,, Čože?o čom to hovoríš ? " nechápala som o čom to hovorí
,, O tom že chodíš so mnou a spíš pri tom z bohvie akým Willom a Edom! Myslela si si že to predo mnou budeš tajiť a zahrávať sa so mnou? Tak to nie! Je koniec aby si vedela!" povedal a chystal sa vyjsť x domu
,, Tak to nie je! Je to vytrhnuté z kontextu! Prosím ver mi! Ved ty vieš že by som toho nebola schopná! " kričala som a bežala za ním.
,,Táto osoba predo mnou nie je to dievča ci som spoznal! Ty si sa zmenila!"
,,Nezmenila! stále som tvoja priateľka ktorá ti nikdy nebola neverná! Ktorá ta veľmi miluje! Vypočuj si celý príbeh! Dosvedčia ti to! " povedala som a už som plakala.
,,Nie! Nechcem teraz nič počuť. Potrebujem si všetko pretriediť. Zavolám ti ako som sa rozhodol. " povedal a višiel z domu.
Dvere sa zavreli a ja som sa po nich zosuchla na zem. Toto nemôže byť pravda! Zobrala som mobil a pozrela sa čo tam videl.
Boli tam správy z Harrym. A predtým z Bradleym. Došlaka!
O 7 dní neskôr :
Už je to týždeň čo sedím doma zavretá vo svojej izbe a spomínam na pekné chvíle čo sme spolu prežili.
Nezavolal. Stále je to 50 na 50. Ale bojím sa že mi neodpustí. Ak aj tak nech si vypočuje celý príbeh.
Zazvonil mobil. Rýchlo som vybehla z postele ku parapete kde bol položený. Na displeji svietilo veľkými písmenami meno Lucas.
Rýchlo som to zdvihla.
,, Luc prosím než sa akokoľvek rozhodneš, prosím príď a vypočuj si celý príbeh. Prosím. Nechcem o teba prísť a veľmi mi na našom vzťahu záleží. Prosím vypočuj ma! " prosikala som. Som zúfalá!
,,Bolo by to nespravodlivé preto chcem aby som mi to vysvetlila" povedal a mne poskočilo srdce. Mám väčšiu nádej!
,,Ďakujem. Ak by si chcel kľud mohli by sme ísť na jedno miesto kúsok od mesta. Je tam kľud, čerstvý vzduch a príroda. "
,,Dobre. O 15 minút som pred vami." povedal a hneď zložil.
Podišla som k satniku z ktorého som vybrala svoj outfit do prírody.
Žiadny make up, nech vidí že som celý týždeň trpela!
Presne o 15 minút ako Luc povedal, stál pred domom..
,,Ahoj " povedala som keď som nastupovala
,,Čau. Kam si to chcela ísť?" spýtal sa zatiaľ čo som sa priputavala
,, Tesne za LA sú hory a tam sú rôzne cesty a ja tam mam svoje miestečko takže tam. " povedala som tak aby tomu aspoň trochu pochopil
Zvyšok cesty prebehol v tichosti. Mala som strašnú chuť to ticho prerušiť hoc aj debilnou otázkou no nakoniec som tak neurobila.
Vystúpili sme z auta a pobrali sa po malej cestičke hore lesom
,,Rozmýšľal som nad tým. A chcem vedieť, keď si hovorila že je to vytrhnuté z kontextu, chcem vedieť celý príbeh. " povedal a ďalej kráčal
,, Začalo to už dávno. Harry aj Brad, teda Ed a Will mi napísali. Nevedela som kto to je ani čo chcú a preto som si s nimi nechcela písať. Ale potom som bola vonku z Ar a zistila som že to nemusí byť také zlé.
Začali sme si písať a tak. Občas sa diali divne veci ako napríklad že Harryho Stylesa som nemala rada a Ed povedal že mi s ním vybaví stretnutie. Tak sa tak stalo. Ed z Harrym mali veľa spoločného. Začala som si myslieť že je to ta istá osoba no potom sa to niako vytratilo.
Z tým druhým, Bradom sa stalo niečo podobné ale iné. Proste boli sme na koncerte The Vamps ako aj vy a tam Brad spomenul jednu Lily z LA z ktorou si píše a mala by byť na tom koncerte. Pozdravoval ju. Proste bolo to divne. Ar si myslela ze som to bola ja no ja som jej neverila.
Potom sme sa začali schádzať a ja som sa do teba zaľúbila. Proste som nemyslela na nich že kedy napíšu. Myslela som len a len na teba.
Cez víkend som sa s nimi stretla lebo mi došla trpezlivosť. Proste chcela som vedieť ako vy padajú a tak preto som im povedala že buď sa ukážu alebo nech odídu z môjho života.
Stretli sme sa a večer sme si ešte písali. Chcela som to držať v tajnosti nech sa to nerozkríkne a nevznikne z toho niaky škandál a také ale isto by som ti to povedala. Možno nie hneď ale určite by som to povedala. Prepáč ak som stratila tvoju dôveru no chcem aby si vedel že si moja prvá skutočná láska a nechcem o teba prísť bez boja. Signál tu je preto ak bude treba zavolám im a nech ti potvrdia že sme sa nikdy nerozprávali, nesexovali ani nič podobné proste som verná len a len tebe "
,,Moja dôvera možno klesla ale nie o veľa. Už keď som odišiel od teba som vedel že som si ta mal vypočuť ale chcel som si to pretriediť. Tiež ta milujem a dúfam že ty mňa tiež" povedal a ja som mu okamžite skočila okolo krku a pobozkala ho.
,,Opäť spolu? " spýtal sa
,, Opäť spolu. Milujem ta najviac na svete"
,, Aj ja teba láska"
Domov sme prišli okolo tretej. Prešli sme sa, rozprávali sa, srandovali a tak....
Doma bol len ocko ktorý bol zrejme v pracovni a sestra z mamou išli ku jednej jej kolegyni, myslím.
Zapli sme televíziu a pozerali jej obsah.
***
Okej! Opäť nová čast. Po dllllllej dobe
• ste radi ze sa dali opäť dokopy? Ja osobne hej pretože sú pekný pár nemyslite?
• ako si užívate prázdniny? Ja osobne zajtra idem Švajčiarska za novým prírastkom do rodiny!👶👶 Naša Sophia je strašne ňuňaté vlasaté extra rozkošné bábätko. Už sa na ňu mooooc teším
ESTÁS LEYENDO
On alebo on [Complete]
Fanfic• Čo spraví stredoškoláčka Lily keď jej jedného dňa napíšu dvaja neznámi ale zároveň najznámejší chalani na svete. Do ktorého sa zamiluje? Dozvite sa v On? alebo On? • • 15.1.2017 - #79 in Romance • • Cover by: @tereza172 •