deel 12

30 4 4
                                    

Ik had voor de eerste keer in me leven zwart aan. Het is een. Beetje raar omdat ik altijd wit draag. Ik stond voor de spiegel en deed een beetje makeup op. Wat eyeliner en eyeliner. Ik was klaar maar moest nog even me haren los doen. En ik krulde ze. Het is een beetje nieuw maar ik verbrande me in ieder geval niet😏. Haha okey. Ik keek op de klok en zag dat het kwart voor 8 was. Ik liep even naar dragan toe om hem een knuffel te geven. Toen ik voor zijn deur stond klopte ik. Hij deed open en lag volgensmij te slapen want hij gaapte, had warrig haar, joggingsbroek aan en geen shirt. Maar zijn slaperige ogen waren huge toen hij me zag volgensmij. Hij lachtte.

Dragan: je ziet er mooi uit bell!

Belle: dankjewel dragi!

Ik gaf hem een knuffel en kus op de wang

Dragan: moet ik je wegbrengen?

Belle: nee hij is er zo!

Dragan: okay bell! Je weet waar kai's kamer is.

Belle: jaa, sgoedd. Doeidoei dragi.

Ik gaf hem nog 1 laatste knuffel en liep weg.

Dragan: veel plezier schoonheid.

Ik bloosde en zwaaide naar hem.

Ik liep weer door de lange gang en kwam bij de kamer van kai. Ik klopte op de deur.
*klop klop*

Kai: jaah?

Belle: kai? Kan ik binnen komen?

Kai: jahoor bell!

Ik deed de deur open en zag dat kai een boek aan het lezen was. En ik ging bij hem op het bed zitten. Terwijl hij lag.
Hij keek me lief aan.

Kai: ziet er goed uit bell! Ga je ergens heen?

Belle: ik ga zo met baco wat doen!

Kai: nou je ziet er in ieder geval goed uit.

Belle: dankje kai! Maar ik kwam hier om even doei te zeggen en een knuffel te geven voor straks.

Kai: geen probleem bell! Je bent als een klein zusje voor me!

Hij stond op en opende zijn armen. Ik stond op om hem een knuffel te geven.

Belle: dankje kai! Voor alles!

Kai's pov

Ik snap wel waarom dragan iets in haar ziet, ze is heel gevoelig, lief, slim, eigenwijs, pittig en heel erg knap. Maar ik zou nooit wat met haar kunnen beginnen omdat ze juist net een zusje voor me is. Die baco moet beter goed voor haar zijn. Want dan zijn haar broers niet de enige waar hij zich zorgen om hoeft te maken. Ze liet me los en  liep me kamer uit.

Kai: veel plezier bell!!

Belle: dankje kaii!

Baco's pov

Waarom ben ik zo nerveus? Ik zit de hele tijd met trillende benen. Ik weet niet waarom. Mischien komt het door belle! Want toen ik haar ontmoete was ze al heel mooi. En later bleek dat ze ook nog heel lief is. Haar knuffels voelen goed. Ik denk dat ik echt verlieft op haar ben. Toen ik haar gister kustte voelde het alsof ik haar al me hele leven ken. Haar lippen zijn zo zacht. En ik denk dat ze de ware is. Ik wil haar beter leren kennen en dat kan vandaag. Ik zag ineens door het maanlicht een meisje tevoorschijn komen. Het was belle. Ze had zwart aan. Het stond haar echt heel mooi. Wauw. Ze was adembenemend of hoe zeg je dat in het engels? Breath taking! Jaah dat. Ze lachtte heel verlegen waardoor je haar kuiltjes zag. Damn daar smelt je gewoon van. Ze liep me kant op en ik rende haar kant op en liet haar over me armen een beetje hangen waardoor ze schuin een beetj stond. Ik kust haar en het voelde goed. Ik denk dat ik me mate heb gevonden. Ze lachtte en gaf me een knuffel. Het was nu al romanties. Laat staan strakjes. Ik pakte haar hand en deed een blindoek om. Ze hield me toen stevig vast. En ik maakte een portaal. We waren bij mijn favoriete plekje! Bij een waterval en je hebt een rivier met allemaal mooie crystallen erin. En vlakbij was er een grote boom die de vorm had van een hart. We liepen door totdat we bij de plek waren. En ik haalde haar blindoek af.

BELLE'S POV

Hij haalde me blindoek ervan af en het zag er zoo mooi uit. Het water zag er uit als crystal en een boom met een hart. Hij had een dekentje neergelegt en een picknick mand. En er waren zwemkleren. Ik kan me niet herinneren dat dat me bikini was?
Hij keek me lief aan en ik lachtte naar hem en gaf hem een knuffel

Belle: het is heel mooi baco!

Baco: ik ben blij dat je het mooi vind

Hij pakte me hand en we gingen zitten. Hij pakte een soort kaarshouder met glazen en met 1 kaars erin. Het was heel romanties. Hij had ook kleine lampjes in de hartjesboom gedaan. Dit was zo lief.

Belle: het is heel mooi baco maar waarom onze zwemkleding?

Baco: we gaan strakjes zwemmen.

Belle: okeey!

We praatte over van alles wat, en we hadden heel veel gemeen. Hij wist ook niet wie zijn moeder was. En hij had 2 broers. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad omdat hij bij elk meisje geen goed gevoel had. Hij was gevlucht uit zijn oude pack. En toen vond raphael hem. Hij is mijn broer heel erg dankbaar en vooral omdat hij nu beta is. Na het eten deed ik me zwemkleding. Nou eigenlijk het ging zo.

Belle: ik ga even me bikini aan trekken.

Baco: okay

Dan moet je omdraaien.
Hij weigerde dus ik keek hem beetje geirriteerd aan.

Belle: pleassss voor mij!

Ik keek hem heel lief aan en hij lachtte. Hij draaide toen om en ik kon me omkleden. Toen was het zijn beurt. Hij had al zijn zwembroek aan. En deed zijn kleren uit. Hij was gespiert en had 1 longsleeve en nog 1 op de zijkant van zijn buik. Damnn. Hij had dit geplant want de bikini was zwart en zijn broek ook. Hij pakte me hand en keek me lief aan.

Belle: uh ga jij maar eerst!

Baco: okey

Hij ging niet het water in. Hij pakte me op en gooidw me over zijn schouder. En rende het water in. Ik dook in het water en me makeup verdween zogoed. Maar ik had geen zwarte vlekken. Ik kwam boven en hij hielt me vast.

Baco: hoe vind je het tot nu toe?

Belle: heel leuk!

Baco: we zijn nog niet klaar in ieder geval.!

Ik bloosde en ging weer onder water. Ik had een idee en kwam weer boven.

Belle: ik heb 1 idee!

Baco: vertel!

Belle: wedstrijdje doen?

Baco: deal!

We deden wedstrijdje wie het eerste bij de waterval is en wie het langste zijn adem in kon houden. We knuffelde een beetje en relaxte. Op het einde hielt hij me vast en wikkelde ik me benen om hem heen. En me armen. Zijn hooft lag over mijn schouder en mijn hooft lag naast zijn hooft. Als je weet wat ik bedoel. En daar stonden we te knuffelen. In het water bij de waterval in het maanlicht.

Heey mensjes! Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden. En hoe vinden jullie baco? Dromerig of niet? Hihi hij is bae geef toe! Maar ik zie jullie in de volgende hooftstuk.
Doeidoei
Take care❤❤♓

The Guardian Angel (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu