8.Zranění

289 18 19
                                    

Ahojky .. Zdravím :D mam pro vás další kapitolu.. Doufám že budete rádi :)

Andrea

probudila jsem se na nějaké posteli. Nevěděla jsem jak jsem se sem dostala.. Nic si nepamatuju. ,, Halo " Promluvila jsem do ticha.

Filip

Sedl jsem si utrápeně na zem ,, Tak to je v piči " Zašeptal jsem.

Andrea

Začala jsem se procházet po místnosti ,, Přijde mi to nějaké povědomé " Zašeptala jsem ,, NE.. ne.. to nemůže být pravda.. Nemohla jsem se vrátit " Řeknu si pro sebe.

Filip

,, Děvky " Zařval jsem a znova praštil do dveří.

Andrea

Zaslechla jsem ránu. Došla jsem ke stěně a několikrát jsem na ni zaklepala ,, Halo " .

Filip

Uslyšel jsem klepáni na stěnu a tenký hlas ,, Kdo je vedle " Zeptal jsem se. 

Andrea

,, Filipe ?? " Řekla jsem s naději v hlase.

Filip

,, Andreo ? " Řekl jsem a přišel blíž ke stěně..

Andrea

Usmála jsem se ,, Proč nejsme spolu ? ".

Filip

,,Jsme jinde. Jsou tu cely po jednom. Jsou tu extrémně nebezpeční" Vysvětlil jsem ji.

Andrea

Zasmála jsem se. ,, To je tedy hezky ".

Filip

,, Strašně " zasmál jsem se taky a dal ruku na stěnu.

Andrea

,,Je možný že nás dají k sobě ?? " Zeptala jsem se a opřela se o stěnu.

Filip

,, Ne. Ale v určitý čas nás pouštěj tu někde do místnosti. Mimochodem.. Ano tady jsem už byl."

Andrea

,, Fakt.. Jeej.. taky máš děsnou chuť si ublížit?? ".

Filip

,, Jo" Zamyslel jsem se ,, Tady se ani nedostaneš ven jakože na vzduch"

Andrea

,,Tak to potěš koště.. tohle to " Zasmála jsem se ,, Jak nás našli ?? "

Filip

,, Nevím ale před pizzerkou předtím byla nějaká babka.. Divně na nás koukala a asi volala " Sedl jsem si na zem a opřel se hlavou o zeď.

Andrea

,, Kráva " Řekla jsem ,, Hele.. Dá se tu něčím aspoň ublížit " Zeptala jsem se sklesle.  

Filip

,, Ne " Řekl jsem klidně ,, Pokud ovšem nejsi já a nemáš žiletku stále v botě " Zasmál jsem se.

MadhouseKde žijí příběhy. Začni objevovat