Ráno som sa prebrala o 12. Môj rekord. Vstala som, urobila rannú hygienu ako to robím vždy, ustlala posteľ a zo skrine si vytiahla obyčajne tielko o šedé tepláky.
Zišla som dole kde pri stole už sedeli moji rodičia a aj Stephenie.
,,bré ráno" pozdravila som načich a sestru keď som zišla do kuchyne.
,, Ahoj zlatíčko. Dáš si raňajky?" spýtala sa mama na čo som len prikývla. Položila predo mňa tanier na ktorom sú 3 lievance a medzi nimi sirup. Bože ako ja milujem mamine raňajky.
,,Aké bolo včerajšie rande?" spýtala sa moja malá sestra Stephanie
,,Stephenie neviem či sa snažíš byt milá a pýtať sa ma nato alebo ma nenávidíš a hovoríš to pred rodičmi.
,,Takže ty si bola včera na rande? A ani si nám nepovedala že ideš!"
,,Kevin, prestaň! Je to teenager tak ju nechaj!"
,,Ale stále je to moja dcéra! Nemôžem ju nechať len tak chodiť z niekym chalanom o ktorom nič neviem a ktorý ju pretiahne a odíde."
,,Kevin ale už fakt stačilo!"
,,Hej hej hej kľud rodičia. Okej? Dohodnime sa. Ja ešte neviem ako to medzi nami je lebo síce sme sa bozkávali ale neviem či spolu chodíme. Ak áno zavolám ho sem. Budete s nim chvíľu a potom mi ho odsúhlasíte a ja s nim budem randiť." Zdvihla som sa od stola, tanier vložila do umývadla a išla von z kuchyne.
,,A len pre poriadok. Mam skoro 17 takže ma nekontrolujte pri každom mojom pohybe. Keď niečo budem potrebovať prídem za vami. Jasne?!?" Rodičia len prikývli a ja som sa odobrala do izby kde som sa zvalila na posteľ. Je víkend a už len do stredy ideme do školy a potom hurá na prázdniny(Sorry ak som to niako posunula alebo inak napísala). Je mi ale ľúto že budem tak Malo z Shawnom alebo Ar aj to medzi nami je vážne tak aj Luc. Už sú to 3 týždne čo si z chalanmi nepíšem a pravdu povediac chýbajú mi. Ale chcela by som vedieť kto sú.
Shawn už by mal byť doma aspoň myslím. Zobrala som mobil ktorý sa rozsvietil. Žiadne správy ani nič. Prešla som do konca kontaktov kde som našla Shawn a vytočila
,, Ahoj, čo ideš dnes robiť?"
,,Nič. Možno zaleziem do postele a nikto ma odtiaľ nedostane."
,,No tak to určite. Pekne sa postáv, obleč sa, nachystaj sa a ideme na slávnosti."
,,Slávnosti sú kúsok od centra. Sú tam rôzne kolotoče a ni ideme len ne tie najhoršie."
,,Beriem. A ide aj Ar?"
,,Neviem. Nevolala som s ňou. Včera sme boli chvíľu vonku ale každá mala svoju spoločnosť."
,,Aha tak ja pre teba prídem OK?"
,,Budem čakať" Zavesila som a hneď vyhľadala Ar.
,,Prosím?"
,,Čauko počúvaj zo Shawnom ideme na kolotoče či nejdeš aj ty?"
,,Nemôžem. Mama sa rozhodla veľký upratovací deň keďže začínajú prázdniny a tak všetko naokolo.
,,Ja: aha. Tak nič veľa šťastia z upratovaním"
,,Budem potrebovať viac ako šťastie."
,,Hehe maj sa"
,,Užite si to tam". A Zavesila som. Pobrala som sa k šatníku z ktorého som si vytiahla tielko a moje obľúbené dlhé legíny. Síce je skoro leto ale je zatiahnuté a trochu zima. Tenký čierny svetrík na to a malú kabelku na peňaženku, vreckovky, kľúče a mobil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On alebo on [Complete]
Hayran Kurgu• Čo spraví stredoškoláčka Lily keď jej jedného dňa napíšu dvaja neznámi ale zároveň najznámejší chalani na svete. Do ktorého sa zamiluje? Dozvite sa v On? alebo On? • • 15.1.2017 - #79 in Romance • • Cover by: @tereza172 •