••• 17. Dvojité rande? Ja neviem... •••

347 31 2
                                    

Ariana: Kedy sa chceš stretnúť?

Ja: Načo?

Ariana: Veď si písala že pôjdeme dnes von. Zavoláme Nicovi a Lucasovi

Ja: Hej ale myslela som že neskôr. Okolo 15 keď už nebude také horko ale bude po ňom

Ariana : Nehovor mi ze ty ešte spis!

Ja: Tomu ver. Máš 8 hodín. Spala som 5 hodín tak sa nečuduj keď som na teba taká hnusná.

Ariana : Okej tak potom pôjdeme . jasné!

Ja: o 15:30 na pešej zóne

Ariana : Platí 

                                                                                      ***

O 15:00 som sa začala chystať. Začína leto ale je horko ako v lete na púšti.

Podišla som k šatníku z ktorého som si vytiahla obyčajný outfit.  Do malej tašky cez plece som zobrala mobil, vreckovky, kľúče od domu a peňaženku.

Dole nikto nebol. Všetci v práci a sestra je u kamarátky.

Zobrala som si z misky červené jablko a vyšla z domu. Zamkla ho a pobrala sa na určené miesto. 

Na pešej zóne bolo malo ľudí. A keď niaky tak mamičky alebo otcovia a ich deti.

Aj ja chcem mat v budúcnosti deti. Chlapca Andrewa a dievča Katherine.

Pozrela som sa na hodiny lebo lebo Ar vôbec neprichádzala. 15:27. To nie je také zlé. Väčšinou ma naše výlety chodím neskôr alebo mo ide Ar naproti.

,,Čaveees!" počula som kričať moju najlepšiu kamarátku a keď som sa otočila už som bola v jej objatím. Iba som sa zasmiala a obmotala moje tenké ruky okolo jej tenkého pása. 

,,A teraz ta vážne zabijem!" povedala vážnym tónom a zamračeným pohľadom. 

,,Prečo?" nechápala som. Potom ma napadlo to s tým koncertom. 

,,Ako si mi mohla zabudnúť povedať že ti dali ich čísla?"

,,No tak sorry. Na koncerte som ta videla baviť, vrieskať, zabávať sa a čo ja viem čo ešte tak som to nechala na neskor a keď sme odchádzali úplne mi to vyfučalo z hlavy."

,,Tak daj to číslo ja mu zavolám prvá a potom ty."

,,Platí"

Pohľad Ariany

Lily mi nadiktovala číslo, ktoré jej včera dali chalani. Ihneď som si ho aj uložila a následne zavolala Nicolasovy. 

,,Prosím?" ozvalo sa z druhej strany hneď po prvom pípnutí

,,Nicolas?

 ,,Áno:"

,,Ahoj, tu je Ariana. Zo včerajšieho koncertu!"

,,Jééé ahoj!"

,,Lily mi dala tvoje číslo že si chcel aby som ti zavolala tak volám"

 ,,Vidím že Lily vie dodržať slovo."

,,To hej. A načo si chcel aby som ti zavolala Nicolas?"

,,V prvom rade prosím volaj ma Nic a myslel som že by sme sa mohli niekedy stretnúť. Boli sme veľmi fajn.

,,Jasné že mohli!"

,,Tak to je skvelé. Z Lucom sme sa rozprávali že aj on chce pozvať Lily von tak že by sme si mohli vyraziť na dvojité rande?

On alebo on [Complete]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang