Давай, скъпи !

230 9 0
                                    

Лежах и чаках малката курвичка да се появи. И в този момент се звънна на вратата. Отворих и какво да видя, блондинка с къса червена рокля и страшно много грим. Днес това не ме интересува искам просто един много мръсен секс. Качихме се в спалнята и легнах на леглото. Тя леко повдигна рокличката си и от там видях че е без бельо. Още по-добре по-малко работа за мен. Когато свали изцяло роклята, остана напълно открита пред мен и усетих как панталоните започват да ме стягат на някои места.
Свалих тениската и дънките си. Тя дойдe, а аз грубо я дръпнах и започнах да я целувам където ми падне.
- Давай, скъпи! Дааа!! - Тя стенеше името ми и крещеше от удоволствие. Рязко проникнах в нея, бързо я целунах и тя изпищя. Ооо Боже имах нужда от този секс.
Когато приключих ѝ казах само :
- Скъпа, беше невероятна!
- Благодаря ти мили ! - каза тя.
- А сега си върви ! - казах през зъби и отидох в банята.
- Но аз мислех че..... - започна тя....
- Няма какво да мислиш ами се разкарай от къщата ми.
След дългия престой в банята, реших да звънна на Наш.
- Ало, броо - вдигна Наш.
- Наш, мислех днес да излезем да се натряскаме, имам и козче от Ник. Какво ще кажеш? - попитах го.
- Обичам те, брат!
Само се засмя и затворих тела. Писах на Наш къде да се чакаме и тръгнах на там.

Така след близо 2 месеца отсъствие от моя страна, отново съм тук. Извинявайте имах проблеми с телефона.Та какво мислите за историята.
Целувки, бай !!  💝

Let Me Love You !!!Where stories live. Discover now