••• 2. GoodBoy66 a AngelBoy •••

618 51 0
                                    

Ticho. To je to čo počujem v dome v ktorom som sama. A nudím sa. Pretože nemám kam ísť. Prečo? Pretože Ariana má tréning svojho tanečného krúžku a Shawn odišiel za svojimi starkými niekam do Kanady. 

Takže som sama doma, na posteli, s čajom v ruke a zamestnaná premýšľaním čo budem robiť. Z premýšľania ma vytrhlo zapípanie môjho mobilu v zadnom vrecku úzkych jeansov. 

Vytiahla som ho a pozrela sa na upozornenie z Instagramu. 

GoodBoy66: Hey, hey, hey!! Dnes sa bude oslavovať vo veľkom!!

Ja: Ehm, sorry zlé číslo. Ja nie som party typ. 

GoodBoy66 : Ale no tak, baby poď s nami!

Ja: Sorry, to ja nerobím.

GoodBoy66 : Ale no tak, baby. Iba raz! 

Ja: Tak po prvé nevolaj ma baby, po druhé nemienim si písať z nijakým idiotom ktorého nepoznám, možno si 100-ročný úchyl a po tretie, nechcem žúrovať  o  druhej hodine poobede

GoodBoy66 : Tak po prvé, budem ťa volať baby, baby a po druhé ak ťa to upokojí mám 23 :* a za tretie tu je večer takže sme v iných krajinách, baby.

Ja: Neverím ti a naštval si na takže zbohom!

GoodBoy66: Ja to budem skúšať ďalej Babe. Ja sa len tak nevzdám Babe. :*

Mobil som vypla a položila ho na sedačku na ktorej som sedela za účelom že si pôjdem pre nový čaj. V kanvici sa voda zavarila rýchlo preto ani som sa nenazdala a čaj bol naliaty v poháriku odkiaľ unikala teplá para. Už z kuchynských dverí bolo počuť ako mi znovu pípa mobil preto som podišla ku nemu a  pozrela sa na nové upozornenie.

AngelBoy: Hello sweetheart 

Ja: Zmeniť si meno, aké originálne.

AngelBoy: Nechápem?

Ja: Nerob sa sprostým viac ako si!

AngelBoy: Píšem ti prvý krát sweety.

Ja: Tak už ma nevoláš baby ale sweety?! Veľmi trúfalé ty idiot!

AngelBoy: Vstala si ľavou nohou alebo čo?

Ja: Ja? Vypisujú mi tu nijaký idioti ktorý si o sebe myslia že sú machri sveta tak prepáč že ma to hnevá!

AngelBoy: S tebou nieje normálneho pokecu!

Ja: Keď nieje tak mi daj pokoj!


Toto už  bolo moc! Niežemi začnú vypisovať dvaja divný muži naraz ale ešte aj budú taký sprostý! Naštvalo ma to tak že mobil letel cez celú obývačku do rohu kde dopadol našťastie na stoličku od jedálenského stola. 

Uf, našťastie. 

On alebo on [Complete]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang