Ako sme prišli sme sa nejedli a sadli si na gauč a pozerali TV. Ako som prepínala kanále zarazila ma reportáž z Teen choice awards.
Ovládač som nechala vedľa mňa A lepšie sa uvelebila v Lucovom náručí.
,, Vitajte milý diváci. Dnes sa nachádzame na udeľovaní cien Teen Choice Awards. Máme tu veľa rôznych slávnych osobností a mi všetky z nich vyspovedáme. " povedala čiernovlasá moderátora, ktorá mala na sebe nádherné tmavočervené šaty a čierne topánky na extra vysokom opätku
Moderátorka sa rozprávala z rôznymi hviezdami.
,,A došli ďalšie hviezdy. One Direction. Prišli ste vyhrať?"
,,Jasné že prišli" povedal Louis s všetci sa zasmiali.
,,Každý má svoju priateľku a Harry ty máš tiež po boku dievča. Kto to je?"
,, Vola sa Sandra a je to kamarátka mojej kamarátky Lily Collins vďaka ktorej sme sa spoznali. Neviem či ma teraz počuje ale ďakujem Lily Collins. " povedal a pobozkal Sandru.
,, Preboha on je zo Sandrou!" vykríkla som
,, Kto je Sandra? " spýtal sa Luc
,, Moja kamoška. Na druhý deň ako si odišiel mi písala správy v tipe : 'ďakujem že si mi ho dohodila, je skvelý' alebo 'zamilovala som sa' 'je to Boh '. Nechápala som preto som nechala neodpovedala." Luc len chápavo prikyvoval.
Ďalej nasledovali iné celebrity a ku koncu prišla ďalšia obľúbená skupína. The Vamps.
,,Ahojte chalani a dievča . " Všetci odzdravili v podobe 'čau' alebo 'ahoj'
,,Tak kde sa nachádzajú vaše doprovody." pozrela sa na Jamesa Connora a Tristana.
,,Niekde nám ušli " povedal Tristan.
,,A Brad koho si si priviedol ty? Nikdy som vás spolu nevidela" povedala
,,No my sme sa zoznámili minulý víkend keď som bol z mojou kamarátkou Lily Collins na káve. A tam som stretol El. A tak niako sme sa dali pred dvoma dňami dohromady. "
,,Gratulujem a prajem vám to" povedala a chalani odišli do vnútra budovy.
,,Ejha ty dohadzaovačka. Nechcela by si mi niaku peknú brunetu dohodit? " spýtal sa posmešne Luc
,,Prestaň. Ja som ich nedala dokopy. Vlastne ani neviem ako by som to spravila"
,, No včera to bolo na živo a toto len opakovanie. Myslím že už budú obaja doma "
Zobrala som mobil a prvého som Vytočila Bradleyho. Dala som to na reproduktor
,,Ahoj" ozvalo sa z mobilu
,, No čau. Ako som ti je tu El dohodila prosím ťa? "
,, Keď si odišla na WC. To dievča čo tam bolo keď si prišla bola El." povedal
,,Ale ja som ti ju nedohodila "
,,Keby si neodišla nevšimla by si ma a neprišla za mnou."
,,Aha. A mam na teba jednu prosbu. Vieš minulý víkend keď sme si písali to vyznelo trosku divne a je tu Luc a chcem aby si ho uistil že medzi nami nikdy nebolo nič viac ako priateľstvo. " poprosila som ho a pritom sa dívala do Lucovych oči.
,,Čauko Luc. Viem ze ten rozhovor vyznel možno trochu divne ale môžem ťa uistiť ze bol som Lily poblazneny ale zistil som ze to nie je láska ako tvoja a jej. Moja budúcnosť je z El. Síce sa poznáme krátko ale je pre mňa veľmi dôležitá. Ver svojej priateľke a nenechaj ju utiecť "
,,Ďakujem. Máj sa. " povedala som a pozrela na Luca
,, Prepáč, že som ti neveril "
,,Nie ty by si mal prepáčiť mne lebo som ti tie stretávky chcela zatajiť"
,,Máš odpustené "
,,Nápodobne. Ok a ešte zavolám aj Harrymu" povedala som a hneď Vytočila jeho číslo
,,Čauko Lilča " Sandra
,, Ahoj. Je tam Harry? Chcela by som sa ho niečo spýtať."
,,Jasné. Počkaj zanesiem mu ho '' povedala a bolo počuť buchoty.
,,Zlatko. Vola Lily "
,,Ďakuje. Ahoj čo potrebuješ?"
,,Ako som vás dala dokopy? "
,, No povedzme ked si odišla tak Sandra ti napísala správu. A nemala si heslo a písala že sa z jej chalanom rozišli a tak som sa jej dohodil. Vyzeralo to ako ty a vďaka tebe sme spolu"
,, Ty idiot!ty si sa mi hrabal z mobile! Keď sa najbližšie uvidíme zabijem ťa "
,, Okej dračica kľuuud."
,, A je tu Luc. Chcem aby počul aj od teba že tie správy čo sme si cez víkend písali neznamenali že sme mali schôdzku pre sex "
,, Jasne že nie. Chcela si vedieť kto som a ja som musel podstúpiť to riziko že ma z nenávidíš ako keby si ma mala úplne odstrániť. A na sex mam Sandru. Poviem ti je to bohyňa sexu"
,,Dobre nepotrebujeme podrobnosti. Máj sa " a zložila som skôr ako by mohol spomínať niečo viac.
,, Milujem ta a budem ti veriť a vždy si ta najprv vypočujem, to ti sľubujem" začali sme sa bozkávať. Luc dal svoje ruky na môj zadok. Pritiahol si ma bližšie a to znamenalo.
Zdvihol ma a pomaly so mnou kráčal som mnou hore schodmi do izby.
Dvere v izbe zatvoril a položil ma na posteľ.
,,Otec je oproti " povedala som keď som si spomenula ze je doma
,, Oh bože" povedal a prešiel ku dverám ktoré zamkol.
,,Budeš musieť byť potichu. Nie ako na posledy, jasné?" zasmiala som sa ale prikývla.
Jeho postava sa týčila nad tou mojou. Bozkaval ma z takou vášnou. Milujem ho, o tom niet pochýb!
***
Nová časť v rekordnom čase !
● Dúfam že sa vám páčila časť . Podľa mňa je taká o ničom ale hlavné je že sú opäť spolu! A uzmierovací sex nesmie chýbať, no nie?
● Príbeh sa pomaly ale isto chýli ku koncu a dúfam že to so mnou a mojím vydávaních pretrpíte
●chcem sa ospravedlniť za chyby pretože príbeh raz píšem na mobile, potom na počítači alebo tablete a v kažkom to má inú klavesnicu a aj keď sa snažím pisať pomaly a bez chýb, nejde to.
● ďakujem za všetky vote pretože verím že kažkú spisovateľku tu na wattpade to nakopne pri písaní.
ESTÁS LEYENDO
On alebo on [Complete]
Fanfic• Čo spraví stredoškoláčka Lily keď jej jedného dňa napíšu dvaja neznámi ale zároveň najznámejší chalani na svete. Do ktorého sa zamiluje? Dozvite sa v On? alebo On? • • 15.1.2017 - #79 in Romance • • Cover by: @tereza172 •