Afiq why why whyy ?
Aku cair siott.. Aku berlari lari anak ke arah Ariel..
"Kau apehal hah minah ? Senyum smpai telinga ni apesal ?" Tanya Ariel.
"Aku tgh bahagia ni.. Kau jgn spoil eh.. Aku sepak kang" kate aku. Aku pun angkat tgn. Acah seh."Yela yela. Jom balik" Ariel tarik tgn aku. Oh gosh.. Pikir sweet ke syaitonn ?
Aku menoleh ke belakang. Afiq bukak pintu sikit je. Dia tgk aku aku tgk dia. Dua2 senyum. Dua2 lmbai tgn. Dua2 tgh happy dan tamat...
Aku lompat mcm kera dpat bunga. Emy behave yourself la mangkuk.
"Emy, kite lepak starbucks jap" aku angguk
Location : Starbucks
"Knape ajak aku lepak sini.. Slalu bukan nain liat lagi nak ajak."
"Cite skang ape yg Fiq buat kat kau smpai jadi tak betul ni"
"Mane ade buat pape. Haduh"
"Like seriously ? Aku kenal kau"
"Eh eh. Kau sedar tak kau baru je duduk ngan aku bape bulan hah ?"Serious aku marah. Mmg dia kembar aku yes aku thu dia ade hak. Tapi ni privacy kottt jgn ah masuk cmpur .
"Kau ckp mcm ni ngan aku ? Kau sedar tak aku ni sape. Kembar kau tau. Aku lahir awal lagi dari kau.. Biar bape thun ke abad ke aku tetap kembar kau faham tak ? Tugas aku skang ni nak jage kau bukan nak burukkan kau. Please behave next year kite SPM kau x nk happy kan mama ngan papa ke ?"
Amik kau Emy . nak sgt.. Pikir kau sorg je ade perasaan kan dah meletop tuu..
"Ha yeye . aku bukan nak bercinta pun. Admire biasa ah . "
"Ye la tu admire"
"Serious2 .. Aku x bercinta . don't worry you can trust me ."Aku mengangkat jari kelingking. Acah janji . dia balas .
"Lek ah takyah gaduh2 kot. Bende boleh settle chill"
"Okey chill, skang kau cite dia buat pe kat kau"
"Erm, mcm ni......" jari aku duk main ngan straw
"Sies la weh"
"Fiq confess"And guess what, Ariel ternganga .. tutup ah mulut tu
"Kau terima ke tak" Aku angkat bahu..
"Tak tau la nak terima ke tak , you think ?" Ariel angkat bahu. Taik la dia ni
"Klau kau rase dia boleh happy kan kau , terima jela.. tapi serious , once dia sakitkan hati kau, mmg dia duduk kat Zimbabwe je , tak balik2 nnty"Aku angguk.. Ariel klau marah aku malas nk lawan ..
Mian mian, cite pendek huhu
YOU ARE READING
Kembar Aku Sweet !
Teen FictionNama aku Sarah Emilia. Nama aku 'rare' bukan ? Ya. Aku hidup selama 16 tahun sebagai anak tunggal. Aku dibesarkan dengan kasih sayang yang cukup yang diberikan oleh Mama dan Papa. Tiba satu peristiwa yang merubah hidup aku. Siapa Amirul Ezzafriel...