A doll's house

2.6K 24 4
                                    

VOORDAT JE BEGINT MET LEZEN LEES EERST EVEN DIT!

Want dit legt dit verhaal een beetje uit. 

"Maar ik wil de proloog gaan lezen!"

Leuk voor je, maar LEES EERST DIT want ik zet het niet voor niets neer.

Heh, eikel.

Dus, waarom schrijf ik een nieuw verhaal als Bittersweet, Living like trash en al mijn andere verhalen er zijn? Omdat ik bij die andere verhalen een writersblock heb en ik hoop dat het weg gaat als ik dit verhaal schrijf. Yeah.

EN ik heb altijd al een soort van thriller willen schrijven :)

"Waarom?"

Zeg, jij wou toch de proloog gaan lezen? Ugh. Omdat thrillers cool zijn, duh. 

Dit is geen 'actieve' thriller. Met actieve thriller bedoel ik dat er niet vreselijk veel in gebeurt.

Niet dat de hoofdpersoon constant belaagd wordt door geesten ofzo, maar iets... Rustigers.

Dit is/wordt een psychologische thriller. Dat betekent dat het meer met gedachten is enzo.

Hoe ik op dit verhaal ben gekomen?

"Ben je nou nog niet klaar?"

Uh, nee. Hou even je snavel want ik ben aan het uitleggen.

"Kwaak."

Ha-ha-ha.

*Tapet de grapjas zijn snavel*

Goed, dus hoe ik op dit verhaal ben gekomen.

Ik speel harp en schrijf zelf liedjes. Op een moment kwam er een melodie in mijn hoofd en ik dacht IK GA NAAR MIJN HARP WANT DIT MOET IK SPELEN.

Ik besloot de melodie a doll's house te noemen, ik vond het namelijk een erg toepasselijke titel.

Toen kwam ik met een tekst, die totaal niet bij die melodie past heh. (De tekst komt bij de proloog :D)

En toen met een verhaal.

Muziek inspireert mij dus :)

Als het harp liedje, ik ga dus echt niet voor jullie zingen ketchuphoofden want dat kan ik helemaal niet goed en dat meen ik. Als het harpliedje af is (dat wou ik dus zeggen) dan neem ik het op en horen jullie het.

Nu mogen jullie naar de proloog.

Lovelots,

Isabel

DOEI 

A doll's house (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu