6. Záchrana ?

249 24 9
                                    

Ještě než začnu s pokračováním další kapitoly bych chtěla poděkovat za překročení hranice 500 čtení a 36 votes... Moc si toho vážím. Děkuji za krásné komentáře u minulé kapitoly.. moc potěšili.

Filip
Doběhli jsme k plotu ktery jsme přelezli.

Andrea

,, Tak to bylo husty " Řekla jsem se smíchem a posadila se na zem.

Filip

Oddechl jsem si a dosedl na studenou zem. ,, To jo no " Usmál jsem se a chvíli pozoroval hvězdy.

Andrea

,, Krásný co " Promluvila jsem na Filipa a zadívala se taky na nebe ,, Jak to bude dál.. ?? Brzo nás začnou hledat a co ten dozorce.. Hned jim dojde kdo to udělal " Začínala jsem panikařit.

Filip

,, Nevím.. Ale musíme se schovat. To je jasný " Usmál jsem se ,, Ale zvládneme to "

Andrea

,, No to věřím.. Myslíš že nás bude hledat policie... Vždyť sme právě zavraždili nevinného člověka a já ti pomáhala "

Filip

,,Bude brzo " Zasmál jsem se ,, Už si trochu vydechla ?? "

Andrea

,, Noo.. jo vydechla " Zasmála jsem se ,, Tak kam pudem.. Co takhle někde ukrást nějaký peníze a pak jít do hotelu "

Filip

,, Ty jsi úplně zločinec " Začal jsem se smát ,, Kousek odtud bydli kamarad. Ten nam pomuže "

Andrea

,, No co " Taky jsem se zasmála

Filip

Zvednul jsem se ,, Jdeš ?? "

Andrea

,, Jojo jdu " Zvedla jsem se taky ,, Tohle bude ještě sranda "

Filip

,, Bude no " Chytil jsem ji za ruku ,, S kámošem bude prdel "

Andrea

Chytil mě za ruku... Neucukla jsem ale.. Proč ?? No nebudu to řešit... ,, Jo jo to doufám a jen.. Co prášky.. Teď je nebudeš brát a.. Co když chytneš záchvat ?? "

Filip

,,Prášky stejnak nepomáhají. Mam cigaretky " Vytáhl jsem dvě cigarety.. ,, Chceš ?? "

Andrea

,, Aha" Usmála jsem se ,, Jee.. Davaj " Vzala jsem si od něj cígo ,, A čím se budem řezat.. " Zeptala jsem se a pak mi došlo co jsem řekla ,, Jeej " Zasmála jsem se.

Filip

Zapálil jsem ji ai sobě ,, Tak já žiletku mám v botě a mam nůž. Ja jsem v klidu " Dořekl jsem a vyfoukl kouř.

Andrea

,, Ty možná " Usmála jsem se ,, To se takhle budeme skrývat furt ?? "

Filip

,, No to nevim.. Ty nemáš žiletku ?? " Zeptal jsem se udiveně.

Andrea

,, Noo " No bezva.. Jsem blbá ,, ja.. Nechala jsem ji na wc v léčebně "

Filip
,, Si pako.. " Po chvíli jsme došli k velkemu 4 patrovému domu. Když jsme dorazili přede dveře zazvonil jsem a čekal až mi někdo otevře.. Za chvilinku vylezli dva nasvalení chlapy a ptali se co tu chcem.. Řekl jsem že jdu za Erikem... Oni odstoupili a Erik se oběvil za nimi.. ,, čau kámo " Pozdravil mě ,, co tě ke mě přivádí" ,, Potřebuji pomoct.. " odvětil jsem

MadhouseKde žijí příběhy. Začni objevovat