5

2 0 0
                                    

Cobor din masina, plina de nervi.Si dau sa intru inauntru clubului. Dar sunt trasa de mana si intoarsa..
'Cu mine ai venit, cu mine stai!' Imi zice Elliott.. Ma ia de mana si ma trage inauntru..Cum pasesc simt un miros intepator de bautura si fumul de tigara..In fata mea apare o blonda,anume blonda din prima zi..
'Iubitule! Ai venit? ' Si sare pe el si il saruta.. Nu stiam cum sa reactionez,asa ca ii dau drumul la mana si inaintez.
Daca el crede ca o sa ii mearga cu mine, se inseala.Sa ramana la curvele lui.Eu n-am nevoie de suferinta de acum in colo.Am avut parte de foarte multa pana acum.. Pierduta in ganduri, nu imi dau seama unde merg, dar spre norocul meu , ma aflu fix in fata fratelui meu si a prietenei mele, care stateau unul in bratele celuilalt.Ma uit la ei, dar erau prinsi in lumea lor, asa ca ma asez usor pe scaunul din fata lor..
'Mhmm Amaa, nu ai venit cu verisorul meu?'Sparge Alli linistea , putin cam stanjenita.. fratele meu doar ridica privirea si ma priveste..
'Ba da' ii raspund acesteia..
'Pai si unde e?' Ma intreaba.
'La intrare , habar nu am. Nu ma intereseaza' ii raspund la randul meu.
Din aceea seara nu imi mai amintesc, decat faptul ca am baut , am baut o gramada si ca am dansat ...Atat..

Elliott's pov
Seara asta a mers un pic cam ciudat..La cat m-am rugat de sora'mea sa ma lase , si felul in care pustoaica aia bruneta, raspunde la atingerile mele.Ma innebuneste.Se citeste pe ea ca e neexperimentata. Dar nu ma intereseaza asta. Pentru prima data,chiar nu ma intereseaza acest aspect.
Iese din masina nervoasa, si ma duc sa o iau de mana, se simte ca la atingerea mainii mele, se mai calmeaza putin.
La intrare in club suntem intampinati de nimeni alta decat Suzette, una dintre jucariile mele.Vine la mine si ma saruta. Wtf! Ce a facut? Simt micuta mana care iese din stransoare palmei mele cum se indeparteaza.
'Ce crezi ca faci?' O intreb eu pe aceasta nervos.
'Imi sarut iubitul, ce crezi ca fac?' Zice asta sigura pe ea.
'Papusa. Ai fost jucaria mea de o noapte, iar acum te rog sa te dai din calea mea.'ii zic.
'Iti place de ea,nu?' Imi zice ea, cu lacrimi in ochi..
'Doar ai grija de ea'.Si pleaca.
O data cu ea, plec si eu, ma indrept spre masa mea..Nu era nimeni la masa, e clar ca danseaza toti..Ma indrept si eu spre ringul de dans si nu imi pot lua de la acea rochie rosie..Danseaza in cel mai vulgar mod posibil, si toti barbatii se uita la ea.Nu pot sta aici sa ma uit cum e dezbracata din priviri, mai ales cand stiu ca am fost un ticalos si am luat-o fara chiloti..
Ma apropii de ea si ii soptesc la ureche:
'Usor iubito, doar nu vrei sa te vada lumea goala' .Si o vad cum se opreste din dansat si se intoarce cu fata spre mine.Era beata.Se vedea pe fata ei..
'Vai !Ai venit sa imi strici cheful.' Imi zice aceasta, lasandu-ma masca..
Doar atat trebuia sa faca, ca sub privirile celorlalti, inclusiv a fratelui ei si a verisoarei mele, am luat'o ca pe un cartof si am dus-o la masina.
'De ce m-ai adus aici?'tipa ea la mine. E atat de amuzanta cand e beata.
Ca sa te duc teafara acasa, nu violata.
Vine si raspunsul meu.
'De ce?' Ma intreaba aceasta.
'Taci, sau te sarut! 'O atentionez pe mica bruneta din dreapta mea.Pret de cateva minute a fost liniste in masina, si dintr-o data aud un mic 'Saruta-ma'.
'Poftim? ' o intreb eu.
'Saruta-ma' imi zice aceasta, la randul ei.Si nu mai stau pe ganduri si o iau in poala mea si o sarut ii iau fiecare particica de piele de pe fata, si o sarut.Apoi o strang mai tare in brate si ii zic.
'Sunt sigura ca daca n-ai fi fost beata n-ai mai fi cerut asta. '
Si o iau usor in brate, o mut pe scaunul din dreapta,si pornesc masina.
O data ajunsi acasa la mine, observ ca doarme si o iau incet din masina, ca sa nu o trezesc, cu piciorul deschid usa si intru inauntru.Urc sus la mine in camera, si o intind pe pat.Ii dau maieul meu pe ea , dezbracand-o de frumoasa rochie rosie.Si ma dezbrac si eu, asezandu-ma langa frumoasa fetita,care doarme fara niciun stres langa mine.

Amellien's pov
Caldura sufocanta pe care o simt langa mine, ma face sa dorm.Capul imi arde ingrozitor , asa ca sunt nevoita sa imi deschid ochii..Incaperea nu mi se pare cunoscuta deloc.Si imi intorc privirea spre persoana care ma strange in brate.Elliott!Ce wtf am facut aseara, sar ca si arsa din pat.
Il vad cum se trezeste usor si el..Si zice cu vocea aia ragusita.Mrrr.Doamne!La ce imi sta mie capul.
'Stai linistita.N-am facut nimic aseara, desi iti doreai asta' si in colt ii apare un mic zambet,care ii scoate in evidenta gropiţa. 'Macar pot sa stiu si eu de ce ai baut in halul asta?' Isi continua acesta fraza.
'Nu stiu.' Si ma ridic din pat si simt cum ma ia ameteala..
'Stai jos.Ma duc sa iti aduc o pastila si haine, ca sa te imbraci'.In timp ce el era jos, m-am uitat in jur.Era o camera ordonata, avea un dulap mic si un birou pe care era asezat un laptop si niste fise.In jurul patului erau doua mini-dulapioare, televizorul era prins in perete, iar geamul , adica tot peretele de la exterior era facut din sticla..
'Gata.' Sparge el tacerea.'Ia asta' si imi inmaneaza o pastila .Iar pe pat imi lasa o pereche de pantaloni de trening si un maieu . 'La iesire gasesti tenesii verisoarei mele'. Si cu astea spuse ma lasa singura in camera..Asta nu putea sa faca si ieri? O data imbracata, cobor jos, si fara sa ma vada el, ies pe usa sa merg acasa.

Prinsa in inima taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum