His Eros (Viktuuri)

5.2K 212 22
                                    

Viktor egyik oldalán Yuuri, a másikon a kutyája ült, miközben hallgatták az óceán megnyugtató hangját. Természetesen Yuuri-nak eszébe sem jutott volna lejönni ide magától, mint minderre, erre is az új edzője vette rá.

-Yuuri, -fordította az említett személy felé Viktor a fejét.- Tudod, amióta láttam az előadásodat, ezen gondolkozom. Nem mintha nem lenne öletem, de azért gondoltam megkérdezem. Egészen pontosan mire is gondoltál az Eros közben? Mert abban teljesen biztos vagyok, hogy nem Katsudan-ra. -mosolyodott el a szokásos módon, mintha már tudná,  hogy mi a válasz.

Yuuri arca ijesztően vörösre változott, miközben a tengerparti homokban próbált zavarában arrébbmászni Viktor mellől. Idegesen elkezdett dadogni, bár természetesen nem az volt az eredeti szándéka, hogy közölje vele a valóságot, miszerint ő volt a városi lány a történetében, akit elcsábított a playboy. Viktor, mielőtt még Yuuri túl messzire juthatott volna, elkapta a kezét és visszahúzta.

-Már meg sem lepődnék, ha engem mondanál. -mondta közelebbhajolva az egyre vörösebb arcú fiúhoz.
Yuuri megköszörülte a torkát és lehajtotta a fejét,  nem nézett Viktor szemébe, amikor kimondta.

-Öhm... És akkor mit csinálnál, ha téged mondanálak? -zavartan vakarta meg a tarkóját a szabad kezével, mivel a másikat Viktor még mindig nem engedte el.

-Ó, igazán semmi különöset. -válaszolta még közelebb hajolva hozzá. -Semmi olyat, amit a válaszod nélkül ne tettem volna meg.

Összeérintette a homlokukat és lassan megcsókolta. Yuuri meglepetésében összerezzent, de eszébe sem jutott elhúzódni tőle. A kezével átölelte Viktor nyakát és beletúrt a szürkés tincseibe, mire ő elmosolyodott. Ő is átölelte a fiút,  nem tervezte még egy ideig elengedni. Vegül Yuuri volt az, aki nem túl szívesen ugyan, de megszakította a csókot, még közelebb húzódott Viktor-hoz, mire ő átölelte a vállát.

-Akkor egészen pontosan mit is szeretnél, mi legyek neked? Talán egy fiú? Mert akkor mepróbálom a tőlem telhető legjobbat nyújtani.-egy kihívó mosollyal a mellette ülőre pillantott.

-Baka[Hülye]... -nevette el magát Yuuri, és Viktor vállára hajtotta a fejét.

Tudom, hogy valószínűleg azért olvasod ezt, mert már láttad a Yuri!!! On Ice -t, de ha nem, és csak véletlenül tévedtél ide, akkor menj és nézd meg most azonnal, akár animézel, akár nem.

Anime Yaoi One-Shots /HUN/Where stories live. Discover now