Koşturmacadagdım resmen.Yarın sınavım vardı, ve Perşembe okula gelecek olan konuk için yazı yazmalıydım.Her defasında ben yapıyordum ama bu işi.Ohh, Tanrım.
Allah kahretsin etsin.Yazını yazmıştım.Ama bitirmeden uyuya kalmışım.Öyle olucaktı tabi.Gece saat 3dü.Koştura koştura, İpadımı aldım Ve arabada devam edim.Sonra şoför öyle Bi pedala bastı ki, yazdıklarımız delete yaptım.İpad elimden uçtu.Gebersin o şoför yaz.Sınıfa gidince ikizleri: Lili ile Jolieni gördüm.Gidip onlara bir hug verdim.Sonra Mariye olanları açıkladım.Oda İngilizce yazmalıydı, o konuk hakkında.Konuğumuz yazardı.İlk ders edebiyat olduğundan hocadan izin istedik ve yazmaya başladık.Ben türkçe, o İngilizce.Ondan kulaklıklarını istedim derste, öyle daha parlak fikirler geliyordu aklıma.Müzik dinlemesemde.Ama sonra müziği açtım Ve yaza yaza dinledim.Teneffüste Nildayla kafeteryaya indik.Az kalsın kafeterya girişinde 10a sınıfından Braynla çarpışacaktım.Ay bende her kesle çarpışıyordum.Yukarı çıkınca Edward geldi.Zaten kaç gündü peşimi bırakmıyordu "Sen neden bana küssün?" Diyerek.Yine geldi.
"Konuşalım " dedi.İtiraz etmedim.İlerledik biraz.
"Neden küssün ?" Dedi.Cevap vermedim.Bilmiyorum ama sessizliğimi koruyordum.Deny karşımıza çıktı.Uzaktan bize bakıyordu.Önem vermemeye çalıştım.Zaten şüphe çekiyordum üzerime.Belkide onu sevdiğimi düşünüyordu.
"Sana bitch dediğim içinmi?"Edward sordu, ama ben uzatmak istemedim ve
"Evet " dedim.
"Ya şaka yapıyordum ben ama, ciddiye alıcağını düşünmemiştim."
"Çünkü düşüncesizsin Edward.Böyle şeylerden küstüğümü biliyorsun." söyledim ona.Sonra gidince Denyni gördüm yine, karşı karşıya ilerliyorduk.Ama ben sağ tarafa geçtim ve ona bakmamaya çalıştım.Kızgındım.Derse girmedim.Yazıyı edebiyat hocasına götürmüştüm.Yeniledim.Bir şeyleri özlüyormuş gibiydim.Hiç bir şeyin tadı tuzu kalmamıştı.Yarın büyük gündü.Konuğumuz gelicekti.Pointde aparıcı olucaktı.Ayy.Yarın derse girmeyecektim.Edebiyat hocası tekrarlamamız için bizi auditoriuma aparıcaktı.Yaşasın!!!