Tit tit tit., tit tit tit..
Jam loceng segera aku matikan. 5.55. So wait, jam aku bunyi dah 15 minit. Mcm mne aku baru boleh sedar,
Aku turun dari katil lalu mengambil wudhu'. Tibe2 hati aku tergerak supaya mengejutkan Emy. Aku keluar dari bilik lalu mengetuk bilik Emy. Oh tidak berkunci.
Emy masih tidur. Comel Emy.
"Emy, bangun.. Dah nak pukul 6 ni. Nnty terlepas subuh. " (Baru kol 6 duh, author subuh kadang2 pukul 7 lebih, hahahahahahhaha)
Emy hanya menggeliat. Mama kate Emy mmg susah bangun tidur. Lain la dgn aku . Aku senang je nak bangun, "Emy, bangun la. Kalau tak aku simbah ngan air." "Ha ye la yela." "Nnty kite subuh sekali"
Lps Emy siap, aku imamkan solat subuh. Selepas itu kami bersiap hendak ke Mall . Nak shopping sikit then nak beli baju skola baru.
-End Amirul Ezzafriel p.o.v -
"Mama, Emy ngan Ariel kluar dulu eh"
"Okey jaga diri eh"
"Okey mama" jawap kami serentak.Papa menurunkan kami di Hari2 dulu utk mencari baju skola. Aku minta pendapat dari papa serta Ariel tentang tudung serta baju sekola ku. Mereka kate sudah cukup besar bgi tubuh ku yang kecil molek. Selepas siap membayar, mula la sesi membodek aku.
"Papa, boleh tak Emy nak kluar kejap ?"
"Dgn sape ?"
"Dgn saya pakcik. Saya berjanji akan menjaga Sarah Emilia yang bangang tahap melampau ni dengan penuh rasa cermat seperti saya menjaga diri saya sendiri."Aku tidak menahan ketawa. Dan puff puff
"Eh kau ni control la. Jgn ah gelak penat aku berlakon kau thu tak" kata Ariel smbil meluku kepala ku. Papa hanya ketawa melihat gelagat kami. "So, boleh tak pa ?" "Klau dgn Ariel takpe la. Cume jgn balik lewat, kalau dah siap shopping, call papa kay?" Kami berdua mengangguk.
Location : Sunway Pyramid.
Aku dan Ariel berjalan beriringan masuk ke dalam Mall. Ramai je yg tgk kitorg mcm nk terkam. Almaklum la, kitorg dua kan comel lagi hensem dan cantik, (okey author merapu) . Kadang2 aku rase mcm aku kapel la pulak ngan si Riel ni. Hahahhaha. Baju kitorg pulak mmg matching. Bagai pinang di belah dua. Ha kau., Aku dgr je bisikan2 halus tu
'Weh, sweet duh diorg !'
'Hope dpt pakwe cam ni ah '
'Eleh,xde la cantik mane girl tu. Aii cantik lagi okey'
'Biasa je aku tgk boy tu, mcm mane la girl tu boleh berkenan'Aku pun membisikkan sesuatu kepada Ariel. Ariel menangguk tanda setuju. Dan ready..
1..
2..
3..Aku dan Ariel berpegangan tangan smbil melihat wajah makhluk2 yg berada di Mall, ha tu dia bak hang,, nk sgt kan.
'How dare she hold that boy's hand.'
'Melepas duh'Dan tiba2
"Emy ?"
Aku lantas memusingkan kepala and guess what ? Aku jumpe Issa la weh. Rindu nya kat kau..
Lps salam pas tu cium laga2 pipi tu, aku kenal kan dia dekat Ariel. Ariel hanya tersenyum.
"Cantik tak Issa tu , Ariel ?"
Jawapan ariel senang, "lagi cantik kalau dia pakai tudung."
Dan aku sentap. Damn you Amirul Ezzafriel.!
Hahhahaha marah benor Emy kat Ariel kan ? So vote la ye 사랑해
-Philophobia 😋-
YOU ARE READING
Kembar Aku Sweet !
Teen FictionNama aku Sarah Emilia. Nama aku 'rare' bukan ? Ya. Aku hidup selama 16 tahun sebagai anak tunggal. Aku dibesarkan dengan kasih sayang yang cukup yang diberikan oleh Mama dan Papa. Tiba satu peristiwa yang merubah hidup aku. Siapa Amirul Ezzafriel...