"19:00-kor mentem haza. Jó kis nap volt!"
Bekopogtam a házba. Senki nem nyitott ajtót vagy kiáltott volna, innen eszembe jutott, hogy anya és apa ékszakára elmentek dolgozni.
Kinyitottam a ház ajtaját, majd besétáltam és bementem a szobámba.
-Jaj, te jó ég! Mi ez a rendetlenség?-mondtam erősen figyelve a szobámban lévő óriási rendetlenségre.
Levettem a kabátom és a cipőm, és elkezdtem rendet rakni.
Rendrakás közben észrevettem, hogy a telefonom megrezgett.
-Ki lehet az?-gondoltam magamban.
Felvettem az éjjeliszekrényemről a telefont, és megnéztem ki írt.-Szia Jessie! Holnap nem tervezünk egy bulit a ballagásunk örömére?-írta Diana.
-Szia Dia! Persze tervezhetünk, csak...a szüleim nem tudom, hogy belefognak-e eggyezni.-írtam neki vissza.
-Értem...Azért jó lenne! Tarthatnánk nállam is, ha neked úgy jó!
-Persze, jó lesz!
Szia!-Akkor holnap este nállam!
Szia!Szóval még egy teendő. Nem mintha rossz lenne, de a szüleim nem szeretik, ha bulikba megyek. Akármilyenbe.
De nem baj. Én kikönyörgöm.Mikor rendet raktam leültem a puha fotelembe, és elővettem a laptopomat.
Megnéztem az üzeneteket és értesítéseket, és minden egyebet, ami fontos volt.
Később megágyaztam magamnak, majd elmentem fürödni.
Mikor visszaértem fáradtan egyben boldogan ültem le az ágyra.
Azért voltam boldog, mert végre holnap reggel nem kellett korán kelnem, mivel holnap nem lesz suli.
Holnaptól elkezdődik a nyári szünet!
De félek, hogy nem találunk rendes gimit, mert eddig nen találtunk, és nagyon félek, hogy nem tudok tovább tanulni. Csak egy gimi van ahova felvennének. Amit nem akarok! Az egy borzalom! A városunkban a leggyengébbek iskolája. De nem értik meg, hogy én jó tanuló vagyok!
Apáék azt hiszik, hogy azért romlanak a jegyeim, mert szerelmes vagyok! Pedig nem is vagyok szerelmes! Egy helyes fiú sincs a sulinkban.
Csak egy..., de ő túl makacs és beképzelt.
Inkább alszok egyet és holnap keresek egy hozzám jót és illőt, ami nekem is megfelelő.
Ágyba bújtam, majd kezdtem elaludni...Helooo! 😍😘😎 Itt a harmadik rész! 👆 Vote, ha tetszett! Komiba a véleményed! 😊
Kövi rész vagy a héten vagy a következőn! Addig is byeee! 😘😎😎
YOU ARE READING
Remèny
Teen FictionJessica borzalmas korszakban van, mivel szülei elváltak, ès depressziója miatt, beiratják egy Lovasiskolába, mert úgy gondolják, a lovaglás ès a lovak segíthetnek neki. Ám itt van egy bökkenő! Jessica fèl a lovaktól, mivel 8 èves korában megharapta...