Кой съм аз?

329 13 0
                                    

- Оо я вижте кой е това? - каза Рик ( момче от другия клас, постоянно тормозеше всички и най-вече мен. ) - Камерън ли е ?- започнаха да се смеят с компанията му .
- Оставете ме да си вървя! - казах .
- Оо не Камерън ! - каза Рик - Хванете го - заповяда и две отрепки ме хвана за ръцете.
- Така да видим какво имаме днес - каза той и започна да рови в джобовете ми - 5 лв. Оо Камерън, нали ти казах че искам повече!!!! - каза той и заби юмрука си в лицето ми.
- Мама няма възмижност да ми дава повече! - казах и се сетих как ще се разтревожи мама като ми види лицето.
- Не ме интересува колко има ш*баната ти майка ! - каза и отново заби юмрука си в лицето ми. - Ако утре нямаш пари ще има още много от това !!!
Най-накрая Рик и дружките му си тръгнаха и ме оставиха. Реших да се прибера и да викна Наш да дойде. Наш е най-добрите ми приятел, чувствам го като брат. Винаги е до мен, когато имам нужда от него.

След 1 час.

- Камерън не ми казвай, че отново се е случило същото. Трябва да им се опълчиш. Стига толкова са те третирали като боклук. - каза Наш видимо раздразнен.
- Наш, аз не съм като теб. Просто не съм такъв човек не мога да наранявам хората. - отвърнах му гледайки към пода.
- Камерън ти не можеш да нараняваш, но защо някой друг трябва да наранява теб. Стига толкова писна ми. - каза Наш .

1 година по-късно:

От скоро започнах да излизам с компанията на Наш. Все още не съм се вписал напълно. Никой не ме приема на сериозно. Нямаше никаква разлика от това, че излизах с тях.

3 месеца по-късно:

Най-ужасния ден в моя живот. Видях как в собствения ми дом убиват собствената ми майка. Това бе деня и на моята промяна. След този ден започнах да се държа сурово с всички. Отдръпнах се от всички дори и от Наш. Никой не смееше да говори с мен. Рик го беше страх от мен. Всички ги беше страх от МЕН.

Така хора, надявам се да сте схванали какво се случи. ❤❤
От тук нататък Камерън става лошия и той ще наказва. Ако главата ви е харесала ми го покажете като гласувате и пишете в коментарите. ❤ Следващата глава ще я кача утре.

Let Me Love You !!!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora