2. psycho myšlenky

473 29 3
                                    

Andrea
Šla jsem za nim ,,a.. Budou nás hlídat ? Teda... , že bych se bála ale.. Dala bych si cígo ". Zasmála jsem se.. ,, Tak jestli se tam schovat nebo tak.. "

Filip
,,Proto tam jdeme.. " Zasmál jsem se a vešel do zahrady, uprostřed stál velký strom... ,,V tom stromě je zásoba cigaret, zapalovačů a žiletek.. Tak si vem co chceš ". Řekl jsem a sáhl po cígu a žiletce.. ,, Moje práce ". Zasmál jsem se a poodešel blíž k budově.. Kde nejde vidět, že kouřim..

Andrea
Tak to je moc.. Pomyslela jsem si a vyjukaně vstřebávala tuto informaci.. ,,A..A.. To na to nikdo nepřišel ? " Zeptala jsem se a opatrně sáhla do stromu, opravdu tam cigarety byli "

Filip
,,Nee.. Nikdo, ale.. Zachránil jsem tím plno lidíPousmál jsem se a zapálil si cigaretku, vyfoukl jsem kouř a slastně si oddechl.

Andrea
,,Jak si je mohl zachránit když se třeba řezali a léčili se s tím ? To si jim spíš škodil ne ? " Ták a teď jsem zvědavá na jeho reakci.. Doufám, že se nenaštve.. Tato informace se ho mohla dotknout.. Začala jsem se vracet ke stromu abych si došla pro žiletku.. Zamávala jsem s žiletkou v ruce na Filipa a usmála se.. ,,Ta se bude hodit " Řekla jsem a přemýšlela kam si ji schovat.. Mám to dala jsem si ji do boty tak abych ji měla na spodní části chodidla.. ,, Hele.. Kontrolujou nohy ?? " Zeptala jsem se..

Filip
,, Psychopati se nechtěj léčit, ale když to měli vážné tak jim to nikdo neřekl víš.. " Zasmál jsem se a znovu si potáhl ,, Ne nekontrolujou nohy můžeš si ju pak dát pod postel.. Žiletka se vždy hodí " Zamával jsem na ni tou svou a taky si ji dal do boty

Andrea
Máváme na sebe žiletkama jak paka.. Začala jsem se smát a típla dokouřenou cigaretu.. ,,  Kdy bude večeře ?? "

Filip
,,Večeře.. Nevím oni nás zavolaj.." Tipl jsem taky cigaretu a zahleděl se na ni zajímavá holka.. Pomyslel jsem si ,, Tak můžem na pokoj "

MadhouseKde žijí příběhy. Začni objevovat