II.

45 4 4
                                    


Je ráno, skřivani tiše vyzpěvují budíček a já musím vstávat. Dnes mě čeká úplně první část Zkoušky nazvaná Ochraň mě! Budu se učit jak chránit lidi před nebezpečím.

Začíná se bojovými uměními-Kung-Fu, Karate a Judo. Jdu na trénink, ale vůbec se mi tam nechce. Tim, můj kamarád, který už má půlku zkoušky za sebou říkal, že je to hrozně náročné a musíš se opravdu snažit, abys uspěl. Když mi to vyprávěl, moc jsem mu nevěřil, ale teď, když to je těsně přede mnou, mám docela strach.

Vede nás Hino, mistryně svého oboru. Možná byste se divili, že nás učí žena, ale mezi anděly se to tak nebere. Je jedno, jestli jste muž nebo žena, tlustá nebo vychrtlá, jestli máte odstávající uši nebo vám chybí noha. My andělé víme, že každý patříme k nějakému člověku a jednou ho budeme na Zemi chránit. Pokud tedy splníme Zkoušku...

Blížím se k tělocvičně. Mám úplně sevřený žaludek. Co když se mi nepodaří naučit se ani jeden chvat? Co když kvůli tomu nesplním Zkoušku? Najednou mám chuť utéct, ale musím se přemoct.

Sotva jsem nakoukl do dveří, ujmula se mě jedna z lektorek. Dala mi čistě bílé kimono. Když jsem si ho vyzkoušel, trochu na mě plandalo, ale moc jsem to neřešil. Pak si toho ale všimla ta lektorka a dala mi jiné, které mi dokonale padlo.„ V kimonu se musíš cítit skvěle, aby se ti dobře cvičilo, víš, thirak?" řekla a úplně si mě tím získala.

Pak začal trénink. Slečna Hino (tak chce aby jsme jí říkali) nás seznámila se základními pravidly jejích lekcí a pak jsme hráli takovou seznamovací hru.

Každý řekl, jak se jmenuje, co ho baví a co rád jí. Tak jsem se seznámil s Natalií, sympatickou brunetou na minutu stejně starou jako já, co ráda jí hovězí líčka na víně, hraje házenou a nádherně kreslí.

Pak jsme se měli rozdělit do dvojic, tak jsem byl s Naty. Zkoušeli jsme základní chvaty a seznámili se s našimi osobními lektory. Mě bude zaučovat Samuela, ta která mi pomáhala s kimonem, a Naty dostala Silvii, jejíž obličej trochu připomíná rejska.



Zkouška andělůKde žijí příběhy. Začni objevovat