntem prieteni?N-avem ce sa fim, in afara de prieteni.El este pur si simplu un prieten, nimic mai mult.
Sunt intrerupta de gandurile mele de un El trezit ce ma priveste amuzat.
'De ce te holbezi asa la mine?'
'Hmm..Pai.' Ma panichez eu.Nu stiam ce sa ii zic.
Isi pune mainile pe fata mea si imi trage fata foarte aproape de a lui.Ii simt respiratia pe fata mea, si un mic pupic pe frunte.
'Ce cauti aici? 'Il intreb eu, in timp ce fac aluatul de clatite,ca sa mancam.
Il simt cum ma ia in brate pe la spate.
'Am vrut sa vad ce face prietena mea si sa o invit diseara la petrecere.'
'Poftim? Maine e luni am treaba.O sa fiu moarta'ii zic eu in timp ce pun clatita.
'Plicticoaso' zice acesta.'Te iau cu forta daca e nevoie.'
Brusc mi-am amintit de ultima oara cand m-am uitat la seriale si am cedat.
Dupa ce am terminat de mancat si dupa ce am curatat , Ell a plecat, iar eu am intrat la dus.Aproape am adormit acolo, pana cand s-a auzit o bubuitura din casa..Mi-am infasurat prosopul in jurul meu si am iesit din baie.. in camera nu era nimeni..Jos la intrare era un pachet..Inauntru era o rochie neagra lunga pana in podea si stramta , cu cateva pietricele negre pe ea..Parea foarte scumpe..Si langa,ea un biletel, pe care scria..
'Draga mea prietena,
Te rog sa imi primesti cadoul si sa il imbraci diseara la petrecere.Sa fii gata la 7!Eu te iau, eu te aduc. Stiu ca vei fi cea mai frumoasa in seara asta..
Te pup cu drag.
E.'
E nebun.De ce ar face una ca asta?
L-am ascultat.Si e 6 jumatate, sunt imbracata, parul l-am indreptat, iar pe fata m-am dat doar cu putin fond de ten, rimmel si un ruj rosu.La 7 fara 15 se aude un claxon in fata casei , semn ca a ajuns. Asa ca am coborat, cand sa ating clanta, sa apas pe ea, a aparut un Elliott superb in fata mea.Imbracat la camasa si aranjat.
'Wow..' Vocea lui sparge linistea. Stiam ca o sa ti se potriveasca rochia asta.Esti perfecta.Uite. ' Si imi intinde un plic negru.Care se potrivea cu rochia.
Ma ia de mana si ma duce la masina si imi deschide portiere, imi face semn sa intru inauntru, ocoleste si el masina si intra pe partea cealalta.
'Unde mergem?' Imi fac curaj sa intreb dupa 10 minute de mers.
'Parintii mei au organizat o petrecere in urma implinirii a 20 de ani de la nunta, asa ca am dorit sa ma insotesti.'Imi zice acesta.De ce a facut una ca asta? Nici macar nu suntem impreuna.
'Ai zis ca mergem la o petrecere'ii zic eu.
'Pai mergem la o petrecere'  zice acesta si zambeste.

Prinsa in inima taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum