deel 8

35 4 0
                                    

Ik voelde me vrij. Ik weet niet hoe want ik heb weleens gevlogen met me eigen vleugels. Maar het voelde goed om weer in de lucht te zijn. Ik moest altijd voorzichtig zijn want niemand mocht me zien. Me broers zijn ook naar engelen vernoemt. We vlogen over bomen, rivieren en een paar bestuurder dorpen. Ik zag zelfs een paar mensen die ook draken rijders waren. Ze vonden pishes heel mooi. Een van de eerste witte draken die ze hadden gezien. We vliegen ineens over het pack van me broer raphael. Ik dacht ik kan wel even bij hem op bezoek. Dus ik landde met piches. Ik stapte van haar af en aaide haar even. Ik hoorde wen beetje geluid maar ik dacht eekhoorns ofzo. Dus ik maakte me erg geen zorgen over. Uit het niets kwamen 2 wolven mijn kant op en besprongen me zowat. Ik draaide me net op tijd op om hun bij de oren te pakken. En ze vielen op de grond en piepte.

Belle: wat denken jullie dat jullie aan het doen zijn?

Ik liet ze los en ze liepen een stukje achteruit en ze veranderde in hun mensen vorm. Het waren jacy en paco. Ik kruisde me armen en ze keken me blij aan maar met een beetje een schuine glimlach.

Belle: nou vertel!

Paco: uhm nou jaa, je hoefde nie aan onze oren te trekken.

Jacy: je houd van ons! Dus je kan nie boos blijven bell!

Belle: jacy! Ik zag je 3 of 4 jaar geleden voor het laatst!

Jacy: jaah je bent niks verandert bell! Ke bent alleen mooier geworden.

Belle: dikke flirt.

Jacy: pff ben ik niet!

Ik liep naar hun toe en gaf ze een knuffel. Paco was altijd een broertje voor me en jacy was een van me beste jongensvrienden. Jacy heeft zilveren ogen met een lichtblauwe gloed en heeft blonde haren maat donkerblond. Paco heeft donkerrode haren met lichtrode ogen en met een goude streep erin. En ze hebben een sterke kaaklijn. Ik knuffelde ze en ze gaven me een kus op me voorhooft. Omdat ik altijd bij hun was vroeger. Ze zagen me als een zusje. En ik hou ook heel veel van hun. Ik liet ze los. En deed een stap naar achteren zodat ik ze kon aankijken.

Belle: dus vertel me waarom jullie me bekant besprongen.

Paco: haha raph zij dat je zou komen dus we dachten we gaan ons zusje even verwelkomen.

Jacy: en je kan natuurlijk niet zonder mij leven he bell!

Hij opende zijn armen als teken dat ik hem een knuffel moest geven. Dus ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. En hij kuste me op me wang dit keer. Wat een player zeg.
Ik liet hem los en keek hem weer aan.

Belle: heb je je mate al gevonden?

Jacy: ik kijk er naar!

Belle: ik ben geen weerwolf he smartpants!

Jacy: haha nee ik heb haar nog niet gevonden. Maar onze groep bestaat maar uit 4 meiden en die hebben al een mate!

Belle: heeft raph al zijn mate gevonden?

Jacy: hahah raph? En een vriendin?

Paco: bell! Elke chick heeft hij afgewezen.
Hij wil letterlijk geen een vriendin.

Ik moest denken aan wat er gebeurt was. Raph was vroeger verlieft op een meisje. Maar ze is in zijn ogen vreemdgegaan. En sindsdien zijn de enige meiden in zijn leven ik en me zusje. Maar ik wil dat hij een vriendin krijgt. Hij is dan wel de alpha maar heeft een luna nodig.

Paco: kom je mee naar het pack?

Belle: jaah.

Jacy: kom maar bij me achterop schoonheid!

The Guardian Angel (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu