Artık iki gündür okula gidiyorduk.İlk ders coğrafya.4cü kata gittik.Bu katın kendine has bir kokusu vardı.Geçen yılın kokusu.Onu hatırlatıyordu çünkü.Bu kokuyu içime çektim.Ne kadar özlemişim, hiç farkında olmadan.
Öğretmenimiz değişmişti.Öğretmen ilk dersden tüm isimlerimizi öğrendi ve bizi isimlerimizle çağırdı.Şaşırmıştık elbet.Dersin sonunda bize kitapları verdi.Tenefüs zamanı yani.İçeri birisi girdi, ama ben görmedim.Kitapları bizden öncede kullanmıştılar.Ben yüksek sesle kitabımın içinde yazılan ismi okudum Ve "Jack kim?" Dedim.Bu zaman o çocuk bana baktı.Dur, ben bu çocuğu tanıyorum.Bu geçen yıl Nel beni sinirlendirince gidip çarptığım çocuktu.Jack"
"Sana inanamıyorum"Nildayla Mary gülmeye devam ediyorlardı.
"Böyle şeyler sadece senin bahtında var bahtsız arkadaşım benim"Nilda kafamı okşadı Ve sonra güldü.
"Öff ya.Sadece benmiyim böyle beceriksiz.O çocuk 11a "
"Evet."Nilda dedi.Dersimiz 3cü kattaydı.Sıkıcı Science.Yeni gelen öğretmenimiz İngilizce hiç bir şey bilmiyordu.Science sözünü bile diyemiyordu.Tanrı aşkına ben bile İngilizce ondan daha iyi konuşuyordum.Hem çocuklardan hiç kimse onu dinlemiyordu.Emilie ve Rose tüm günü bir birlerine ve ya sınıftakılara "F*ck u " falan diyordular.Siz düşünün Yani.
Nihayet.Kurtulduk o öğretmenlerin yüz karası Mr.Timden.
Şimdide 1ci kata inmeliydik,Bizim merdivenlere varmadan önce açık kapılar vardı.Onların içinden geçip merdivenlere ulaşıyorduk.Tam o kapılara varıcaktımki, Edward geldi ve "Bir dakika konuşa bilirmiyiz?" Diye sordu.Ben de "Hayır " dedim.Sol tarafa gittim.Sonra kimse gelip benim kolumdan tuttu.Kim beni tuttu ya.Nildamı?Hayır onun eli o kadar büyük ve sert değil.Yoksa?!
Çok sinirliydim ve aşağı indim.Sanırım tüm sınıf görmüştü.
"Nilda lütfen az önce benim kolumdan senin tuttuğunu söyle"
"Ne yazıkki, senin kolundan tutan Edwarddı"
"Ne ?!Ya acaba bizim sınıf gördümü?"
"Evet, hepsi hemde.Ve şu Chocolate 'in sınıfındaki bir kaç kişi daha gördü"
"Hayır "
"Evet"
"Mary duyuyormusun "
"Evet tatlım, Edward pisliğin teki "