11 jumate. Dupa 5 minute in care toata lumea se holba la Elliott, care il batea pe ala si la mine, care radeam ca proasta. M-a luat de mana, si m-a tras pe scari, undeva la etaj, unde a deschis o camera, am intrat inauntru, apoi a incuiat usa.
M-am facut comoda, mi-am scos tocurile, si m-am asezat in pat. Si ma uitam la el, cum se plimba in camera. Dupa cred ca vreo 10 minute s-a oprit. Sa inceapa distractiaa. "Pot sa stiu si eu de ce faci asta? De ce ma eviti cu saptamanile, iar cand dau sa te sarut imi raspunzi? Pot sa stiu si eu de ce imi raspunzi la atingeri, daca nu mai vrei sa ai de-a face cu mine?Si mai pot sa stiu si eu de ce dracu te sarutai cu ala?" Eu doar ma uitam la el, si ma abtineam sa nu rad.
"Vorbeste dracului o data.Ca ma disperi " Era prea amuzant. "Sa-mi bag" Si apoi nu simt decat doua buze moi, care le ating pe ale mele, intr-un sarut tandru.Dupa ceva timp, nu mai aveam aer, dar se pare ca Domnul Nervos nu voia sa termine sarutul.Dupa ce termina cu buzele, coboara usor in spre gat, unde imi las o urma, pentru care fratele meu o sa il distruga, cu mainile, imi gasise portiunea goala de la spate, si facea cerculete pe el.Voia sa continue sarutul, dar noroc cu bataile in usa, care l-au facut sa se duca sa o deschida.
Se pare ca a fost intampinat cu un pumn, de la fratele meu. Yey. Asa bro. Da-i.Apoi a venit, m-a luat de mana si am plecat.
Pe drum, nu am avut tupeu sa ii zic nimic. Doar el mi-a zis ca va ramane cu mine acasa, toata saptamana.
Cand am intrat in casa, inainte sa urc scarile, i-am zis..
"Te rog.Sa nu il mai lasi sa se apropie de mine."
Apoi m-am dus in camera, si mi-am continuat programul de plans, ca in ultimele zile.
.
.
.
Au trecut doua zile. Doua zile in care stau in casa, alaturi de fratele meu. Nu am mai plans din seara cu petrecerea.Si nici el nu si-a mai facut aparitia, sau poate ca a facut-o doar ca fratele meu l-a zgonit.
Azi e miercuri si tot ceea ce vreau, e sa stau in cada, sa visez la fericire, de care nu o sa am parte niciodata.
Cred ca eu sunt condamnata la tristete.
Cu greu ma ridic din apa calda, si imi iau prosopul pe mine.
Ies usa si gura imi este acoperita cu o palma.Ridic privirea si il vad pe Ell.Acelasi Ell din cauza caruia am plans 8 nopti.Si din cauza caruia nu am fost la ore.Isi ia mana, si ma saruta.Asa pur si simplu. Apoi adanceste sarutul, pana ramanem fara aer. Ma saruta pe par si pleaca.Iese pe geam.Wowowow.Ce a fost asta? Ce vrea omul asta de la mine, ca ma aduce la disperare.
M-am imbracat, si am coborat , unde i-am spus fratelui meu:
"Daca mai vine aici.Striga-ma. Vreau sa inteleg o data si o data ce vrea.Si inca ceva.Respecta-mi decizia .Te rog." Apoi urc inapoi in camera mea.Imi scot cărțile pe masa, iar ca sa fac sa treacă timpul, ma apuc sa învăț. Incep cu romana.Dupa ceva timp, o bătaie în usa ma face sa închid cartea.Si sa ridic privirea.In fata mea se afla Elliott.Parca ii dusesem fratelui meu sa ma anunte.
Din instinc, primul lucru pe care il fac este sa ma ridic in picioare.Ma aflam la doi pasi distanța de el.El doar se uita la mine.
"Ok.Vreau sa stiu si eu ce vrei sa la mine.Întâi voi in miezul nopții la mine, si imi spui ca vrei sa fii cu mine, apoi ma duci la o intalnire.In a treia si, te dai la alta si ne despărțim.In restul zilelor umblii cu toate tipele posibile, iar dupa aceea vii la mine si ma saruti. Ce vrei de la mine? Ce vrei sa mai fac?""Vreau doar sa ma asculti.Te rog." spune acesta, iar eu doar incuviintez din cap.
"Sunt cea mai complicata persoana.Intre mine si tipa cu care m-ai vazut nu este nimic.Suntem doar colegi, si lucram la un proiect..''
''Daca ai venit sa imi povestesti intamplarile de acum doi ani, te rog sa pleci'' Si ii arat usa.
''Doar asculta-ma.''Repeta acesta pentru a doua oara la rand.
''Eu m-am indragostit de o fata, e frumoasa,desteapta, si are tot ceea ce merita,mai putin pe mine.Eu nu o merit pe ea, iar ea nu are nevoie de mine in viata ei. Doar ca,aici apare exceptia.Eu nu pot sa stau departe de ea,nici daca ma chinui. Daca ar fi dupa mine, as sta toata ziua langa ea, ca sa ma joc in parul ei, sau sa ne suparam unul pe altul din motive minore.Doar ca nu o merit.Se spun atatea lucruri despre mine, incat nici eu nu mai stiu cine sunt cu adevarat.Doar ca vreau ceva, vreau o mica sansa de la ea.Nu vreau sa o mai vad plangand.Vreau doar sa fiu langa ea neincetat.Sa ma uit la ea in timp ce doarme,sa o gadil , si sa ma bucur de zambetul de pe fata ei, cand o fac sa rada.Stiu ca nu o merit.Dar iubitoo.Imi dai sansa asta?''
El in timp ce vorbea, zambea,si plangea in acelasi timp.Ma durea sa il vad asa.Doar ca stiu ca ii va fi mult mai bine fara mine, iar mie mult mai bine fara el.
''Scuze.Trebuie sa invatt'' ii zic eu, si ridic manualul de istorie, pentru a nu il mai privi.Ma durea inima sa il vad asa. Mai aveam putin si incepeam si eu sa plang..
''Ce e asta?''Intreaba acesta, si ridica in aer biletelul de la el.Uitasem complet de el.Mi-a cazut din carte. Atunci el ia carte din mana, si o aseaza pe pat.Imi prinde mainile micute intr-ale lui, si ma mai intreaba inca o data.
''Te rog.Imi dai sansa de a ma schimba alaturi de tine?De a incerca sa te fac fericita?''
''Cum sa ma faci fericita, daca de cand te-am cunoscut plang mereu.Explica-mi si mie.Te rog.''Spunand asta, simt cum dau frau lacrimilor.
''Nu pot.Te rog frumos sa pleci.'' ii spun eu plangand .
''Nu. Te rog.Nu plec de aici.'' spune acesta foarte serios.asezandu-se langa mine in pat.
''Te rog..Chiar iti place sa ma vezi asa?''
''Iubito.''
''Nu sunt iubita ta. Pleaca.'' Si ii arat usa pentru a doua oara.
''Daca plec, iti jur ca nu ai sa ma mai vezi..nici tu si nimeni altcineva.'' spunand acestea, ma face sa ma duc cu gandu la faptul ca e in stare sa isi faca singur rau.Se apropie cu fata de a mea.Abia daca ma atinge cu buzele si pleaca.
CITEȘTI
Prinsa in inima ta
RomanceSa iubesti bad boy-ul liceului, nu cred ca e cel mai indicat lucru..dar daca te-ar iubi si el, ar fi perfect. Oare va ajunge si Elliott sa se indragosteasca de Amallien, sau doar isi bate joc de ea, ca de oricare alta?