1. seznámení

734 42 14
                                    

Filip
Sedim v pokoji v blázinci, už třetí den. Dnes měl přijít někdo nový. To chci vidět

Andrea
Už zase.. Jakoby další můj záchvat nemohli vydržet... Né oni mě prostě museli šoupnout do cvokárny.. To se to opravdu nedalo snést ? Když to vydrželi předtim.. Mohli rozhodně i teď, ale prostě rodiče... Co se dá dělat.

Filip
Otevřeli se dveře a do pokoje vstoupila nějaká holka, vypadala sympaticky. Vylezl jsem z kouta sedl si na postel a pozoroval co udělá.

Andrea
Ikdyž jsem nechtěla tak jsem musela vejít... No bezva nejsem tu sama.. Ten kluk co sedi na posteli je divnej.. Nevím co si o něm mám myslet.. Snažila jsem se zůstat v klidu ale.. Trošku se mi to asi vymklo.. Jak jinak.. Vedle mě šel nějakej chlap.. Asi dozorce.. Snažila sem se mu vytrhnout ze sevření.. Nebudu tu.. Já tu nemužu bejt.. Nemůžu tu zustat.. Křičelo mé podvědomí.

Filip
Snažila se odtud dostat.. Jako každý ,,Ahoj já jsem Filip.."
Řekl jsem a pokusil se o úsměv

Andrea
Věděla jsem, že to nemá smysl.. Tak jsem se pomalu uklidnila. Ten kluk na mě promluvil.. Ai se usmál.. Pomyslela jsem si ,,Em.. Ahoj já jsem Andrea.."

Filip
Vypadala v pohodě. Jen trošku vyjukaně.. ,,Pěkný jméno.."
Řekl jsem tiše a do oči mi spadla ofina.

Andrea
,,Díky" poděkovala jsem..
,, To tvoje taky.." byl celkem fajn..

Filip
,,Doufám, že se nebudeš bát "
Zasmál jsem se a opřel se o zeď
,,můžeš si klidně sednout k sobě na postel. " Zvedl jsem ruku a ukázal na postel, která stála za ní
Andrea
,,Zatím nemám důvod " Pousmála jsem se a sedla si na postel. ,, jak to tu chodi ? " zeptala jsem se.. ,,teda.. Pokud něco víš "

Filip
,,Tak jelikož jsme tu sami.. Tak se vynechá seznamovací kroužek a teoreticky nic.. Jen mi párkrát za den dají léky a docházím za psycholožkou a jinak se tu chodi na zahradu a tak, " Pousmál jsem se ,,jsem tu asi po páté.. A nelekni se. Řvu ze spani.. Ale nic ti neudělám "

Andrea
Noo.. Tak to bude zajímavý, pomyslela jsem si ,, jo.. Tak diky" usmála jsem se ,, a co ti je.. Tedy.. Pokud se mužu zeptat "

Filip
,,jsem psychopat..deprese, záchvaty a tak.. Víc se dozvíš časem " Sklonil jsem hlavu a pak ukázal na červený tlačítko co měla nad postelí.. ,,Kdybych dostal záchvat tak zmáčkneš to červený tlačítko.. Nebo kdyby ses bála, že ti ublížim.. "

MadhouseKde žijí příběhy. Začni objevovat