4

5 0 0
                                    

Am urcat la el in masina..Singurul lucru pe care il auzeam era bataia inimii mele, atat..Eram pierduta in gandurile mele, si nici nu imi dadusem seama ca am ajuns..
'Multumesc ! 'Zic eu si dau sa ies , dar sunt prinsa de mana ..Mii de ciupituri simt , dar le las la o parte si ma uit la baiatul frumos din fata mea, care da sa spuna ceva.
'Stiu ca nu ati fost la niciun club aseara, dar veti avea ocazia sa mergeti in seara asta cu mine..Vin sa te iau la 6. Si nu e o afirmatie, e o exclamatie. '
Imi zice acestea si apoi plec.. Intru in casa si intru direct la dus..Emotiile astea pe care le am in preajma baiatului cu ochii albastrii, nu le-am avut niciodata, bine..Nici nu am fost in preajma cuiva..Apa fierbinte imi relaxa muschii si ma facea sa ma simt asa de odihnita...Am iesit din dus, mi-am luat maieul si pantalonii mei super scurti, si m-am pus la un serial...
O asteptam pe Alli sa vina sa ma ajute cu rochia, bla bla, dar din moment ce nu am vazut ca are de gand sa apara, mi-am continuat serialul..O bataie in usa ma face sa ma ridic :
'Ai intarziat,mai!' Zic eu, crezand ca dincolo de usa sta prietena mea..
'Tu ai intarziat, papusa!' Vocea aia..Aoleu...Elliott..Cum a intrat? Daca l-a vazut Mellissa? Ce o sa creada..
'Ce cauti aici?' Il intreb eu.
'In primul rand, ti-am zis ca vin sa te iau.In al doilea rand nu e normal sa tii usa descuiata.. Oricine poate intra, iar in al treilea rand, pune ceva pe tine , altfel nu o sa ajungi sa te mai imbraci, ba din contra sa te dezbraci.' Apoi realizez ca sunt imbracata cam vulgar si inrosesc...
'Te imbraci? Sau ma dezbrac eu? ' Vocea lui ma scoate din starea in care intrasem..Nesimtitul, el crede ca sunt ca si alea cu care umbla el? Sa ma f*t cu toti?..
'Iesi!' Ii zic eu autoritar.
'Nu ies. Am mai vazut fete dezbracate la randul meu!'imi zice el mandru de el..Modestul.
Nu l-am mai bagat in seama si m-am indreptat spre dulap, m-am aplecat sa ma uit dupa rochia rosie mulata pe care o primisem anul trecut cadou de la fratele meu ' si am auzit o *tuse*. Am intors privirea si am realizat ca Elliott se uita la mine si ca pantalonii mei se ridicase si ii purtam ca le niste boxeri aproape.. Atunci am tras de ei mai in jos..
'Trebuia sa ii lasi asa, era o priveliste frumoasa.' Imi zice acesta si un zambet ii apare in coltul buzelor.
Incerc sa nu il bag in seama si imi asez rochia gen pe dulap..
Imi las pantalonii in jos, sub privirea arzatoare a baiatului cu ochii verzi si apoi maieul..Si imi trag rochia mulata pe mine, fara sa imi mai pun sutien...Pana sa pun mana pe fermoar sa mi-l inchid , simt o respiratie fierbinta pe ceafa mea..Incerc sa imi reglez bataile inimii, sa nu o iau la fuga. Cu maini dibace imi incheie fermoarul si ma intoarce ca pe o papusa cu fata spre el..Imi ia fata in maini si isi apropie privirea de a mea, cand credeam ca voi avea parte de primul sarut, il vad ca ma saruta pe un obraz, si apoi incet imi musca lobul urechii si imi sopteste:
'Vai iubito, ce imi faci tu mie..Ma innebunesti..Tu o sa fii a mea, te vreau' Si il vad cum se lasa in jos spre picioarele mele, si baga mana pe sub rochie.. Mii de fiori imi ard corpul,dar nu ii bag in seama..Nu pot nici sa ma misc , barbatul din fata mea, face ce vrea din mine. Il simt cum ajunge in zona umeda si imi da chilotii jos...Apoi imi ia cate un pantof si mi-i prinde.
'De ce ai facut asta? ' Il intreb eu cu o voce ragusita.
'De placere.' Imi raspunde acesta triumfator.Si il vad cum se apropie iar de mine si ma lipeste de dulap.Isi plimba nasul pe toata fata mea in timp ce mana lui coboara de-a lungul spatelui meu gol, provocandu-mi fiori pe toata sira spinarii..
Se apropie si mai mult de mine, iar cand e la un pas in a ma saruta, zice cu o voce ragusita:
'Hai sa mergem. E tarziu..'
'Imi vreau chilotii intai' zic eu sigura pe mine. Cum sa ies eu asa?..Doamne fereste..
'Of iubito.Nu ti-i dau. Asa mergi.' Si ma aplec sa imi iau altii din sertar..Doar nu oi merge fara.Nu sunt nebuna ..Brusc sunt imobilizata cu mainile la spate.
'Fara chiloti in seara asta.. Vreau sa te vad cum te chinui sa nu te apleci ca se vede tot daca faci asta.'
'Atunci nu merg' spun eu cat mai sigura pe mine si il vad cum se indreapta chitit spre mine.
'Mergi. Acum!' Se vede ca l-am enervat.
'Nu!' Zic eu.
'Atunci..' Nu isi termina fraza, deoarece sunt luata de spate si ridicata ca pe un cartof ...
'Da-ma jos' tip la acesta..Eram constineta de privelistea pe care o putea avea lumea din jur...
'Iubito, stai linsitita nu te vede nimeni. Iar cine te vede, e mort. ' zice acesta..
Odata ajunsi la masina, ma lasa usor in jos si imi inchide portiera, mutandu-se in partea cealalta. Porneste motorul si isi muta mana de pe schimbatorul de viteze, pe piciorul meu in mare parte dezgolit..Simt cum imi face cerculete in dreptul unde se termina rochia si incearca sa le urce mai sus, cat mai sus.Mintea imi spunea ca nu e bine ce il las sa faca din mine , si ca ar trebui sa ii iau mana, dar nu puteam sa ma misc, zici ca eram imobilizata. El urca din ce in ce mai sus, si atunci m-am trezit si i-am luat mana de acolo si i-am zis.
'Tine-ti mana acasa. Nu sunt papusa ta.'
'Nu esti. Dar vei fi a mea..Nici mort nu te voi lasa sa imi scapi..Nu iti voi face nimic fara acordul tau, stai linistita.' Imi zice acesta si ma pune grav pe ganduri.. Bine ca il vad cum opreste masina.

Prinsa in inima taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum