На сутринта се събудих в много гадно настроение, после се сетих за довечера и се ухилих. Станах, минах през банята и слязох долу в кухнята. Взех си едно парче пица от вчера и седнах на дивана. Пуснах си телевизия, гледах, гледах, нищо интересно. Изключих го. Зарових се в телефона и не разбрах кога е станало 4.
Взех ключовете за колата и тръгнах. Щях да се срещна с Бил за да свършим една работа.
Когато стигнах видях, че гаража е отворен и предположих, че е вътре и поправя стария си пикап.
Влязох вътре и както си и мислех Бил беше под колата и си пееше нещо докато радиото свиреше.
- Йо, Бил. Как е ?
- Оо, Кам. Става, при теб как е?- отвърна ми той.
- Екстра е. Още ли не си се отказал от тая кофа? - казах и се засмях.
- Хаха, Камерън още си с това чувство за хумор, аа? - каза Бил излизайки от под колата.
- Някой хора не се променяме! Така дойдох за друго и ти знаеш. - казах леко твърдо.
- Знам, знам. Влизай вътре.
Когато влязох всичко беше перфектно подредено, изненадващо за момче като Бил.
- Седни, сегс идвам - каза и отиде на някъде.
Седнах, някой ми звънна, ахах Наш каква изненада :
- Кажи Брат - казах.
- Кам, нали още си За за довечера?
- Леле пич мноо ме дразниш като почнеш така. Кога съм отказвал възможност да строша зъбите ня някой? - казах твърдо, но накрая се засмях леко.
- Това е Кам. Знаех си. Добре братле, ще се чуем по-късно за да се разберем. - каза Наш и затвори.
В този момент дойде Бил. Носеше една стара кутия.
- Ето брат това е което имам. - каза и бутна кутията към мен.
Отворих я и вътре видях няколко снимки, две писма и още една малка кутийка. Взех цялата кутия и си тръгнах.
Прибрах се и разгледах снимките и писмата. Остана да видя какво има в малката кутийка. Отворих я и вътре видях пръстен. Стар, но красив. Прибрах всичко горе в стаята си.
Беше 10 часа и както ѝ очаквах Наш се обади:
- Брат след 15 мин се чакаме на Купитото - каза.
- Окей брат - казах и затворих.
Облякох си черните дънки и черния ми суитчер. Взех си пистолета за всеки случай и тръгнах. Минах да заредя и се отправих нагоре към Купитото.
Събрахме се всички и тръгнахме.
Спряхме колите, 10 човека се насочихме към къщата. Влязохме с гръм и трясък. Заварихме мъж, жена, един младеж и едно момиче. Беше много красива.
- Брайън, ставай и излизай, веднага ! - каза Наш с глас който стресна даже и мен.
- Никъде няма да ходи, махайте се! - каза момичето уплашено.
- Млъквай кучко - казах - Хайде излизай боклук.
Когато излязохме го сложихме на тревата пред къщата и Наш заговори :
- Е, Брайън. За какво мислиш съм дошъл? - попита той.
- Н-н-не-незнам - каза момчето.
- Я не ме занасяй - извика Наш и заби юмрука си в лицето му - Много добре знаеш защо съм дошъл. До кога си мислиш че ще се криеш без наказание, аа? Попитах те нещо - отново извика и го удари отново.
- Нее - извика и излетя от къщата момичето - Спретее.
Хванах я през кръста преди да стигне до Наш
- Стой мирна! - казах.
- Не ми казвай какво да правя! - каза тя.
Изненадах се.
ESTÁS LEYENDO
Let Me Love You !!!
FanficПреди 3 години : Камерън нов ученик, в нов град. Малтретиран от своите съученици.... Но сега след 3 години следва отмъщението !!!