-Наистина ли е това което си мисля?

116 4 8
                                    

Лежах си в стаята и слушах музика, когато телефона ми получи известие...
*Имате нова покана за приятелство от Дженифър Янг*
Приех покана и влязох в профила ѝ. Разгледах го. Нищо интересно. Две, три скучни снимки, няколко поста и това е. Оставих си телефона и продължих да слушам музика. Тън тън....отново известие.
*Имате ново съобщение от Дженифър*
О боже господи тая на телефона ли седя да чака да и приема поканата хаха. Влязох и започнах да чета.

- Здравейте г-н Далас, аз съм ученичката която ще ви помага с уроците. Както за Вас така и за мен няма да е най-приятното нещо, така че нека не си пречим, а да работим заедно и всички да приключва по-бързо. Нека първия урок бъде утре. Ако не ви прави проблем той ще бъде в училище, в стаята по биология от 10.00 часа. Надявам се да присъствате. Благодаря, Дженифър.

О боже господи тая се е взела много на сериозно. Изобщо да не си мисли, че ще ходя на училище и то толкова рано, няма как да стане.

*Камерън
-Така така, само по-спокойно. Става да е утре, но не и в толкова часа не и на това място. Нека бъде в 12.00 у нас. Ако не знаеш къде живея, намери начин да разбереш.

Така след като приключих с това реших да отида да хапна нещо. Слязох и отворих хладилника, нямаше нищо. Ха, присмях се на себе си.
Излязох до магазина. Взех си пица, напитки и малко сладко и се прибрах. Качих се в стаята си и телефона ми звънна. Беше Ник:
- Да- казах с пълна уста.
- Камерън кво стаа? Имам нова, ела да я пробваме и да кажеш как е. - отвърна ми. Никога не отказвах на това и той знаеше.
- Разбира се, но само да не е като предишната друсалка. - казах и се засмях.
- Брат тая е топа просто. Ела да се увериш сам.
-Окей брат до 30 мин. съм там.
Качих се горе, облякох черна тениска и черния ми анцуг на nike, обух си кецовете и слезнах надолу.
- Йо Ник, кво става братле - влязох в къщата и го видях че стрива на масата, но нарочно го попитах защото знаех че се дразни.
- Брат, мисля че виждаш - каза той и аз се засмях.
Легнах на дивана. Той го свиваше вече. Запали го и веднага се разнесе аромата на щастието хаха. Взех цигарата и задърпах няколко пъти. Издишвах и си правех кръгчета. Дръпнах дълбоко отново и подадох на Ник. Наистина беше добра, защото ми завъртя главата веднага. Отпуснах се на дивана и усетих как цялото ми тялото се отпускаше. Отново запуших.
- Е брат чук е нали?
- Брат харесва ми. Имаш ли още? Искам да си взема за у нас. - попитах го. Той се засмя.
- Естествено. - отвърна ми Ник. Подаде ми вече малкия фас и отиде на някъде. Върна се и ми подхвърли едно топче. Абе ако трябваше да бъдем честни си беше цяла топка. Сигурно беше 10 джита.
- Взимай брат и се забавлявай!
- Ти си златен. - отвърнах и му хвърлих парите.
Пуснахме си музика и забихме на телефоните.
-Йо братле... - влезе Наш и замръзна на място - Наистина ли е това което си мисля? Наистина ли сте пушили без мен?- попита а ние с Ник се засмяхме.
- Идвай ще свия пак- отвърнах.
Започнах като си взех част от коза и го сложих в грайндера. Изсипах го върху флаяра ми, който беше лист от списание playboy с една яка мацка на него. Завих цигарката и я подадох на Наш. - Взимай, пали и пуши.
- Леле брат ще се убия, обичам ви - каза Наш.
Както и да е пушихме отново и аз тръгнах към нас. Качих се в стаята си, минах през банята. Докато бях вътре реших че ще си направя един хотбокс за да отпусна още повече. Взех си инструментите, хаха засмях се отново на себе си. Започнах да пуша и цялата баня се напълни с дим. Стигнах средата и фаснах, защото усетих, че ще припадна. Излязох и директно се метнах в леглото и заспах.
На следващия ден:

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 02, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Let Me Love You !!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora