פרק 7-

2.9K 147 6
                                    

התעוררתי לציוץ הציפורים המזדיינות האלה, מתמתח מעט וקולט לידי חלל ריק, זאת אומרת שנטע לא פה. שמתי מעליי מכנס וירדתי במדרגות, עם שיער מבולגן ועייפות יתר.

״נטע? איפה את?״ צעקתי לכיוון המטבח, ״היא לא פה, הלכה לפני שעתיים פחות או יותר״ ציונה העוזרת בית שלי, חשוב לציין שגם החברה הכי טובה של אמא שלי צעקה מכיוון הכיריים. ״אה..טוב תודה ציונה״ אמרתי וחייכתי אליה בחזרה.

פתחתי את הטלפון והופיעו לי 14 שיחות שלא נענו, כולן מנטע. ״הלו?״ חזרתי אליה כמה שיותר מהר. ״איפה אתה? חתיכת בן זונה אתה רוצה שאפטר אותך? המפקח פה!״ נטע צעקה בסוג של לחש, לא יודע להסביר. ״אל תדברי אליי ככה נטע, אני לא אחד מהחברים שלך. למה לא הערת אותי?״ שאלתי אותה עצבני.

״עוד שנייה נתתי לך מטאטא בראש בגלל שלא קמת! אתה יודע כמה זמן בזבזתי עליך כי לא קמת?!״ היא אמרה בעצבים. ״טוב תירגעי, עוד חמש דקות אני שם״ אמרתי והשיחה נותקה. כפתרתי מעליי חולצה לבנה והוספתי מכנס ארוך בצבע שחור משעמם, חליפה של עורכי דין בכל זאת. צחצחתי שיניים וסיימתי את הארגונים.

ירדתי במדרגות במהירות, נועל את הנעליים ועל הדרך לוגם מכוס הקפה שלי. ״אתה יוצא לעבודה?״ אמא שלי הופיעה פתאום במטבח. ״כ..כן, מתי הגעת?״ שאלתי סקרן, ״הרגע, מותר לי לבוא לבן שלי?״ היא שאלה בחיוך. ״כן מותר לך, לשבת עם ציונה אצל הבן שלך״ אמרתי מצחקק ויצאתי לרכב שלי.

״מה קורה אחי?״ איתן נכנס לאוטו ואחריו חן, שני שמוקים. ״למה אתה הולך רק עכשיו?״ חן שאל והעביר יד בשיער. ״כי לא קמתי, אין סיכוי שזה לא יוצא לפועל עוד הלילה״ אמרתי ממוקד בכביש. ״כן שמעו, אני היום יוצא משם שיכור אש״ איתן אמר והנהנתי לחיוב.

״המנקה שלי באה ביום שישי, משמע זה מתקיים אצלי״ חן אמר והתחלנו להתלהב, כבר שבוע שהמפגרים האלה לוחצים על לעשות מסיבה, מכיון שאנחנו לא מתראים הרבה בגלל עבודה, בנות זוג וכו׳.

״דיברתם עם סימונה, אנאל, תומר, דן שיזמינו אנשים?״ חן שאל והנדתי בראשי. ״לא, אבל אני יכול להביא הרבה״ אמרתי ואיתן התלהב מהרעיון. בכל התקופה שהיינו בתיכון אני הייתי זה שברגע שיש ריב הייתי דואג לגב, או דואג להרים מסיבות, או סיגריות וטבק או סתם סטוצים. אז בנוגע לזה, אין שום בעיה.

״מה בעניין האלכוהול?״ חן שאל, ״אני מארגן, זאת אומרת תומר, הוא מביא שלושים ארגזים״ איתן אמר והתלהבתי. ״רמקולים? קריוקי?״ שאלתי. ״חבר מארגן לי ציוד אתה עף״ חן אמר ״נרגילות?״ חן שאל והתחלנו לצחוק, הרי ברור שהוא זה שמארגן נרגילות.

״יאללה בואו״ אמרתי להם כשחניתי בחנייה הקרקעית של המשרדים הענקיים, החלק הכי חשוב ששכחתי לציין הוא שאיתן וחן עובדים איתי במשרד, כמובן לא בתפקיד שלי, הם אחראיים לפרסום המשרד וכל השטויות האלה.

״בוא זריז!״ נטע הופיעה בדלפק של הקומה ה-8, איפה שאני עובד. ״מה קרה?״ שאלתי כשהיא תופסת לי את היד ומובילה אותי בהסטריה למשרד שלי.
״יש לך קליינט! חתיכת מרושל זה לא יאומן״ היא אמרה בכעס ונכנסנו למשרד.

״אדון גרימברגר, אני מצטערת פשוט אדון כהן הגיע רק עכשיו״ נטע אמרה וניגשתי לשולחן שלי, מאחורי המחשב והמסמכים ולמולי יושבים זוג שאני מנחש ששניהם בסביבות גיל ה-50 לחייהם. ״אז לפני שנתחיל, קוראים לי עומר כהן, אני העורך דין שלכם, אני שמח שבחרתם במשרד שלנו ואני מבטיח לכם את הייצוג הכי מקצועי ואמין שאפשר לבקש״ אמרתי מהדק את העניבה האדומה שלי.
״נעים מאוד, קוראים לי מדלן ולבן זוגי פה יוסף״ היא אמרה ולחצנו ידיים.

--------------------
״לאן?״ נטע שאלה כשהעברתי את הכרטיס עובד שלי במכונה ובאתי לצאת מהבניין, ״אני הולך הביתה, סיימתי לעבוד ובערב יש מסיבה אצל חן״ אמרתי והיא שילבה ידיים.

״יש מחר עבודה״ היא אמרה באדישות, ״נכון, ו..?״ שאלתי לא מבין. ״איך תקום?״ היא שאלה ״רגע, במקרה התחלפת עם אמא שלי? איזה מן שאלות אלה?״ התעצבנתי, את בקושי חברה שלי איך זה שאתנדחפת לי לחיים? ״שאלות מתוך דאגה!״ היא אמרה ״טוב אני צריך לעוף, אני צריך לסדר כמה דברים״ אמרתי והלכתי מהר לקומה התחתונה, לאסוף את שני הטמבלים.

״יאללה בואו״ אמרתי ויצאנו מהמשרד, ״דיברת עם אנשים?״ חן שאל ״כן, יבואו לפחות 150 איש״ אמרתי והם התחילו להתלהב ״פצצה אחי! אנאל סימונה תומר ודן אמרו שהם יארגנו חברים שיביאו איתם אנשים, קיצור אגדי״ איתן אמר והתחלנו לצחוק, ״יש עשר נרגילות״ חן אמר ואיתן הצטרף ״תומר בסוף השיג 5 ארגזים של אלכוהול איכותי המלך הזה!אתה עף״ הוא אמר ועלינו לאוטו.

BE CAREFUL 2 Where stories live. Discover now