- Майната ти, Гриер !

267 12 0
                                    

Беше петък. Обикновено днес излизам на купон и днес нямаше да е по-различно. След даскало се прибрах до нас. Минах през банята и седнах на компа. Писах на Наш ( Да вече си бяхме пак като братя ) да го питам от колко е купона.

К. - Брат, днеска от колко е купона?
Н. - Както обикновено брат, 10 !
К. - Добре аре.
Н. - Айде.

Седях пред телевизора и гледах "Теория на глупостта". Когато погледнах часовника, беше 9. Реших да стана и се качих в стаята си. Минах през банята. Облякох си черни дънки, черна тениска с надпис ''F*ck You bitches '' и бели кецове. Взех ключовете за колата и тръгнах към къщата на Наш.
Когато пристигнах вече имаше хора и музиката беше на 6. Още с влизането отидох на бара и изпих един шот. Реших, че днес искам много да се напия. Напоследък само с това се успокоявах.
Здравата се бях натряскъл, защото помня, че се натисках с няколко момичета, дори на една от тях предложих брак. Както и да е . След цяла нощ пиене и много секс реших да си тръгвам, но на врата видях Наш.
- Къде си тръгнал Далас ? - попита Наш видимо трезвен.
- Прибирам се, а сега се разкарай от пътя ми. - казах леко залитайки.
- Никъде няма да ходиш, толкова си пиян, че не си виждаш краката пък камо ли да шофираш. Оставаш тук. - каза Наш с висок тон.
- Майната ти Гриер ! - казах и се запътих към колата си.
След като се прибрах, съблякох се и си легнах.

На сутринта се събудих от ужасно главоболие, защото алкохола си го връща на сутринта. Реших днес да си стоя цял ден в нас. Отидох в кухнята и си взех едно кенче кола и седнах пред телевизора. Нямаше нищо инересно, затова се качих горе. Пуснах си уредбата и надъних музиката. Легнах на леглото и започнах да се човъркам във Фейсбук и Инстаграм.
Имах нова покана във Фейса. Отворих и видях няква курвичка на 17. На профилната ѝ снимка се беше разчепила като кон. Реших да я приема и ѝ писах :
К.- Здравей, сладурано!
Тя - Здравей мили !- изхилих се.
К.- Та искаш ли да дойдеш у нас днес да те изчукам така, че да не можеш да ходиш 2 седмици. - написах през смях.
Тя - Добре, скъпи. Искам да видя какво можеш!!
Дадох и адреса и телефона ми и тя ми каза, че ще дойде след 1 час.

Let Me Love You !!!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant