Ik liep weer even rond en zag uiteindelijk een witte draak. Maar het was niet mijn draak. Ik zag iets in de stal liggen. Een briefje.
Beste belle!
We hebben pishes! En maak je geen zorgen we doen haar niks en dit is ook geen dreigbericht. We zagen dat je geen aandacht aan hem gaf dus nu kunnen we hem aan een andere rijder geven. Het gaat goed met hem en maak je geen zorgen.
Succes met je liefde. Je verdient het❤Wtf die giovannie heeft mijn damn draak. Het is mischien zo wel beter. Ik gaf hem ook echt geen aandacht. Ze hadden het beter in me gezicht mogen zeggen maar hij is beter nu. Ik opende een portaal en wauw erdoor heen lopen maar er rende iets mijn kant op en hield zijn handen voor mijn ogen. Ik voelde aan de handen en ik wist al wie het was. Het was gabrieëll.
Belle: gabrieëll?
Gabrieëll: hoe weet je dat?
Hij haalde zijn handen weg en keek me lachend aan.
Belle: omdat jij de enige bent die handschoenen draagt!
Gabrieëll: tss valsspeler.
Belle: haha hoe gaat het met jou?
Gabrieëll: goed maar moet jij mij niet iets vertellen?
Belle: wat moet ik jou vertellen?
Gabrieëll: baco de beta!
Belle: ohw ik denk dat je hem eerder wilt ontmoeten!
Gabrieëll: jaah face to face! Weten leo en mickey het al?
Belle: nee ik heb geen idee waar mickey is en leo heeft niet zo veel tijd.
Gabrieëll: hey ik en raph zijn eraltijd he!
Belle: dat weet ik!
Hij gaf me een knuffel en liepen toen naar het pack van raph. We zaten een beetje te praten over van alles wat. En kwamen bij een meer. Het waren de water bestuurders weer. Ik en gabrieëll liepen er langs en ze deden niks. We kwamen moon en jacy tegen. Ze rende onze kant op en veranderde in mensen weer. Ze keken ons met een scheve glimlach aan. Jacy liep mijn kant op en gaf me een knuffel. Hij haf gabrieëll een jongensknuffel denk ik. Het was niet hoe een jongen een meisje knuffelt in ieder geval. En ze gingen weer naast elkaar staan.
Jacy: je kon me niet missen he bell?
Moon: hou je mond man, ze heeft met me broer.
Jacy: iedereen mist de jacy!
Gabrieëll: ik zie dat je niks bent verandert jace!
Jacy: zei je zus ook al!
Gabrieëll: ze is wel mijn zus he!
Belle: is baco thuis moon?
Moon: die is bij raph!
Belle: okey! Ik ga naar baco gabrieëll! Ik zie je strakjes ! Doei love you!
ik rende een beetje omdat ik heel blij was en dat ik weer bij baco kon zijn. Ik zag het hutje van raph en liep er naartoe. Ik opende de deur en raph was heel erg met baco in gesprek. Ik liep achter hem en raph zag me blijbaar. Ik deed me wijsvinger voor me mond zodat hij wist dat hij niks moest zeggen. Maar toen ik hem net wauw laten schrikken tilde hij me ineens op. En gaf me een kus. OMG wat die jongen met me doet. We keken elkaar aan en gaf hem een kus op zijn neus. Hij liet me los en ik gaf hem een knuffel. Raph zat ons aan te kijken met een glimlach. Hij gaf me een knuffel en ging op de bank zitten.
Raphael: jullie zijn een leuk stelletje!
Baco: dankje raph!
Raphael: je bent ook de eerste die ik mag en met me zusje uberhaud mag praten.
Baco: dat betekend veel voor me raph, en ik hou heel erg veel van haar. En zal haar nooit iets verkeerts aan willen doen.
Raphael: dat weet ik!
Belle: ohw raph! Gabrieëll is er!
Raphael: wat komt hij hier doen dan?
Belle: hij wauw baco ontmoeten en moest iets met je bespreken zij hij.
Raphael: oke is goedd.
Belle: moet ik hem halen?
Raphael: is goedd bell!
Baco: ik zal je missen princess!
Belle: ik jou ook!
Ik gaf hem een kus en liep de deur uit. Ik moest gabe gaan zoeken. Ik liep een beetje door het dorp en zag hem bij paco staan.
Belle: hey grote broer!
Gabrieëll: hey baby sis! Whats up?
Belle: wil je me vriendje ontmoeten!
Gabrieëll: tss hoef je niet eens te vragen!
Gabrieëll: hey ik zie je later paak!
Paco: zie je later man!
Belle: doei paco!
Paco: doei schoonheid!
Ik en gabrieëll liepen naar de hut van raphael dus toe en kwamen binnen. Ze zaten te praten. En we liepen dus naar ze toe. Ik ging op de schoot van baco zitten en gabrieëll ging naast raph zitten. Baco gaf gabrieëll een hand. En stelde zich voor.
Baco: hoi ik ben baco!
Gabrieëll: weet ik, belle kan noet genoeg over je praten!
Ik moest blozen en baco keek me met een lieve glimlach aan.
Gabrieëll: maar ff mannen onder elkaar he! Als je iets flikt dan stuur ik me draak op je af! En dat is alleen maar het begin!
Baco: ohw raph heeft me ook al gewaarschuwd! Maar belle is het allemaal waard!
Ik moest blozen en gaf hem een kusje op zijn wang!
Raphael en gabrieëll keken elkaar aan met een blik die alleen familie kan begrijpen. Ze wilden gaan praten over iets maar ik weet niet wat.Belle: okey waar willen jullie het over vaan hebben?
Gabrieëll: we hebben een klein probleem zeg maar op dragonisland!
Raphael: hoe klein is klein?
Gabrieëll: de draak van belle was eerst weg en de leden van de white eye hadden hem meegenomen. Maar het blijkt dat ze alle wilde draken gewoo. Meenemen en verkopen op de zwarte markt!
Raphael: oke maar hoe is dat mijn probleem?
Gabrieëll: raph? Mis je geen leden van the gray wolves?
Raphael: nee tuurlijk niet!
Hij pakte een blad eruit met namen erop. Elke keer als iemand weg is kun je zien hoelang en wanneer. Er zitten 157 leden in the gray wolves. En indd er zijn maar 4 chicks. De meeste zijn al wat ouder. Of zijn juist heel jong. Maar hij zag dat er van de 157 mensen al 6 vermist waren. Of nou ze waren al een tijdje weg.
Raphael: SHIT!
Gabrieëll: ze verkopen ook wolven. En die
Geven ze dan aan de black witches en die kunnen ze dan gevaarlijk maken. Ze kunnen ze info krijgen en ons plat maken!Raphael: oke we moeten ze vinden!
Belle: ik help mee!
Baco: en als belle meedoet dan ik ook!
Oehww wat gaat er gebeuren?
Sorry dat ik 2 dagen nie heb geschreven maar had het druk😊 ik hoop dat jullie me hebben vergeven. Maar take care mensjes en vergeet niet het verhaal van me vriendin te lezen
I didn't know that these stories where true! Ze kan geweldig schrijven en mason is bae😏 zie jullie volgende keer mensjes❤❤❤
JE LEEST
The Guardian Angel (COMPLEET)
FantasiBelle is een bescherm engel en heeft de taak van god om satan uit te schakelen. Maar daarvoor moet ze naar school toe. Ze moet ook een kamer delen met een jongen. En ze moet trouwen met de prins van atlantis. Maar wat gebeurt er als ze verlieft word...