Ik wist nu dat ik waarschijnlijk baco zou kwijtraken en dat wilde ik niet. Ik hou zo veel van hem. En hij is de eerste jongen die raph goedkeurt. Ik moest een traan laten vallen maar ashton keek verbaast en baco keek verdrietig en verwart. Het deed me pijn om hem zo te zien. Ik ging dichter bij hem zitten en veegde de traan weg die langs zijn wang gleed.
Ik hielt zijn handen vast en lifte zijn hooft omhoog waardoor hij in me ogen keek. Je zag pijn in zijn ogen.Belle: het begon allemaal toen me moeder overleed. Me moeder wauw dat ik een jongen trouwde. En het is de prins van atlantis. Ik heb hem nooit ontmoet. En ik zou hem pas ontmoeten op onze trouwdag. En die trouwdag is over 10 maanden. Ik kan altijd afzeggen. En ik was vanplan toen ik jou ontmoeten het af te zeggen. Me vader zei dat me moeder trots op me zou zijn. Maar weet je baco. Toen ik jou ontmoet was ik meteen verlieft. Je lach. Je ogen. Je haar. En natuurlijk je perfecte karakter. Je bent me leven. En op me broers na. De belangrijkste man in me hele leven.
Hij liet een traan vallen en was stil. Ik veegde de traan weg en knuffelde hem. Ik hielt hem stevig vast. Ik keek hem aan en lifte zijn hooft op. Zodat hij me aankeek.
Belle: je blijft mijn stoere wolf. Zelfs al maak je het met me uit.
Ik zag zijn lieve glimlach weer een beetje.
Ik kuste hem op zijn wang en haalde zijn haren voor zijn gezicht weg.Belle: en?
Baco: denk maar niet dat ik het uitmaak want je bent van mij! En blijft van mij. Je bent mijn engel.
Belle: en jij mijn wolfje!
We glimlachtte en gaf hem een kus op zijn mond. We knuffelde een beetje. Ashton snapte er niks van.
Ashton: jullie zijn een leuk stel! Raak haar niet kwijt dude! Ze is een speciale.
Hij liep toen weg. Ik keek baco heel dankbaar aan. Omdat hij me een tweede kans gaf.
Belle: dankjewel baco!
Baco: waarvoor?
Belle: me nooit verlaten, van me houden, me alle kleuren laten zien die er zijn!
Baco: je moeder is zoiezo al trots op jou. Zolang jij gelukkig bent is je moeder dat ook! En ik ga je nooit verlaten bell! Je zit aan me vast!
Belle: en ik ben er blij mee dat het zo is!
Ik keek hem aan en lachtte. Hij keek me aan en moest ook lachen
Baco: wat?
Belle: blijf je logeren?
Baco: no need to tell me twice litte angel!
Ashton: IK WIL NIKS HOREN VANACHT!
Ik en baco moesten lachen en gaven elkaar een kus. Ik trok hem mee naar me kamer. En hij ging op me bed zitten.
Belle: wil je kleren lenen?
Baco: hoeft niet, ik ben weg als je naar de les moet.
Belle: okey booboo!
Baco: je wat? Booboo? Leuke bijnaam!
Belle: maar jij bent ook leuk.
Hij moest blozen en ik sprong op hem. We moesten lachen en toen overlaadde ik hem met kleine kusjes. En toen ik boven hem lag keek ik hem aan. En zei: gewonnen!
Baco: met wat?
Belle: dat ik boven aan lig!
Baco: ohw dat gaan we nog wel zien.
Hij begon met kietelen en me kleine kusjes te geven. Hij ging bovenop me zitten en bleef kietelen. Ik lachtte me dood. Zo erg.
Baco: zeg het!
Belle: wat?
Baco: baco is het beste vriendje en me prins, de beta van raph en de knapste van de hele wereld. En ik hou heeeeeel veeeeel van hem.
Belle: okey okey! baco is me vriendje en me prins die in een witte wolf verandert. Beta van raph en knapste van de hele wereld en ik hou heeeeel veeeeel van hem.
Hij ging van me af en ging naast me liggen. Hij keek me aan terwijl ik op adem kwam.
Belle: ik kan dat altijd tegen jou zeggen. Omdat het allemaal waar is.
Hij begon te blozen en ik kuste hem op zijn mond. Ik legde de dekens over ons heen en krabbelde me in zijn armen. Me hooft lag bij zijn borst en mijn gezicht tegen zijn shirt. En hielt me stevig vast. En kuste me hooft.
Baco: weltrusten schoonheid
Belle: weltrusten booboo
Ik gaf hem nog een laatste kus en ging slapen in zijn armen. Hij streelde met zijn hand over me haren. En het voelde goed in zijn armen. Ik hield heel veel van hem en ik kan nu wel zeggen dat na dit geval. Niks ons kan breken. En hij is mijn mate! Okal ben ik geen wolf of weerwolf. We horen bij elkaar. En hij is van mij. En van niemand anders.
Baco's pov
Toen ze het vertelde van haar moeder voelde ik me zo machteloos. Ik wist het niet. Haar moeder zou zoiezo trots op haar zijn. Maar ze wauw haar moeder trots maken. En ik snap het wel. Maar zolang ze gelukkig is is haar moeder ook gelukkig. Toen we weer knuffelde voelde alles weer goed. En toen ze me kuste vergat ik alles. Ze deed niks verkeert. Ze werd gedwongen om te trouwen. Ik kan haat niet de schuld geven. Ze gaat het ook deze dagen af zeggen. En toen ze in me op kroptw voelde het geweldig. En toen ik haar gedachten hoorde helemaal. Ze noemde me mate! En dat ik van haar was. Ik was zo blij dat ik me niet in kon houden maar ik maakte haar anders wakker. En ze sliel net zo rustig. Ik wil dat haar niks overkomt. Ze is van mij. Niemand anders. Mijn mate. Niemand mag naar haar kijken, aanraken of met haar praten. Op haar broers, het pack, en die dragan en kai mogen alleen met haar praten en aankijken. Ze is van MIJ.
Ik viel in slaap en rustig dit keer.ik hield heel veel van haar. Zo veel kun je je niet voorstellen. Tenzij je verlieft bent. En ik ben stapel op haar. Stapelverlieft. En hou meer van haar dan wat dan ook.Heei mensjes.
Ik wauw jullie goed laten slapen door een goede afloop er weer te laten komen. Dus NO clifhanger.
En baco werd met de dag leuker.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Take care❤❤♓
JE LEEST
The Guardian Angel (COMPLEET)
FantastikBelle is een bescherm engel en heeft de taak van god om satan uit te schakelen. Maar daarvoor moet ze naar school toe. Ze moet ook een kamer delen met een jongen. En ze moet trouwen met de prins van atlantis. Maar wat gebeurt er als ze verlieft word...